Όσοι διατηρούν ήδη λογαριασμό στην Amazon γνωρίζουν καλά πως οι διαφημίσεις στην πιο δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, λειτουργούν με τη μέθοδο Pay Per Click (PPC) και συγκεκριμένα, μέσα από το Amazon Advertising.
Τι είναι το Amazon Advertising; Πρόκειται για μια υπηρεσία που προσφέρει στους πωλητές και τα brands στην Amazon λύσεις για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και σήμερα, αποτελεί μια από τις τρεις πιο δημοφιλείς ψηφιακές πλατφόρμες διαφημίσεων στον κόσμο του διαδικτύου -μετά τη Google και το Facebook- ενώ λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο, όπως οι Pay Per Click διαφημίσεις στη Google: Οι πωλητές πληρώνουν, μόνο όταν οι αγοραστές κλικάρουν πάνω σε online διαφημίσεις, με το ελάχιστο budget να κυμαίνεται στο ένα δολάριο την ημέρα ή τα 100 δολάρια ανά καμπάνια, ανάλογά βέβαια με το είδος της διαφήμισης.
Γιατί να «τρέξει» ένας πωλητής μια PPC καμπάνια στην Amazon; Πρόκειται για μια εξαιρετικά αποτελεσματική μέθοδο για τους πωλητές που θέλουν να διαφημιστούν, η οποία οδηγεί σε σημαντικές πωλήσεις για τα προϊόντα τους. Διότι ενισχύει ταυτόχρονα το ενδεχόμενο να υπάρξουν περισσότερες κριτικές και αξιολογήσεις πελατών, αλλά και πιο στοχευμένη προβολή των προϊόντων τους. Ουσιαστικά, μια PPC καμπάνια στην Amazon μπορεί να σας δώσει περισσότερες ευκαιρίες να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, να ενισχύσετε τη φήμη του brand ή των προϊόντων σας και να πουλήσετε περισσότερα αποθέματα σε λιγότερο χρόνο, αυξάνοντας ταυτόχρονα και τις οργανικές σας βαθμολογίες. Συνεπώς, είτε διατηρείτε ήδη το δικό σας Brand Store στην Amazon, είτε είστε νέος πωλητής, έχετε κάθε λόγο να επενδύσετε στη μέθοδο Pay Per Click.
Ιδού, λοιπόν, μερικές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν να «τρέξετε» μια επιτυχημένη PPC καμπάνια στην Amazon.
Δημιουργήστε πιο στοχευμένες καμπάνιες επενδύοντας σε long-tail keywords
Οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε στις διαφημιστικές σας καμπάνιες στην Amazon, μπορούν να διαδραματίσουν έναν καθοριστικό ρόλο για την επιτυχία τους. Το στοιχείο που μπορεί να κάνει τη διαφορά σε ό,τι αφορά στην αύξηση της επισκεψιμότητας στη σελίδα σας στην πλατφόρμα του «γίγαντα» του e-commerce και την υψηλότερη κατάταξη των προϊόντων σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι να επενδύσετε σε long-tail keywords, δηλαδή σε keywords που δεν αποτελούνται μόνο από μία λέξη, αλλά από έναν συνδυασμό keywords που όλα μαζί, δημιουργούν ένα πιο στοχευμένο αποτέλεσμα. Το γεγονός αυτό εξηγείται από το ότι οι ίδιοι οι χρήστες του διαδικτύου κάνουν πλέον πιο στοχευμένες αναζητήσεις, προκειμένου να βρίσκουν τα προϊόντα που θέλουν. Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντικό τα long-tail keywords που χρησιμοποιείτε, να ταιριάζουν με το εκάστοτε προϊόν που επιθυμείτε να αναδείξετε και να προωθήσετε.
Φροντίστε να παρακολουθείτε τα keywords που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας
Αν με τη βοήθεια των κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων, μπορείτε να βρείτε τα keywords που λειτουργούν καλύτερα για τους ανταγωνιστές σας, μπορείτε να δημιουργήσετε και νέες ευκαιρίες για τα δικά σας προϊόντα, ενσωματώνοντας τις συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και στις δικές σας καμπάνιες.
Προσαρμόστε τα ποσά που ξοδεύετε ανάλογα με τις αποδόσεις των προϊόντων σας
Ξεκινώντας μία PPC καμπάνια στην Amazon, πολλά από τα προϊόντα σας θα είναι μέρος ενός κοινού ad group και θα μοιράζονται τα ίδια keywords. Με την πάροδο του χρόνου, λοιπόν, θα είστε σε θέση να διακρίνετε ποια προϊόντα αποδίδουν καλύτερα μέσα σε ένα ad group και ποια δεν τα πηγαίνουν και τόσο καλά. Για να καταγράψει ένα ad group περισσότερες πωλήσεις και να έχει -φυσικά- η PPC καμπάνια σας καλύτερη απόδοση- καλό είναι να αφαιρέσετε από αυτό τα προϊόντα με τις λιγότερο καλές αποδόσεις. Ακολουθώντας την παραπάνω μέθοδο, θα ενισχύσετε τα προϊόντα με τις καλύτερες αποδόσεις και δη, εκείνα που είναι πιο πιθανό να καταλήξουν σε αγορές.
