Page 14 of 21

Μία επένδυση των 1 δις ευρώ επιταχύνει την προσπάθεια της Amazon για κλιματικά ουδέτερες μεταφορές

Την περασμένη Δευτέρα μέσω του Amazon News, ο παγκόσμιος κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε πως τα επόμενα πέντε χρόνια σκοπεύει να επενδύσει περισσότερα από 1 δις ευρώ στο ευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών του και πιο συγκεκριμένα, σε έναν στόλο ηλεκτροκίνητων οχημάτων,… Read More

Η Amazon ενισχύει ένα υβριδικό μοντέλο απασχόλησης αποβλέποντας σε μεγαλύτερα έσοδα

Με το πέρας της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, αρκετές ήταν οι επιχειρήσεις που αποφάσισαν να διατηρήσουν για τους εργαζομένους τους ένα υβριδικό μοντέλο απασχόλησης. Παρότι οι γνώμες διίστανται σχετικά με τα οφέλη του remote working, τόσο για τους εργοδότες όσο και… Read More

Η Amazon επαναλαμβάνει μία Prime Day τον Οκτώβριο αποκλειστικά για τα μέλη του Prime

Μία μεγάλη έκπληξη επιφύλασσε η Amazon για το καταναλωτικό κοινό, αφού την περασμένη Δευτέρα ανακοίνωσε πως μέσα στον Οκτώβριο θα πραγματοποιηθεί μία δεύτερη, φθινοπωρινή Prime Day στην πλατφόρμα, γεγονός που συμβαίνει για πρώτη φορά από τον Ιούλιο του 2015, όπου καθιερώθηκε η… Read More

Πώς μία καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης σου δίνει προβάδισμα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της Amazon

Σε μία  ανταγωνιστική πλατφόρμα όπως η Amazon, η οποία ακολουθεί μία αυστηρά πελατοκεντρική προσέγγιση, ο πωλητής που θα καταφέρει να ξεχωρίσει, είναι εκείνος που μπορεί να μπει στο μυαλό του καταναλωτικού κοινού. Αρκεί να σκεφτούμε πως μετά την Google, η μηχανή αναζήτησης της Amazon είναι… Read More

Amazon Storefront: Ιδέες για να βελτιώσεις την παρουσία της επιχείρησής σου

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η Amazon είναι ένα εξαιρετικά επικερδές περιβάλλον για μία επιχείρηση, την ίδια στιγμή όμως, ο ανταγωνισμός κορυφώνεται και θέτει διαρκώς νέες προκλήσεις για τους πωλητές. Πλέον, δεν αρκεί κάποιος να έχει στη διάθεσή του ένα αξιόπιστο προϊόν και… Read More

Τι ξεχωρίζει έναν καλό πωλητή στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της Amazon

Θέλεις να κάνεις τα πρώτα σου βήματα στην Amazon ή δραστηριοποιήσαι ήδη στον παγκόσμιο κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου; Σε κάθε περίπτωση, αυτό που σε ενδιαφέρει είναι η παρουσία σου να πιάνει «τόπο» και η προσπάθειά σου να αποφέρει το ανάλογο κέρδος στην… Read More

Copywriting: Συμβουλές που υπόσχονται πως θα βελτιώσουν το περιεχόμενο της σελίδας σου στην Amazon

Όπως συμβαίνει με όλες τις μηχανές αναζητήσεις, έτσι και η μηχανή αναζήτησης της Amazon λειτουργεί με έναν δικό της αλγόριθμο, ο οποίος απαιτεί από τους πωλητές να ακολουθούν συγκεκριμένους κανόνες και πρακτικές, για να μπορέσουν να αναδείξουν τα προϊόντα τους εντός της… Read More

Amazon FBA: Πότε είναι χρήσιμο ένας πωλητής να στραφεί σε έναν ειδικό σύμβουλο

Όσοι πωλητές εμπιστεύονται την Amazon για την αποθήκευση και την αποστολή των προϊόντων τους, μέσω της υπηρεσίας Amazon FBA, γνωρίζουν καλά πως το σλόγκαν, «you sell it, we ship it», είναι ό,τι πιο εύστοχο. Διότι πίσω από τις τεράστιες εγκαταστάσεις,… Read More

Amazon FBA: Πού χρειάζεται να εστιάσει ένας πωλητής όταν ακολουθεί το συγκεκριμένο μοντέλο

Όσοι δραστηριοποιούνται ήδη ένα εύλογο χρονικό διάστημα εντός της Amazon, σίγουρα σκέφτονται έντονα την ιδέα να επενδύσουν στα πλεονεκτήματα που τους προσφέρει η πλατφόρμα, μέσω του επιχειρηματικού μοντέλου, Amazon FBA (Fulfilled by Amazon). Υπάρχουν αναρίθμητες ιστορίες πωλητών, οι οποίοι κατάφεραν να «απογειώσουν» τα κέρδη… Read More

Αποτελεσματικές συμβουλές για να αυξήσει ένας πωλητής τα κέρδη του στην Amazon

Μέσα από προηγούμενα άρθρα έχουμε αναλύσει ποιες είναι οι τακτικές που μπορεί να ακολουθήσει ένας πωλητής, αν επιθυμεί να προωθήσει την επιχείρησή του ή να διευρύνει το πελατολόγιο του εντός της Amazon. Ωστόσο, αν κάποιος πωλητής θέλει να αυξήσει άμεσα… Read More

« Older posts Newer posts »

© 2025 E-Commerce Hellas. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.