Το άνοιγμα λογαριασμού πωλητή στο Amazon (Amazon Seller Central) είναι μια διαδικασία η οποία εμπεριέχει αρκετή γραφειοκρατία και κάποιες ιδιαιτερότητες για ελληνικές επιχειρήσεις. Εμείς γνωρίζουμε ακριβώς τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, ποια έγγραφα θα πρέπει να μεταφραστούν, και πώς θα ανεβάσετε τα έγγραφα χωρίς να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία ταυτοποίησης.
Για να στείλετε το εμπόρευμά σας σε αποθήκη της Amazon στην Ευρώπη ή Αγγλία θα πρέπει να εγγραφείτε με την εταιρεία σας για VAT Number. Για παράδειγμα αν θέλετε να χρησιμοποιείτε το Amazon FBA στη Γερμανία, θα πρέπει να γίνει η εγγραφή VAT στη Γερμανία. Αυτό μπορεί να γίνει απευθείας μέσα από το Amazon Seller Central με ένα κόστος 300-400€/χρόνο ανά χώρα, το οποίο περιλαμβάνει και τις επιστροφές ΦΠΑ στην εκάστοτε χώρα. Εμείς αναλαμβάνουμε την υποστήριξη στην όλη διαδικασία καθώς και πάλι υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε.
Το κείμενο μιας σελίδας ενός προϊόντος στο Amazon αποτελείται από τον τίτλο, τα bullet points και την περιγραφή του προϊόντος. Ο Τρόπος με τον οποίο θα γραφτεί παίζει καθοριστικό ρόλο στο πού και πότε θα εμφανίζεται το προϊόν σας στις αναζητήσεις των πελατών.
Για κάθε προϊόν φτιάχνετε το κείμενο με βάση τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και το keyword research στο Amazon.
Όταν το προϊόν θα πουληθεί σε παραπάνω από μια χώρες, τότε γίνεται η μετάφραση του κειμένου, αφού πρώτα γίνει ένα keyword research στο marketplace που θα πουληθεί. Μέσα από πάνω από 5000 μεταφράσεις που έχουμε κάνει για προϊόντα στο Amazon ξέρουμε τι πρέπει να γίνει για να πετύχει ένα.
Πέρα από τη σελίδα του κάθε προϊόντος η Amazon σάς δίνει τη δυνατότητα να φτιάξετε και μια Σελίδα του Brand σας, το οποίο είναι σαν μια ιστοσελίδα μέσα στο Amazon. Προαπαιτούμενο για τη δημιουργία του “BRAND STORE” είναι να έχετε το trademark του Brand σας στην εκάστοτε χώρα.
Εδώ μπορείτε να δείτε πώς εμφανίζεται η σελίδα ενός Brand στο Amazon UK:
Πέρα από την καλύτερη προβολή του Brand σας, το Brand Store σάς δίνει τη δυνατότητα να κάνετε και άλλου τύπου διαφημιστικές καμπάνιες που θα φέρουν κοινό στο Brand Store σας και όχι μόνο στις σελίδες του κάθε προϊόντος.
Οι διαφημίσεις στο Amazon λειτουργούν με τη μέθοδο Pay Per Click (PPC) μέσα από το Amazon Advertising. To PPC είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική και επικερδής μέθοδος για τους πωλητές, η οποία οδηγεί σε σημαντικές πωλήσεις για τα προϊόντα τους, καθώς ενισχύει ταυτόχρονα το ενδεχόμενο να υπάρξουν περισσότερες κριτικές αλλά και την προβολή νέων προϊόντων.
Είτε είστε ήδη ένα μεγάλο brand ή απλώς ένας νέος πωλητής, αυτή η ευκαιρία που σας δίνεται μπορεί να σας βοηθήσει να πουλήσετε περισσότερα αποθέματα σε λιγότερο χρόνο, αυξάνοντας ταυτόχρονα και τις οργανικές σας βαθμολογίες. Αλλά αυτό μπορεί να συμβεί μόνο με την προϋπόθεση ότι η καμπάνια έχει ρυθμιστεί σωστά και γίνεται η κατάλληλη διαχείριση.
Εμείς μπορούμε να σας βοηθήσουμε σε αυτό!
Η διαχείριση των PPC είναι μια περίπλοκη διαδικασία και θα σας βοηθήσουμε να σιγουρευτείτε ότι αποκομίζετε τα μέγιστα από τις καμπάνιες σας. Θα βελτιστοποιήσουμε τις καμπάνιες σας για να δημιουργηθεί μεγαλύτερο traffic στις καταχωρήσεις σας στο Amazon, ενώ θα μπορείτε να παρακολουθείτε και τις μηνιαίες αναφορές.
Aναγνωρίζοντας τις ανάγκες των πελατών μας προσφέρουμε εδώ και 4 χρόνια μια ολοκληρωμένη 360° διαχείριση λογαριασμού για επιχειρήσεις που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο Amazon. Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε το εμπόρευμά σας στις αποθήκες της Amazon, και από εκεί και πέρα η ομάδα μας αναλαμβάνει όλη τη διαχείριση του λογαριασμού σας. Αυτό περιλαμβάνει:
Βελτιστοποίηση & μηνιαία αναφορά.
Η εξυπηρέτηση πελατών στο Amazon στη μητρική τους γλώσσα είναι υποχρεωτική, και γι’ αυτό έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών για κάθε γλώσσα (Αγγλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Γαλλικά).
Εμείς αναλαμβάνουμε όλη τη διαχείριση αποθεμάτων στις αποθήκες της Amazon και σας ενημερώνουμε πότε θα χρειαστεί να στείλετε καινούργιο εμπόρευμα.
Όταν στέλνετε καινούργιο εμπόρευμα στις αποθήκες της Amazon πρέπει να φτιάξετε το πλάνο αποστολών μέσα στην Amazon και να βάλετε συγκεκριμένες ετικέτες σε κάθε κουτί/παλέτα. Αφού φτιάξουμε τις ετικέτες, θα σας στείλουμε αναλυτικές οδηγίες για το πώς πρέπει να τις τοποθετήσετε στο Εμπόρευμα.
Οι αξιολογήσεις των προϊόντων “product reviews” αλλά και των εμπόρων “seller feedback” είναι σημαντικό να ελέγχονται σε καθημερινή βάση.
Για κάθε προϊόν θα φτιαχτεί καμπάνια after sales έτσι ώστε να υπάρχει proactive επικοινωνία με τους πελάτες, το οποίο θα αυξήσει και τα product reviews.
Η αναφορά και επίλυση προβλημάτων στο Amazon Seller Central είναι μια αρκετά χρονοβόρα διαδικασία. Εμείς έχουμε πρόσβαση σε αποκλειστικό Account Manager για την επίλυση οποιονδήποτε προβλημάτων που μπορούν να προκύψουν για τους πελάτες μας.
Κάθε μήνα θα σας στέλνουμε τα αποτελέσματα των εσόδων και εξόδων του Account σας στο Amazon για να ξέρετε ακριβώς την πορεία του Account σας.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο μαζί σας.