Δώστε προσοχή στις λεπτομέρειες
Το αν μια διαφημιστική καμπάνια στην Amazon θα στεφθεί με επιτυχία, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Κάποιους από αυτούς τους παράγοντες, λοιπόν, πολλοί πωλητές δεν τους λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους, εκτιμώντας πως δεν είναι και τόσο σημαντικοί. Στην πραγματικότητα όμως, αποτελούν τις λεπτομέρειες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις των προϊόντων τους. Η χρήση εικόνων και εξώφυλλων κακής ποιότητας και χαμηλής ανάλυσης, τα τυπογραφικά λάθη και το περιεχόμενο που δεν απευθύνεται στο κοινό στο οποίο θέλει να απευθυνθεί ο πωλητής και δεν είναι απόλυτα σχετικό με τα προϊόντα που προσφέρει, αποτελούν στοιχεία που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά μία PPC καμπάνια.Σιγουρευτείτε ότι τα keywords σας ταιριάζουν με τις λίστες των προϊόντων σας
Σημαντική συμβουλή που μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη για την PPC καμπάνια σας. Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να παρέχουν τα πλέον σχετικά αποτελέσματα στους χρήστες του διαδικτύου, κάθε φορά που πραγματοποιούν μια online αναζήτηση. Πράγματι, δεν έχει σημασία αν πρόκειται για πληρωμένα ή οργανικά αποτελέσματα, αφού η Amazon θα εμφανίσει στους χρήστες της τα πιο σχετικά. Καλό είναι, λοιπόν, να φροντίζετε να περιλαμβάνετε τα keywords που χρησιμοποιείτε στις PPC καμπάνιες σας και τις λίστες των προϊόντων σας στην Amazon, όταν αυτό είναι εφικτό και πάντα με μέτρο -δηλαδή χωρίς να χάνεται η ποιότητα του περιεχομένου και των περιγραφών σας, από την υπερβολική χρήση λέξεων-κλειδιών.
Στραφείτε στους ειδικούς για να απογειώσετε την PPC καμπάνια σας
Η αλήθεια είναι πως η διαχείριση μιας PPC καμπάνιας είναι μια περίπλοκη διαδικασία και προκειμένου να αποκομίζετε κάθε φορά τα μέγιστα κέρδη, είναι σημαντικό να αφιερώνετε χρόνο σε αυτή. Αν επιθυμείτε να απογειώσετε, λοιπόν, την PPC καμπάνιας σας στην Amazon, αλλά δεν γνωρίζετε ποια είναι τα κατάλληλα online εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να τα καταφέρετε, αν δεν είστε πλήρως εξοικειωμένοι με τον κόσμο του διαδικτύου ή αν δεν διαθέτετε τον απαραίτητο χρόνο για να διαχειρίζεστε ολοκληρωμένες και στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες στην Amazon, καλό είναι να ζητήσετε τη βοήθεια των ειδικών, δηλαδή των ανθρώπων εκείνων οι οποίοι ειδικεύονται στο PPC campaign management. Θα σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας για να δημιουργηθεί μεγαλύτερο traffic στις καταχωρήσεις σας στην Amazon και να ενισχύσετε τη φήμη σας στον κόσμο του e-commerce, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις οργανικές σας βαθμολογίες και αποκτώντας περισσότερες ευκαιρίες για πιο πολλές πωλήσεις και περισσότερα reviews.
Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστεί να κάνετε λίγη υπομονή μέχρι να δείτε τα πρώτα σημαντικά αποτελέσματα από την PPC καμπάνια σας και για να εξακριβώσετε ποια keywords λειτουργούν και αποδίδουν καλύτερα για τα προϊόντα σας και ποια όχι. Για να έχετε αξιόπιστα, μετρήσιμα αποτελέσματα, πάντως, καλό είναι να δώσετε ένα περιθώριο 60 ημερών στην καμπάνια σας. Το σίγουρο είναι ότι είναι σημαντικό να «τρέχετε» διαφημιστικές καμπάνιες που είναι καλά δομημένες, καλά οργανωμένες και έχουν συνοχή, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο και τον πλέον αρμονικό τρόπο τα χαρακτηριστικά των προϊόντων σας.
Με πληροφορίες από webfx.com
Leave a Reply