Μία μεγάλη έκπληξη επιφύλασσε η Amazon για το καταναλωτικό κοινό, αφού την περασμένη Δευτέρα ανακοίνωσε πως μέσα στον Οκτώβριο θα πραγματοποιηθεί μία δεύτερη, φθινοπωρινή Prime Day στην πλατφόρμα, γεγονός που συμβαίνει για πρώτη φορά από τον Ιούλιο του 2015, όπου καθιερώθηκε η συγκεκριμένη γιορτή προσφορών. Μάλιστα, δημοσιεύματα του CNBC επιβεβαιώνουν πως αρκετοί έμποροι είχαν ενημερωθεί για ένα πιθανό «Prime Fall» μέσω του Seller Central, ήδη από τον περασμένο Ιούνιο.

Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της, η Amazon δήλωσε πως η «Prime Early Access Sales» θα πραγματοποιηθεί από τις 11 έως και τις 12 Οκτωβρίου, ενώ μέσα από δηλώσεις του αντιπροέδρου της Amazon Prime, Jamil Ghani, ενημερωθήκαμε πως θα περιλαμβάνει αμέτρητες προσφορές, οι οποίες θα απευθύνονται αποκλειστικά σε μέλη που διαθέτουν συνδρομή στο Amazon Prime. Πιο αναλυτικά, στην εκδήλωση θα συμμετέχουν 15 χώρες, στις οποίες συγκαταλέγονται η Αυστρία, ο Καναδάς, οι Η.Π.Α., η Κίνα, η Γαλλία, η Ιταλία, η Τουρκία και η Πορτογαλία.

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως μέχρι φέτος, η Prime Day ήταν η μοναδική, ετήσια, καλοκαιρινή ημέρα προσφορών για την Amazon, παρότι στο παρελθόν έχει πειραματιστεί με παρόμοιες αλλά μικρότερες εκπτωτικές εκδηλώσεις, οι οποίες αφορούσαν συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες, όπως είδη ένδυσης, κατοικίδιων, ομορφιάς ή εποχικά. H «Prime Early Access Sales», ωστόσο, θα περιλαμβάνει πολλά δημοφιλή προϊόντα, από smartphone και οικιακά σκεύη, μέχρι παιχνίδια και συσκευές της Amazon.

Πιθανολογείται πως η απόφαση της Amazon να προσθέσει ένα επιπλέον διήμερο προσφορών, οφείλεται στο γεγονός πως η πανδημία μετακίνησε την Prime Day του 2020 από τον Ιούλιο στον Οκτώβρη, αν και τις δύο επόμενες χρονιές η εκδήλωση διεξάχθηκε κανονικά εντός του καλοκαιρού, δηλαδή τον Ιούνιο του 2021 και τον Ιούλιο του 2022. Αρκετοί αναλυτές έχουν εκφράσει ανησυχίες πως η εκδήλωση έχει χάσει πλέον τη δυναμική που είχε τα πρώτα χρόνια, όμως, όπως όλα δείχνουν, συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον των εμπόρων και του κοινού. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως η φετινή Prime Day, που διήρκησε από τις 12 έως τις 13 Ιουλίου, παρουσίασε ανέλπιστη επιτυχία, αποφέροντας περισσότερα από 12 δις δολάρια κέρδη από τις πωλήσεις.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του vice president, Jamil Ghani, «σκοπός της “Prime Early Access Sales” είναι να προετοιμάσει το καταναλωτικό κοινό για το άνοιγμα της γιορτινής σεζόν, μέσα από αποκλειστικές προσφορές και μεγάλες εκπτώσεις σε κορυφαία brands, τα οποία αναζητεί έντονα το κοινό την παρούσα περίοδο». Παρόλα αυτά, δεν μπορούμε να ξέρουμε τι προσδοκίες να έχουμε από αυτή την κίνηση, πόσο καλές θα είναι οι προσφορές ή πώς θα ανταποκριθεί το κοινό σε αυτές, αφού έξι εβδομάδες μετά, αρχίζουν οι προετοιμασίες για την καθιερωμένη Black Friday.

Σε κάθε περίπτωση, ένα επιπλέον διήμερο προσφορών στην Amazon, παραμένει μία καλή ευκαιρία για τους πωλητές να αυξήσουν τα κέρδη τους, ενώ ενισχύει σημαντικά την πελατοκεντρική κουλτούρα της πλατφόρμας, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά πως το κοινό είναι πάντα το επίκεντρο πίσω από κάθε νέα επένδυση. Αυτός είναι και ο λόγος, άλλωστε, που η Amazon δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε να πραγματοποιήσει την εγγραφή του στο Amazon Prime και να δοκιμάσει δωρεάν για 30 ημέρες, τα αναρίθμητα πλεονεκτήματα που προσφέρει στις αγορές και την ψυχαγωγία. 

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!