Προκειμένου να πουληθούν εκατοντάδες εκατομμύρια διαφορετικά προϊόντα σε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, η πλατφόρμα πωλήσεων της Amazon υποστηρίζεται από περισσότερους από 6 εκατομμύρια πωλητές τρίτων σε όλο τον κόσμο. Από αυτούς τους πωλητές, το 26% πουλάει προϊόντα, χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο πώλησης που ονομάζεται χονδρική. 

Η μεταπώληση branded προϊόντων είναι η πρακτική της αγοράς χύμα επώνυμων προϊόντων από άλλο κατασκευαστή, προμηθευτή ή διανομέα για μεταπώληση στους καταναλωτές, όπως συμβαίνει για παράδειγμα με δημοφιλή ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, μαγειρικά σκεύη, ακόμη και δημοφιλή παιχνίδια.

Μάλιστα, αυτή η πώληση στην Amazon το 2023 είναι μια προσοδοφόρα ευκαιρία, ωστόσο υπάρχουν αρκετά σημεία τα οποία οφείλετε να προσέξετε έτσι ώστε να είναι αποτελεσματική!

Πώς λειτουργεί η πώληση στην Amazon branded προϊόντων

Με λίγα λόγια, η πώληση στην Amazon branded προϊόντων περιλαμβάνει τα εξής βασικά «βήματα»:

  1. Δημιουργία Amazon seller account
  2. Εύρεση προϊόντος υψηλής ζήτησης για μεταπώληση
  3. Προμήθεια του προϊόντος (σε αυτήν την περίπτωση, από τη μάρκα, τον κατασκευαστή ή τον διανομέα)
  4. Καταχώριση του προϊόντος που είναι προς πώληση στην υπάρχουσα καταχώριση της μάρκας στην Amazon (ή δημιουργία μιας νέας σελίδας λεπτομερειών προϊόντος)
  5. Διαχείριση και ανάπτυξη της επιχείρησής σας (συμπεριλαμβανομένου του αποθέματος, των πωλήσεων κ.λπ.)

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της πώλησης στην Amazon branded προϊόντων

Για εσάς λοιπόν, που σκέφτεστε να πουλήσετε στην Amazon branded προϊόντα, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της διαδικασίας, ειδικά αφού το συγκρίνετε με τις άλλες μεθόδους πώλησης στην Amazon.

Τα «συν» της χονδρικής πώλησης στην Amazon branded προϊόντων

  • Ζήτηση προϊόντος:  Μπορείτε να πουλήσετε καθιερωμένες μάρκες που οι καταναλωτές αναζητούν ήδη και αγοράζουν. 
  • Δεν υπάρχουν χρονοτριβές:  Σε αντίθεση με τη λιανική διαδικασία πώλησης, η χονδρική είναι το πιο εύκολο επιχειρηματικό μοντέλο που μπορεί να λειτουργήσει. Γι’ αυτό άλλωστε, το 42% των χονδρεμπόρων στο Jungle Scout’s study of thousands of Amazon sellers δήλωσε ότι σε λιγότερο από έξι εβδομάδες έθεσαν σε λειτουργία τις επιχειρήσεις τους.
  • Κέρδος:  Συν τοις άλλοις, δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως το 55% των χονδρεμπόρων τόνισε ότι άρχισαν να βγάζουν κέρδη σε λιγότερο από έξι μήνες.

Τα «μείον» της χονδρικής πώλησης στην Amazon branded προϊόντων

  • Ανταγωνισμός:  Σχεδόν όλες οι καταχωρίσεις στις οποίες τοποθετείτε προσφορές θα έχουν πολλούς πωλητές. Και δεδομένου ότι ο μόνος «μοχλός» πίεσης είναι η τιμή, μπορεί μερικές φορές να γίνει «αγώνας» για την χαμηλότερη τιμή.
  • Προκαταβολική δαπάνη:  Επειδή πρέπει να αγοράζετε αγαθά «χύμα», η χονδρική πώληση είναι πιο ακριβή από τη μεταπώληση ή το dropshipping.
  • Έρευνα:  Η πιο χρονοβόρα πτυχή της χονδρικής είναι η έρευνα. Θα πρέπει να εξερευνήσετε δεκάδες —ίσως και εκατοντάδες— ευκαιρίες προϊόντων και να διασφαλίσετε ότι μπορείτε να προμηθευτείτε το προϊόν σε απόθεμα από έναν προμηθευτή. 

Στο ερώτημα λοιπόν, εάν είναι κερδοφόρα η πώληση branded προϊόντων στην Amazon, η απάντηση είναι θετική, διότι πράγματι, το 18% των πωλητών που μεταπωλούν προϊόντα “χονδρικής” στην Amazon, βλέπουν περιθώρια κέρδους μεταξύ 26-50%, σύμφωνα με στοιχεία από την Έκθεση Κατάστασης Πωλητή. Ωστόσο, όπως συμβαίνει με κάθε επιχειρηματικό μοντέλο που ακολουθείται στην Amazon, η κερδοφορία σας εξαρτάται από τις συνθήκες αγοράς και πώλησης των προϊόντων. Και σε αυτό φυσικά, παίζουν σημαντικό ρόλο και οι χρεώσεις της Amazon, για τις οποίες πρέπει να συμβουλευτείτε τους ειδικούς, προτού προβείτε σε οποιοδήποτε «βήμα».

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!