Τα sponsored brands είναι μια διαφημιστική λύση που προσφέρει η Amazon στους πωλητές, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Και αυτό, διότι μπορούν να εμφανιστούν στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης και να προσελκύσουν την προσοχή των πελατών. 

Μάλιστα, τα sponsored brands συχνά, περιλαμβάνουν ένα λογότυπο, έναν τίτλο και μερικά προϊόντα, ενώ είναι μια αποτελεσματική στρατηγική για αύξηση της ορατότητας και των πωλήσεων. 

Για εσάς που έχετε ερωτήσεις, σχετικά με το πώς να τα χρησιμοποιήσετε τη συγκεκριμένη διαφημιστική λύση, συνεχίστε να διαβάζετε και πολύ γρήγορα θα ανακαλύψετε έναν ολοκληρωμένο «οδηγό» για τη χρήση των sponsored brands στην πλατφόρμα της Amazon FBA.

Τα «βήματα» για τη χρήση των sponsored brands

#1 Κατανόηση των Sponsored Brands

Αρχικά, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τι είναι τα sponsored brands και πώς λειτουργούν. Είναι μια διαφημιστική υπηρεσία που επιτρέπει στους πωλητές να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσω διαφημίσεων που εμφανίζονται στην αναζήτηση της Amazon.

#2 Δημιουργία Λογαριασμού Πωλητή

Αν δεν έχετε ήδη, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό πωλητή στην Amazon.

#3 Επιλογή Προϊόντων

Επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε να προωθήσετε μέσω των sponsored brands, επικεντρώνοντας την προσοχή σας στο να έχουν καλή απόδοση και αξιολογήσεις.

#4 Δημιουργία Διαφημιστικού Περιεχομένου

Δημιουργήστε ένα διαφημιστικό περιεχόμενο που θα περιλαμβάνει ένα λογότυπο, έναν τίτλο και μερικά προϊόντα και φυσικά, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι ελκυστικό και προσελκύει την προσοχή των πελατών.

#5 Καθορισμός Προϋπολογισμού

Καθορίστε έναν προϋπολογισμό για τις διαφημίσεις σας και το ποσό που είστε έτοιμοι να δαπανήσετε καθημερινά ή μηνιαίως για τις διαφημίσεις σας.

#6 Καθορισμός Στόχου

Καθορίστε τους στόχους της διαφήμισής σας, όπως είναι η αύξηση των πωλήσεων, η αύξηση της ορατότητας ή η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας.

#7 Καμπάνια Sponsored Brands

Δημιουργήστε την καμπάνια sponsored brands στο Amazon Seller Central και επιλέξτε τις σωστές λέξεις «κλειδιά» και τις φράσεις για να στοχεύσετε το κοινό που επιθυμείτε.

#8 Παρακολούθηση και Βελτιστοποίηση

Παρακολουθήστε την απόδοση των διαφημίσεών σας και προσαρμόστε τις στρατηγικές σας ανάλογα. Κάντε τις απαραίτητες αλλαγές στις λέξεις «κλειδιά», στον προϋπολογισμό και στο περιεχόμενο για να βελτιώσετε την απόδοση των διαφημίσεών σας.

Η χρήση των sponsored brands στην πλατφόρμα της Amazon αποτελεί μια ισχυρή στρατηγική για την προώθηση των προϊόντων σας και την αύξηση των πωλήσεων. Μέσω καλά σχεδιασμένων διαφημίσεων, μπορείτε να ενισχύσετε την ορατότητα και την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας στον ανταγωνιστικό κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Εφαρμόζοντας τους παραπάνω οδηγούς και με την απαραίτητη βοήθεια των ειδικών μας συμβούλων, μπορείτε να δημιουργήσετε αποτελεσματικές καμπάνιες διαφημίσεων και να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των πελατών. Φυσικά, για όλα αυτά είναι σημαντικό να θυμάστε να παρακολουθείτε την απόδοση των διαφημίσεών σας και να προσαρμόζετε τις στρατηγικές σας για την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων. Με τη σωστή προσέγγιση λοιπόν, τα sponsored brands μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στην ανάπτυξη και την επιτυχία της επιχείρησής σας στην Amazon. 

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!