Η αλήθεια είναι πως τα νέα δεδομένα στη ζωή μας, μας έφεραν ένα βήμα πιο κοντά στο ψηφιακό «αύριο», που ενδεχομένως θα βιώναμε μερικά χρόνια αργότερα. Λόγω της πανδημίας, λοιπόν, ακόμη και καταναλωτές οι οποίοι δεν ήταν εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, στράφηκαν στα smartphones, τα tablets και τα laptopsτους, προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους, ακόμη και εκείνες που αφορούσαν σε βασικά, καθημερινά είδη για το σπίτι.

Κάπως έτσι, το e-commerce έγινε ο «κανόνας» στην καθημερινότητά μας και μία «ματιά» στα στοιχεία και τους αριθμούς σε ό,τι αφορά στην Amazon τον τελευταίο χρόνο, είναι αρκετή για να μας δείξει ότι ο «γίγαντας» του ηλεκτρονικού εμπορίου, κατάφερε να κερδίσει το μεγάλο «στοίχημα» της νέας πραγματικότητας. Ουσιαστικά, από την αρχή της πανδημίας, η Amazon απέδειξε πως διέθετε όλα όσα χρειάζονταν, προκειμένου να εξυπηρετεί καθημερινά εκατομμύρια ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο, ακόμη και υπό ιδιαίτερα πιεστικές συνθήκες, λόγω της πανδημίας. Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο, όλο και περισσότεροι πωλητές στρέφονται πλέον σε αυτή, για να αυξήσουν τα κέρδη τους.

Οι αριθμοί «μιλούν» από μόνοι τους στη συγκεκριμένη περίπτωση, αφού σύμφωνα με στοιχεία της γνωστής ιστοσελίδας Finbold.com και του Marketplace Pulse, πάνω από 295.000 νέοι πωλητές «μπήκαν» στην Amazonαπό τις αρχές του 2021 και μέχρι την 21η  Μαρτίου. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα εντυπωσιακό αριθμό, ειδικότερα αν αναλογιστούμε ότι  αντιστοιχεί ουσιαστικά σε 3.734 νέους, τρίτους πωλητές την ημέρα, δηλαδή σε 155 πωλητές την ώρα ή δύο το λεπτό!

Από πού προέρχονται όμως αυτοί οι νέοι πωλητές; Το 26%, δηλαδή συνολικά 76.769 πωλητές, ανήκουν στην αγορά των ΗΠΑ. Αξιοσημείωτοι είναι όμως και οι αριθμοί σε ό,τι αφορά στην Ευρώπη. Να αναφέρουμε απλώς ότι στην Ευρώπη η Amazon υποδέχθηκε 115.453 νέους πωλητές αυτή τη χρονιά -1.461 την ημέρα- με τους περισσότερους να προέρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία και τη Γερμανία.

Αν λάβουμε, λοιπόν, υπόψη μας τον αριθμό των νέων πωλητών που έχουν επιλέξει την Amazon για την προώθηση των προϊόντων τους από τις αρχές του νέου έτους, τότε σύμφωνα με το Finbold.com, μέχρι το τέλος του χρόνου περίπου 1,4 εκατ. νέοι πωλητές θα γίνουν μέρος της κορυφαίας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο!


Πηγή εικόνας: Finbold.com

Πώς η Amazon αναδείχθηκε στον απόλυτο ecommerce προορισμό εν μέσω πανδημίας

Το γιατί και το πώς δεκάδες χιλιάδες πωλητές αποφάσισαν να στραφούν το 2021 στην Amazon, οφείλεται αναμφίβολα στη γενικότερη «άνθηση» του ηλεκτρονικού εμπορίου τον τελευταίο χρόνο, αλλά κυρίως στη δημοφιλία της Amazon και στο γεγονός ότι προσφέρει στους πελάτες της μία πληθώρα ψηφιακών «εργαλείων». Ένας ακόμη λόγος που καθιστά την Amazon τόσο θελκτική στις επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν μέσω του e-commerce δε, οφείλεται στο ότι η εταιρεία δίνει στους πωλητές τη δυνατότητα να επεκταθούν σε νέες αγορές, χωρίς να χρειαστεί να κάνουν περαιτέρω επενδύσεις.

Πέρα από τη γενικότερη άνοδο του e-commerce, λοιπόν, ο βασικός λόγος για τον οποίο δεκάδες χιλιάδες πωλητές αποφάσισαν να μπουν τώρα στον κόσμο της Amazon, σχετίζεται με την ίδια την επιτυχία της εταιρείας. Διότι η Amazon προσφέρει τώρα σε κάθε πωλητή τη δυνατότητα να προσεγγίζει το διαδικτυακό καταναλωτικό κοινό πιο άμεσα, εύκολα και αποτελεσματικά. Εξίσου σημαντικό είναι και το γεγονός πως ο αριθμός των χρηστών της αυξήθηκε κατακόρυφα, λόγω της πανδημίας, η οποία άλλαξε τον τρόπο που κάνουμε τις αγορές μας και φυσικά, έκανε πολλούς εμπόρους να στραφούν για πρώτη φορά στο e-commerce. Και χάρη στις δικτυακές υποδομές και τις υπηρεσίες που είχε ήδη φροντίσει να διαθέτει, η Amazon κατάφερε να γίνει ο ιδανικός προορισμός για όσους θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους ή πιο ισχυρά βήματα στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πάντως, είναι ενδιαφέρον το ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του Finbold.com, οι νέοι πωλητές οι οποίοι ενσωματώθηκαν το 2021 στην Amazon, δεν εκπροσωπούν μόνο μεγάλες εταιρείες, αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να δώσουν μία ισχυρή ώθηση στην ανάπτυξή τους και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα, τόσο των ίδιων, όσο και των προϊόντων τους. Μέσω της Amazon συνεπώς, αυτές οι επιχειρήσεις έχουν τώρα πρόσβαση σε πολλά και πολύτιμα «εργαλεία» και υπηρεσίες και φυσικά, σε μία πολύ μεγάλη πελατειακή βάση, την οποία δεν θα μπορούσαν να προσεγγίσουν μόνες τους. Σε κάθε περίπτωση, ο ανταγωνισμός στην αγορά της Amazon για τους πωλητές είναι μεγάλος, κάτι που μεταφράζεται, βέβαια, σε μία ευρεία γκάμα επιλογών για τους καταναλωτές.

Το σίγουρο είναι πως αν λάβουμε υπόψη μας τα στοιχεία που είδαν πρόσφατα το «φως» της δημοσιότητας, το 2021 φαίνεται πως θα είναι μία πολύ καλή χρονιά για την Amazon, με τον αριθμό των πωλητών της να αναμένεται να συνεχίσει την ανοδική του πορεία, όπως φυσικά και εκείνους των χρηστών, αλλά και των καταναλωτών που στρέφονται σε αυτή για τις καθημερινές τους αγορές. Σε κάθε περίπτωση, όλα δείχνουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει να κερδίζει έδαφος και τόσο το καταναλωτικό κοινό, όσο και οι επιχειρήσεις, θα εξοικειωθούν ακόμη περισσότερο με τον κόσμο του διαδικτύου και δη, του e-commerce.

Με πληροφορίες από Finbold.com

 

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!