Εάν είστε πωλητές στην Amazon και θέλετε να ξεχωρίσετε, ανάμεσα σε 2,2 εκατομμύρια ενεργούς πωλητές της μεγαλύτερης διαδικτυακής πλατφόρμας παγκοσμίως, το άνοιγμα ενός Amazon Storefront μπορεί να σας βοηθήσει να διαφοροποιήσετε την επωνυμία σας από τους ανταγωνιστές σας, καθώς και να δημιουργήσετε την απαραίτητη «γέφυρα» εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.

Και για εσάς, που αναρωτιέστε τι είναι το Amazon Storefront και πώς θα σας οδηγήσει προς μία ακόμη πιο σίγουρη και επιτυχημένη πορεία, αρκεί να γνωρίζετε πως πρόκειται για ένα «εργαλείο» που μπορείτε να βρείτε στο seller profile του Amazon Seller Central. Μέσω αυτού του «εργαλείου», θα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έναν προσαρμοσμένο, πολυσέλιδο κατάλογο, όπου θα έχετε τη δυνατότητα να προβάλλετε τα προϊόντα σας, τις τιμές τους, να εισάγετε banner, calls to action, videos και πολλά ακόμη.

Πρόκειται με δύο λόγια για έναν μίνι ιστότοπο, ο οποίος είναι συνδεδεμένος στο προφίλ σας στην Amazon και εμφανίζει αποκλειστικά και μόνο τα προϊόντα σας. 

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Amazon Storefront

Σε περίπτωση λοιπόν, που αναρωτιέστε εάν θα ωφελήσει την επιχείρησή σας η δημιουργία του Amazon Storefront, αρκεί να ρίξετε μία ματιά στα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που το χαρακτηρίζουν, και πολύ γρήγορα θα οδηγηθείτε στην πιο σωστή απόφαση προς όφελος της επιχείρησής σας.

Τα θετικά στοιχεία του Amazon Storefront:

  • Αποτελεί δωρεάν εργαλείο
  • Παρέχει το δικό σας URL
  • Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διεύθυνση URL ως landing page σε εξωτερικές διαφημίσεις
  • Έχετε τη δυνατότητα να αυξήσετε την ορατότητα του brand σας
  • Προσφέρει πρόσβαση σε περισσότερα είδη κοινού
  • Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο κατάστημά σας μέσω των Sponsored ads και των display ads
  • Μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοσή σας
  • Βοηθάει να βελτιώσετε το Amazon Conversion Rate κατά την προώθηση διαφημίσεων της Amazon

Τα αρνητικά στοιχεία του Amazon Storefront:

  • Υπάρχει ανταγωνισμός υψηλών προδιαγραφών
  • Δεν παρέχει καμία μετρήσιμη βελτίωση στην κατάταξη αναζήτησης
  • Η Amazon είναι αυστηρή όταν πρόκειται για την έγκριση της βιτρίνας σας
  • Τα προϊόντα σας πρέπει να συνδέονται με τον κατάλογο της Amazon
  • Οι επιλογές μάρκετινγκ είναι πολύ περιορισμένες
  • Δεν προσφέρει κανένα πλεονέκτημα εκτός Amazon
  • Οι πελάτες παραμένουν πελάτες της Amazon, καθώς δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας μαζί τους
  • Θα χρειαστεί να εγγραφείτε στο μητρώο επωνυμίας για κάθε αγορά για να μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα Amazon Storefront
  • Είναι λιγότερο βολικό από το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα

Όποια και εάν είναι η τελική σας απόφαση, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως το Amazon Storefront είναι διαθέσιμο για οποιονδήποτε είναι πωλητής στην Amazon, ωστόσο, το brand σας πρέπει να συμπληρώσει το Brand Registry, το οποίο απαιτεί από τους αιτούντες να έχουν καταχωρισμένο εμπορικό σήμα.

Γνωρίζοντας επομένως, τα «συν» και τα «πλην» που προσφέρει σε κάθε πωλητή της Amazon, το Amazon Storefront θα έχετε κάνει το πρώτο «βήμα» ώστε να λάβετε την καλύτερη δυνατή απόφαση για εσάς και την επιχείρησή σας. Αμέσως μετά φυσικά, μπορείτε να εμπιστευτείτε τους ειδικούς, που θα είναι δίπλα σας έτσι ώστε να απαντήσουν σε κάθε σας ερώτημα γύρω τα do’s and don’ts, που απαιτεί το μεγαλύτερο διαδικτυακό κατάστημα στον κόσμο. 

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!