Ξεπέρασαν τα 11 δισ. δολάρια παγκοσμίως τα κέρδη από τις πωλήσεις στη φετινή Amazon Prime Day, που πραγματοποιήθηκε από την 21η έως τις 22 Ιουνίου, σύμφωνα με την Adobe Analytics. Πρόκειται για έναν εντυπωσιακό αριθμό, ειδικότερα αν αναλογιστούμε ότι καταγράφηκε σε δύο μόλις ημέρες, σημειώνοντας μάλιστα άνοδο της τάξης του 7,6% σε σύγκριση με την προηγούμενη Amazon Prime Day, που έλαβε χώρα τον περασμένο Οκτώβριο, όταν και οι πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας του «γίγαντα» του e-commerce, «άγγιξαν» τα 10,39 δισ. δολάρια.     

Συνολικά, οι συνδρομητές της υπηρεσίας Amazon Prime από όλο τον κόσμο, αγόρασαν πάνω από 250 εκατομμύρια προϊόντα μέσω της Amazon εκείνο το διήμερο του περασμένου Ιουνίου, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία οι best-selling κατηγορίες -δηλαδή οι κατηγορίες  με τις περισσότερες πωλήσεις- αναδείχθηκαν εκείνες των εργαλείων, της ομορφιάς, της διατροφής, της βρεφικής φροντίδας, των ηλεκτρονικών ειδών, των ειδών ένδυσης και των οικιακών ειδών.

Τα παραπάνω στοιχεία, βέβαια, δεν προκαλούν έκπληξη, ειδικότερα αν αναλογιστούμε πως το Amazon Prime αριθμεί πλέον περίπου 200 εκατομμύρια συνδρομητές σε παγκόσμιο επίπεδο, ένας αριθμός που σημείωσε μεγάλη άνοδο εν μέσω πανδημίας. Για την ακρίβεια, η εταιρεία κατάφερε να αποκτήσει 50 εκατομμύρια νέα μέλη σε έναν μόλις χρόνο ενώ γενικά, οι συνδρομές στο Amazon Prime άρχισαν να αυξάνονται με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς, σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Για την ακρίβεια, αυξήθηκαν κατά 34% τους πρώτους μήνες του 2021, κυρίως λόγω των αλλαγών στις καταναλωτικές μας συνήθειες, λόγω της υγειονομικής κρίσης που βιώνουμε. 

Τα οφέλη, οι μεγάλες προσφορές και οι συνδρομητές που συνεχώς αυξάνονται

Για εκείνους που δεν το γνωρίζουν, η Amazon Prime Day είναι ένα online event κατά τη διάρκεια του οποίου οι χρήστες της Amazon που έχουν εγγραφεί στη σχετική, συνδρομητική υπηρεσία, μπορούν να βρουν σημαντικές προσφορές σε μία πληθώρα προϊόντων από διάφορες κατηγορίες, απολαμβάνοντας την «επιβράβευσή» τους από την ίδια την Amazon, για το γεγονός ότι ανήκουν στα πιστά της μέλη.

Διότι πληρώνοντας απλώς μία μηνιαία συνδρομή, που φτάνει τα 12,99 δολάρια -ή τα 119 σε ετήσια βάση- οι συνδρομητές του Amazon Prime μπορούν να απολαμβάνουν μια σειρά από οφέλη -όπως σημαντικές εκπτώσεις στην περίπτωση της Prime Day- καθώς και δωρεάν streaming επιλογές για σειρές, ταινίες και μουσική, άμεσες επιστροφές προϊόντων, ακόμη και παραλαβή προϊόντων σε δύο μόλις ημέρες ή σε 24 ώρες και μάλιστα, δωρεάν. 

Και μπορεί η αρχή για τη γνωστή συνδρομητική υπηρεσία της Amazon να έγινε το 2005, ωστόσο, σε ό,τι αφορά στην Prime Day, όλα ξεκίνησαν το 2015, ως μέρος του εορτασμού των 20 χρόνων λειτουργίας της Amazon. Η επιτυχία αυτής της ημέρας προσφορών όμως, έκανε την Amazon Prime Day να καθιερωθεί και να αποκτήσει τη δική της αξία, αποτελώντας σήμερα ένα σημαντικό κίνητρο για τους καταναλωτές ανά τον κόσμο να γίνουν μέλη του Amazon Prime και φυσικά, ένα μέσο για τη γνωστή εταιρεία λιανικού ηλεκτρονικού εμπορίου να προσελκύει νέα μέλη.  

Για δεύτερη συνεχή χρόνια, πάντως, κατέστη σαφές ότι κατά τη διάρκεια της Prime Day η Amazon εστίασε την προσοχή της στους πωλητές του marketplace της, δηλαδή σε πωλητές μικρότερων και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων, σε αντίθεση με το παρελθόν. Αυτός είναι ο λόγος που οι πωλήσεις των προϊόντων του marketplace της αυξήθηκαν κατά περίπου 12%, σε αντίθεση με μία άνοδο της τάξης του 5,3% που κατέγραψαν οι πωλήσεις των προϊόντων της ίδιας της Amazon.

Σε κάθε περίπτωση, τα στοιχεία που αφορούν στις πωλήσεις και γενικότερα, στην υπηρεσία Amazon Prime το πρώτο τρίμηνο του 2021 και το 2020 εν γένει, είναι κάτι περισσότερο από ικανοποιητικά για την εταιρεία και φυσικά, για τους πωλητές της. Να αναφέρουμε, λοιπόν, ότι πάνω από 175 εκατομμύρια Prime συνδρομητές παρακολούθησαν μέσω streaming τηλεοπτικές σειρές και ταινίες το περασμένο έτος, ότι τα Amazon Studiosκατάφεραν να συγκεντρώσουν πάνω από 12 υποψηφιότητες και να κερδίσουν δύο βραβεία στη φετινή απονομή των Όσκαρ (η Amazon επένδυσε σημαντικά σε αυτό το κομμάτι με 11 δισ. δολάρια σε ταινίες και σειρές το 2020), καθώς και ότι η υπηρεσία Twitch της Amazon -η οποία αφορά κυρίως σε video game livestreaming προτάσεις- έχει τώρα περίπου 35 εκατομμύρια επισκέπτες σε καθημερινή βάση.

Όλα αυτά ενώ μόνο για το πρώτο τρίμηνο του 2021, η Amazon ανακοίνωσε έσοδα ύψους 108,5 δισ. δολαρίων (καταγράφοντας άνοδο 44% σε ετήσια βάση), ενώ τα καθαρά της κέρδη ανήλθαν σε 8,1 δισ. δολάρια. 

Με πληροφορίες από digitalcommerce360.com

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!