Σε ό,τι αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η Amazon αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή, τόσο για τους καταναλωτές ανά τον κόσμο, όσο και για τους πωλητές. Ωστόσο, ειδικότερα, όσοι θέλουν να δραστηριοποιηθούν στον κόσμο του e-commerce ή διατηρούν ήδη το δικό τους brand store στην Amazon και επιθυμούν να το δουν να εξελίσσεται, είναι σημαντικό να παρακολουθούν τις εξελίξεις στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο, τις νέες τεχνολογίες και φυσικά τις κυρίαρχες τάσεις στον κόσμο των online πωλήσεων.

Διότι το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει και αν κρίνουμε από τα μέχρι στιγμής δεδομένα, συνεχώς εξελίσσεται και κερδίζει έδαφος. Να αναφέρουμε απλώς ότι πάνω από 3,4 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο πραγματοποιούν σήμερα ηλεκτρονικά τις αγορές τους, ενώ εκτιμάται πως μέχρι το 2040 το 95% των παγκόσμιων αγορών θα γίνεται μέσω διαδικτύου. Ωστόσο, προκειμένου ένας πωλητής να ξεχωρίσει και να κάνει τη διαφορά στον κόσμο της Amazon, είναι σημαντικό να παραμένει ενημερωμένος.

Ιδού, λοιπόν, πέντε e-commerce trends που μπορούν να ενισχύσουν το brand store σας στην Amazon και τις πωλήσεις των προϊόντων σας.

Με το βλέμμα στραμμένο στη βιωσιμότητα

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές ανά τον κόσμο προσπαθούν να υιοθετήσουν τώρα πιο eco-friendly συνήθειες, προκειμένου να περιορίσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Στο πλαίσιο αυτό, επενδύουν σε πιο «πράσινες» επιλογές και φροντίζουν να αγοράζουν προϊόντα που είναι περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον. Με λίγα λόγια, οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν με γνώμονα ένα πιο βιώσιμο μέλλον και για αυτόν ακριβώς τον λόγο, οι καταναλωτές στρέφονται τώρα σε brands που έχουν και οικολογική συνείδηση.

Αν θέλετε να ενισχύσετε την παρουσία σας στην Amazon και να διευρύνετε την πελατειακή σας βάση, αποκτώντας όχι μόνο περισσότερους, αλλά και πιο πιστούς πελάτες, λοιπόν, καλό είναι να ακολουθήσετε την κυρίαρχη τάση της εποχής μας, προσφέροντας και «πράσινες» επιλογές στους πελάτες σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε ανακυκλώσιμα υλικά για τις συσκευασίες των προϊόντων σας και μεταξύ άλλων, να φροντίσετε να περιορίσετε το μέγεθος τους ή να στραφείτε σε βιοδιασπώμενα υλικά. Μπορείτε επίσης να εστιάσετε στο κομμάτι της ηθικής παραγωγής που στις μέρες μας ενδιαφέρει πολλούς καταναλωτές, οι οποίοι δίνουν έμφαση και στον τρόπο που κατασκευάζονται τα προϊόντα που αγοράζουν.

Λέγοντας «ναι» σε νέες τεχνικές αύξησης της επισκεψιμότητας

Μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στις σελίδες των προϊόντων ή το brand store σας στην Amazon, σημαίνει συνήθως και περισσότερες πωλήσεις. Προκειμένου να έχετε και τα δυο όμως, είναι σημαντικό να επενδύσετε σε ένα δυναμικό στρατηγικό πλάνο, που βασίζεται σε νέες και καινοτόμες τεχνικές διαφήμισης και προώθησης. Δηλαδή σε μια πιο ολιστική marketing προσέγγιση. Αυτή η στρατηγική μπορεί να αφορά, φυσικά, στο να επενδύσετε στη μέθοδο Pay Per Click, καθώς και σε περισσότερο στοχευμένες και σύγχρονες social media καμπάνιες. Να αναφέρουμε απλώς ότι εν έτει 2021, πάνω από 3,96 δισ. άνθρωποι στον κόσμο χρησιμοποιούν social media πλατφόρμες, κάτι που σημαίνει πως η προώθηση του e-business σας μέσω των social media αποτελεί βασική παράμετρο για την ενίσχυση και την ανάδειξή του. Ωστόσο, το να κάνετε απλώς αναρτήσεις ή να «ανεβάζετε» stories για τα προϊόντα σας, ενδεχομένως δεν αρκεί σήμερα. Τι μπορείτε να κάνετε; Να επενδύσετε σε διαφημίσεις με βίντεο, δηλαδή σε sponsored video ads, να πείτε «ναι» στο influencer marketing και να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε με περισσότερο διαδραστικό τρόπο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πραγματοποιώντας για παράδειγμα polls ή παρουσιάζοντας τα νέα σας προϊόντα μέσω live βίντεο.

