Page 13 of 21

Τρία πράγματα που πρέπει να λάβει υπόψιν ένας πωλητής για να «ξεκλειδώσει» τον αλγόριθμο A10

Για να εξασφαλίσει ένας πωλητής υψηλότερα κέρδη στην Amazon, δεν αρκεί να λάβει υπόψιν του μόνο το κομμάτι της πώλησης και του μάρκετινγκ. Ο παγκόσμιος κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί την πρώτη πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης προϊόντων σε όλο τον… Read More

H Amazon συστήνει μία νέα, αγοραστική, mobile εμπειρία με έμπνευση από το TikTok

Αν θέλει κάποιος να ενημερωθεί για τις κορυφαίες τάσεις σε κάθε τομέα, από την αρχιτεκτονική στο φαγητό και από την τεχνολογία στη μόδα, αρκεί να περάσει μία βόλτα από το TikTok. Η κοινωνική πλατφόρμα που προτιμάται από τους millennials και τη Gen Z, ιδρύθηκε το… Read More

Black Friday & Cyber Monday: Ένα πενθήμερο προσφορών που ανέδειξε τις μικρές επιχειρήσεις 

Σύμφωνα με μία πρόσφατη ανακοίνωση της Amazon, το μεγάλο πενθήμερο προσφορών που ξεκίνησε δειλά με το Thanksgiving, οδήγησε στη Black Friday και κορυφώθηκε με τη Cyber Monday, είχε ανέλπιστα καλά αποτελέσματα.  Μπορεί για μία ακόμη χρονιά, η λίστα των best sellers… Read More

Η Amazon αναβαθμίζει τη διαδικασία επαλήθευσης των νέων πωλητών προς όφελος των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων  

Δύο χαρακτηριστικά που έχουν αναδείξει την Amazon σε έναν παγκόσμιο κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου, δηλαδή στην κορυφαία πλατφόρμα στον κόσμο του e-commerce, είναι σίγουρα η αξιοπιστία που προσφέρει σε πωλητές και καταναλωτές, καθώς και η πελατοκεντρική προσέγγιση που διατηρεί ήδη από το ξεκίνημά… Read More

Unique Selling Proposition: Ο όρος «κλειδί» που εξασφαλίζει μία καλύτερη θέση για τα προϊόντα στην κατάταξη της αναζήτησης

Κάθε πωλητής που δραστηριοποιείται ένα εύλογο διάστημα στην Amazon, αναρωτιέται πώς θα καταφέρει να αναδείξει τα προϊόντα του μέσα από το πλήθος των αναρίθμητων επιλογών που προσφέρει η πλατφόρμα στους καταναλωτές. Αρκεί να σκεφτούμε πως αυτή τη στιγμή υπάρχουν περισσότερα από… Read More

Black Friday και Cyber Monday: Πώς θα προετοιμαστούμε για αυτό το buzz προσφορών

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η Black Friday αποτελεί μία εξαιρετική ευκαιρία για κάθε πωλητή που δραστηριοποιείται στην Amazon και επιθυμεί να αυξήσει τα κέρδη του. Η καθιερωμένη γιορτή προσφορών, η οποία θα ξεκινήσει στις 24 Νοεμβρίου με αφορμή το Thanksgiving και θα κορυφωθεί στις 25 Νοεμβρίου, συγκεντρώνει… Read More

Amazon FBA: Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του δημοφιλούς επιχειρηματικού μοντέλου

Σύμφωνα με την Amazon, η υπηρεσία Amazon FBA (Fulfillment by Amazon) επιτρέπει στις επιχειρήσεις και τους πωλητές να αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες την εκπλήρωση των παραγγελιών τους. Αφού οι επιχειρήσεις στείλουν τα προϊόντα στα κέντρα αποθήκευσης και διανομής της Amazon,… Read More

Amazon: Άνοδος των εσόδων για το Q3 και πιθανή ανατροπή στις προβλέψεις των αναλυτών για το Q4

Σύμφωνα με στοιχεία που ανάρτησε πρόσφατα η Amazon στο Quarterly Results σχετικά με τις οικονομικές της δραστηριότητες, το τρίτο τρίμηνο του 2022, δηλαδή το διάστημα μεταξύ Ιουνίου και Ιουλίου, παρατηρήθηκε μία σημαντική άνοδος 15% στα καθαρά κέρδη, η οποία συνεπάγεται… Read More

Product photography: Απλές συμβουλές που αναβαθμίζουν τις προϊοντικές καταχωρήσεις σου

Ένας εύστοχος τίτλος με ενσωματωμένα τα κατάλληλα key words, μία περιεκτική αλλά σύντομη περιγραφή, μία λίστα από κουκίδες με τα βασικά πλεονεκτήματα του προϊόντος, είναι μόνο μερικά από τα μυστικά που μας εξασφαλίζουν μία προσεγμένη και αποτελεσματική προϊοντική καταχώρηση. Τι γίνεται, όμως,… Read More

Η Prime Early Access Sale της Amazon σηματοδότησε την έναρξη των εορταστικών αγορών με 100 εκατ. πωλήσεις

Έχει περάσει σχεδόν μία εβδομάδα από την ημέρα που ολοκληρώθηκε η πρώτη Prime Early Access Sale, ένα διήμερο προσφορών, το οποίο στις 11 και 12 Οκτωβρίου σηματοδότησε την έναρξη της περιόδου των εορταστικών αγορών για την Amazon. Το ενδιαφέρον του… Read More

« Older posts Newer posts »

© 2025 E-Commerce Hellas. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.