Έχει περάσει σχεδόν μία εβδομάδα από την ημέρα που ολοκληρώθηκε η πρώτη Prime Early Access Sale, ένα διήμερο προσφορών, το οποίο στις 11 και 12 Οκτωβρίου σηματοδότησε την έναρξη της περιόδου των εορταστικών αγορών για την Amazon. Το ενδιαφέρον του κοινού για μία δεύτερη, φθινοπωρινή Prime Day, ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ενώ η λίστα με τα best sellers της εκδήλωσης, περιελάμβανε μερικά από τα πιο γνωστά brands, όπως Apple, Bose, Casper, Drybar, Laneige και φυσικά, Amazon.

Όπως είχαμε αναφέρει και σε ένα προηγούμενο άρθρο, η Prime Early Access Sale απευθυνόταν μόνο σε όσους είναι μέλη του Amazon Prime, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αποκτήσουν προϊόντα από κάθε προϊοντική κατηγορία, σε εξαιρετικά προνομιακές τιμές. Μάλιστα ήταν η πρώτη χρονιά που η Amazon επιχείρησε κάτι τέτοιο, καθώς μέχρι πρότινος η Prime Day ήταν η μοναδική ετήσια γιορτή προσφορών για την πλατφόρμα. Σε κάθε περίπτωση, η κίνηση της Amazon αποδείχθηκε εξαιρετικά επικερδής, αφού πραγματοποιήθηκαν περίπου 100 εκατομμύρια αγορές, με τις περισσότερες από αυτές να προέρχονται από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.Σύμφωνα με τον Doug Herrington, CEO της Amazon Worldwide Stores, «η Prime Early Access Sale ήταν μία εξαιρετική αρχή για την εορταστική περίοδο και το καλύτερο είναι πως ήταν μόνο η αρχή. Οι καταναλωτές θα ανακαλύψουν εκατομμύρια προσφορές κατά τη διάρκεια της σεζόν και θα συνεχίσουν να εξοικονομούν χρήματα από αγορές δώρων, για τα αγαπημένα τους πρόσωπα». Επιπλέον, μέσα από την επίσημη ανακοίνωσή του, τόνισε πως, «οι υπάλληλοι, οι πωλητές και οι συνεργάτες μας, δείχνουν απίστευτη αφοσίωση στο να προσφέρουν μία εξαιρετική, γιορτινή εμπειρία και είμαστε ευγνώμονες για τη δέσμευσή τους να εξυπηρετούν τους πελάτες κατά τη διάρκεια αυτής της ιδιαίτερα απαιτητικής εποχής του χρόνου».

Εξίσου ενθουσιασμένοι έμειναν και αρκετοί πωλητές από την έκβαση της Prime Early Access Sale. Πέρα από τα μεγάλα brands που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού, με δημοφιλή προϊόντα όπως τα AirPods και το νέο Macbook Air, τα συμπληρώματα διατροφής της Vital Proteins, τα gadget ομορφιάς της Shark, τα σετ παιχνιδιών από Melissa & Doug και Barbie, οι συσκευές Kindle και Echo Dot, τα ρούχα Simple Joys by Carter, τα ποδήλατα γυμναστικής της Peloton, υπήρχαν αρκετές λιγότερο γνωστές επωνυμίες και προϊόντα που ανέδειξε το κοινό με την προτίμησή του.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το success story της Stacy Katz, δημιουργού του οικογενειακού επιτραπέζιου παιχνιδιού καρτών «Not Parent Approved», το οποίο σκαρφάλωσε στην κορυφή των best sellers στην κατηγορία των παιχνιδιών. Η ίδια ανέφερε σε δηλώσεις της, «ευκαιρίες όπως το διήμερο της Prime Early Access Sale δίνουν μία ισχυρή ώθηση στις επιχειρήσεις, με αφορμή τις μεγάλες εκπτώσεις. Από την πρώτη ημέρα των προσφορών, είχαμε αύξηση 500% στις πωλήσεις. Η μεγάλη επιτυχία του παιχνιδιού μας είναι η απόδειξη πως η Amazon επιδιώκει να αναδεικνύει μικρότερες επιχειρήσεις, όπως η δική μας, η οποία ξεκίνησε από δύο εργαζόμενες μητέρες ως μία συμπληρωματική απασχόληση και μπόρεσε να ανέλθει ως το πρώτο σε πωλήσεις προϊόν στην κατηγορία του».

Μάλιστα, η απόφαση της Amazon να αξιοποιήσει την Prime Early Access Sale προς όφελος των μικρών επιχειρήσεων, φαίνεται και από από τη λίστα με τα tips αγορών που ανάρτησε για τους καταναλωτές, λίγες ημέρες πριν το διήμερο. Πιο αναλυτικά, παρακινούσε το κοινό να προτιμήσει προϊόντα από Amazon Stores που φέρουν το Small Business Badge, ένα χαρακτηριστικό που καθιερώθηκε τη φετινή άνοιξη, θέλοντας να αναδείξει τις επιχειρήσεις χειροτεχνίας.

Κλείνοντας, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως πέρα από την αδιαμφισβήτητη επιτυχία και τον διάχυτο ενθουσιασμό, η Prime Early Access Sale δεν κατάφερε να πιάσει τους αριθμούς της Prime Day που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούλιο. Αυτό ίσως οφέλειται, βέβαια, στην περιορισμένη επικοινωνία της εκδήλωσης, η οποία δεν είχε την ανάλογη προώθηση στα social media από την Amazon, σε σχέση με την καθιερωμένη Prime Day.

Το καλάθι του μέσου καταναλωτή ήταν περίπου στα 46,68$ αντί για 60,29$ που έφτασε τον Ιούλιο, ενώ η εκδήλωση απέφερε 8 δισεκατομμύρια δολάρια ακαθόριστο κέρδος, δηλαδή λιγότερα από τα 10,7 δισεκατομμύρια δολάρια, τα οποία συγκέντρωσε η Amazon κατά τη διάρκεια της φετινής Prime Day. Όσο για τις κατηγορίες που παρουσίασαν τις υψηλότερες πωλήσεις, αυτές ήταν τα είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι, η υγεία και η ομορφιά, η ένδυση, τα παιχνίδια και τα ηλεκτρονικά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!