Στο παγκόσμιο κατάστημα του Amazon πώς άραγε θα μπορέσετε να κάνετε το δικό σας προϊόν να ξεχωρίσει; Υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί στο είδος των προϊόντων που θα θελήσετε να πουλήσετε μέσω Amazon αλλά και κάποια κριτήρια τα οποία αν τα πληροί το προϊόν που θα επιλέξετε, θα δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται μέρα με τη μέρα και την επιχείρησή σας να αναπτύσσεται.

  1. Προτιμήστε στην αρχή μικρά και ελαφριά αντικείμενα. Εμπιστευτείτε μας σε αυτό! Δεν θέλετε να έρθετε αντιμέτωποι με τα προβλήματα που έχει η αποστολή επίπλων ή οικιακών συσκευών σε όλο τον κόσμο. Πρέπει να επιδιώκετε να έχετε να μεταφέρετε ένα οικονομικό σχετικά αντικείμενο, γιατί η αποστολή θα περιορίσει σημαντικά τα περιθώρια κέρδους.
  2. Μην προμηθεύεστε «πολύπλοκα» αντικείμενα. Αυτό που εννοούμε εδώ είναι το προϊόν που θα επιλέξετε να είναι απλό στην κατασκευή του ώστε να υπάρχει μεγάλο περιθώριο σφάλματος. Τα περισσότερα από τα εργοστάσια της Ασίας δεν θα έχουν τα υψηλότερα ποιοτικά στάνταρ, οπότε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο είναι το περιθώριο σφάλματος τόσο περισσότερους ικανοποιημένους και χαρούμενους πελάτες θα έχετε.
  3. Διατηρήστε σταθερό το εύρος τιμής μεταξύ 10 – 200 δολαρίων. Η εμπειρία μας λέει πως είναι αρκετά ριψοκίνδυνο να πουλήσετε αντικείμενα σε υψηλότερη τιμή. Τα ακριβότερα αντικείμενα είναι συνήθως δυσκολότερο να αποσταλούν, απαιτούνται ποιοτικοί έλεγχοι και μεγιστοποιούν τα λάθη σας όταν βρίσκεστε στο στάδιο της εισαγωγής προϊόντων. Γενικά δεν παρατηρούνται πετυχημένες περιπτώσεις προϊόντων με τιμή που ξεπερνούσε κατά πολύ το παραπάνω εύρος τιμών, για αυτό και δεν θα σας προτείναμε να δοκιμάσετε. Φυσικά αυτό είναι και στη δική σας προσωπική κρίση.
  4. Μην πουλήσετε προϊόντα βάσει των προσωπικών σας προτιμήσεων. Οι περισσότεροι από εμάς αγοράζουμε online ηλεκτρονικά είδη, ρούχα, φαγητό και διάφορα άλλα αναγκαία. Μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι δεν θα καταφέρετε να είστε ανταγωνιστικοί σε καμία από τις παραπάνω αγορές. Πρέπει να είστε πιο προσεκτικοί και προσγειωμένοι σε αυτό το θέμα και να ανακαλύψετε τη δική σας «θέση» στο e-commerce.
  5. Μην επιλέξετε εποχιακά είδη. Στόχος είναι να έχετε προϊόντα που θα σας εξασφαλίσουν ένα σταθερό πελατολόγιο. Σίγουρα μπορεί να σας αποφέρει σημαντικό κέρδος αν διαλέξετε να πουλήσετε χριστουγεννιάτικα είδη για παράδειγμα, αλλά θα είναι συγκεκριμένη η περίοδος που θα βρίσκονται σε θετική τροχιά οι πωλήσεις σας και το πιθανότερο είναι να καταλήξετε με άπειρα άχρηστα αποθέματα.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!