Λένε πως μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις και αδιαμφισβήτητα αυτό ισχύει όταν μιλάμε για πωλήσεις στις οποίες δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα και φυσική παρουσία του πελάτη, ώστε να μπορεί να δει ο ίδιος από κοντά το προϊόν. Οι φωτογραφίες που θα χρησιμοποιήσετε στο ψηφιακό σας κατάστημα στο Amazon επομένως παίζουν καθοριστικό ρόλο στην τελική απόφαση του εν δυνάμει αγοραστή των προϊόντων σας.

Η φωτογραφία του προϊόντος είναι μια διαδικασία την οποία θα μπορούσατε να φέρετε εις πέρας όσο περιμένετε να ρυθμιστούν οι λεπτομέρειες για τη συσκευασία και το logo σας.

Μπορείτε να βρείτε έναν φωτογράφο ή να εντοπίσετε κάποιον στο διαδίκτυο, αφού πολλοί φωτογράφοι ειδικεύονται στη φωτογραφία προϊόντων. Να θυμάστε ότι η κύρια εικόνα σας πρέπει να είναι σε λευκό φόντο, να καλύπτει τουλάχιστον το 85% της εικόνας και να μην έχει επιπλέον στηρίγματα ή κείμενο ή λογότυπα.

Για τις άλλες εικόνες, δοκιμάστε να τραβήξετε διαφορετικές γωνίες του προϊόντος σας και να δείξετε ότι χρησιμοποιείται από διαφορετικούς ανθρώπους. Ίσως να συμπεριλάβετε και μια φωτογραφία με το προϊόν στη συσκευασία του, όταν αυτή θα έχει ολοκληρωθεί. Σημειώστε ότι μπορείτε να μεταφορτώσετε έως και 9 εικόνες στην καταχώρισή σας, και καλό θα είναι να τις χρησιμοποιήσετε όλες. Αλλά στην αρχή, καλό είναι να έχετε τουλάχιστον 4 με 5 φωτογραφίες.

Οι πωλητές με τις καλύτερες φωτογραφίες προϊόντων, έχουν το πλεονέκτημα μεγαλύτερων conversion rates, γι’ αυτό και θεωρούνται ως το «πρωτότυπο»… Όταν οι καταναλωτές δεν μπορούν να δουν από κοντά ή να κρατήσουν το προϊόν σας, είναι καθοριστικό να απαντήσετε μέσω της εικόνας σε ερωτήσεις όπως «σε ποια χρώματα προσφέρεται», «πόσο μεγάλο είναι αυτό το προϊόν» και «πώς θα ταιριάζει αυτό στη ζωή μου»;

Οι καταναλωτές θα έχουν πάντα την τάση να αγοράζουν από ένα καθιερωμένο εμπορικό σήμα ή μια εταιρεία. Επομένως μια επαγγελματική φωτογραφία για την καταχώρησή σας στο Amazon προσδίδει αξιοπιστία στην εταιρεία σας και παρέχει στους καταναλωτές την εμπιστοσύνη που χρειάζονται για να πάρουν την απόφαση να αγοράσουν το προϊόν.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!