Το σίγουρο είναι πως μία ολοκληρωμένη marketing στρατηγική, δεν γίνεται να μην περιλαμβάνει και ολοκληρωμένες PPC καμπάνιες. Σε ό,τι αφορά στη μέθοδο Pay Per Click συγκεκριμένα, να σημειώσουμε πως πρόκειται για μία εξαιρετικά αποτελεσματική και «έξυπνη» επιλογή προώθησης για τους πωλητές που θέλουν να διαφημιστούν, η οποία οδηγεί συνήθως σε σημαντικές πωλήσεις για τα προϊόντα τους. Ουσιαστικά, μια PPC καμπάνια στην Amazon μπορεί να σας δώσει περισσότερες ευκαιρίες να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, να ενισχύσετε τη φήμη του brand ή των προϊόντων σας και να πουλήσετε περισσότερα αποθέματα σε λιγότερο χρόνο, αυξάνοντας ταυτόχρονα και τις οργανικές σας βαθμολογίες.

Κάνοντας προτεραιότητα το Amazon SEO

Στην περίπτωση που στόχος σας είναι να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στις σελίδες των προϊόντων σας ή το Amazon brand store σας, τότε έχετε κάθε λόγο να μάθετε περισσότερα για το AmazonSEO (Search Engine Optimization) και συγκεκριμένα για τον αλγόριθμο κατάταξης Α9, που χρησιμοποιεί ο «γίγαντας» του e-commerce για τις αναζητήσεις προϊόντων. Με λίγα λόγια, καλό είναι να μεριμνήστε για τη βελτιστοποίηση των καταχωρήσεων των προϊόντων σας. Τι είναι το Amazon SEO; Ουσιαστικά, πρόκειται για τη διαδικασία βελτιστοποίησης της παρουσίας σας στις αγορές της Amazon, μέσα από τη χρήση των κατάλληλων keywords στις περιγραφές και τους τίτλους που χρησιμοποιείτε στις λίστες και τις σελίδες των προϊόντων σας.Γενικά, η Amazon βασίζεται σε λέξεις-κλειδιά, προκειμένου να κατατάσσει τα προϊόντα σας στα σωστά και σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι συνεπώς σημαντικό να επιλέγετε τα κατάλληλα keywords στις σελίδες του κάθε προϊόντος σας στην Amazon, ώστε να είστε περισσότερο σίγουροι ότι θα εμφανιστεί σε πολλά σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης. Σε κάθε περίπτωση, σε επίπεδο SEO καλό είναι να φροντίζετε να διαλέγετε με προσοχή και τις φωτογραφίες που χρησιμοποιείτε στο ψηφιακό σας κατάστημα στην Amazon και μεταξύ άλλων, να ενισχύσετε το περιεχόμενο στις σελίδες των προϊόντων σας ή το Amazon brand storeσας με video tutorials και προϊοντικά βίντεο εν γένει, μιας και είναι πολύ πιο πιθανό να συμβάλλουν στην αύξηση του engagement rate. Όλες αυτές οι ενέργειες μπορούν να ενισχύσουν την κατάταξη και την ορατότητα των προϊόντων σας, να ενισχύσουν την αξιοπιστία του brand σας και κατά συνέπεια, να σας αποφέρουν περισσότερα έσοδα. 

Ανακαλύπτοντας τον κόσμο της online αυτοματοποίησης

Από τη χρήση chatbots για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση των πελατών σας, μέχρι την ενημέρωσή τους μέσω real-time ειδοποιήσεων και από τον online εντοπισμό παραγγελιών στην αυτοματοποιημένη τιμολόγηση. Οι παραδοσιακές μέθοδοι για την εξυπηρέτηση των πελατών ενός e-business και δη, ενός Amazon brand store, αντικαθίστανται τώρα με πιο αυτοματοποιημένες διαδικασίες, στο πλαίσιο μιας digitalmarketing στρατηγικής, που στόχο έχει να δημιουργήσει τις βάσεις για περισσότερες πωλήσεις και να σας βοηθήσει να κερδίσετε χρόνο και να αποφύγετε τα περιττά έξοδα.

Επενδύοντας στο πολυκαναλικό marketing

Τέλος, το πολυκαναλικό marketing μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα σημαντικό για την αύξηση της επισκεψιμότητας στις σελίδες των προϊόντων σας και την ενίσχυση των πωλήσεών σας. Ουσιαστικά, προσφέροντας στους καταναλωτές μία αγοραστική εμπειρία που εκτείνεται σε όλα τα κανάλια του e-commerce, θα βελτιώσετε το δικό τους online «ταξίδι», ενώ την ίδια ώρα θα αποκτήσετε πιο πολλές ευκαιρίες για περισσότερες πωλήσεις. Από το mobile μέχρι το social media marketing: Στόχος μιας πολυκαναλικής στρατηγικής πωλήσεων, είναι να προσφέρει στον καταναλωτή το κατάλληλο προϊόν, ακριβώς τη στιγμή που το χρειάζεται και κυρίως, όπου και αν βρίσκεται και οποιαδήποτε συσκευή ή online πλατφόρμα και αν χρησιμοποιεί. Με λίγα λόγια, καλό είναι  να επενδύσετε σε μία ολοκληρωμένη 360° διαχείριση του λογαριασμού σας στην Amazon, σε μία στρατηγική η οποία θα κάνει το αγοραστικό «ταξίδι» των καταναλωτών στον κόσμο του διαδικτύου ακόμη πιο άμεσο και εύκολο και την ίδια ώρα, θα ενισχύσει τις πωλήσεις σας και το e-business σας.

Με πληροφορίες από entrepreneur.com

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!