Σύμφωνα με στοιχεία που ανάρτησε πρόσφατα η Amazon στο Quarterly Results σχετικά με τις οικονομικές της δραστηριότητες, το τρίτο τρίμηνο του 2022, δηλαδή το διάστημα μεταξύ Ιουνίου και Ιουλίου, παρατηρήθηκε μία σημαντική άνοδος 15% στα καθαρά κέρδη, η οποία συνεπάγεται με 127,1 δισεκατομμύρια δολάρια, αντί για 110,8 δισεκατομμύρια δολάρια που συγκέντρωσε πέρυσι την ίδια χρονική περίοδο. Μπορεί τα δύο πρώτα τρίμηνα τα έσοδα να ήταν αρκετά χαμηλά σε σύγκριση με αυτά του περασμένου έτους, όμως, η επιμονή της Amazon να επενδύει το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότερο στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας του κοινού και των υπηρεσιών της, παρουσίασε τελικά τα επιθυμητά αποτελέσματα και τα ανάλογα κέρδη.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο τελευταίο τρίμηνο η Amazon κυκλοφόρησε την πολυαναμενόμενη τηλεοπτική παραγωγή «The Rings of Power» και έκανε πρεμιέρα για το Thursday Night Football σε συνεργασία με το NFL, προσελκύοντας εκατομμύρια θεατές και μέλη στο Amazon Prime. Επιπλέον, πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία την πρώτη Prime Early Access Sale μέσα στον Οκτώβριο, επεκτάθηκε στο Βέλγιο, ξεκίνησε μία νέα, πολλά υποσχόμενη συνεργασία με τη Venmo, ενώ κυκλοφόρησε νέες συσκευές και gadget, μεταξύ των οποίων ήταν το Kindle Scribe, το smart speaker Echo Dot, το «έξυπνο» ρολόι Halo Rise και το οικιακό ρομπότ Astro.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Andy Jassy σε δηλώσεις του, «είναι αρκετά σαφές πως ιδιαίτερα σε καιρούς έντονης οικονομικής αβεβαιότητας, οι καταναλωτές εκτιμούν τη διαρκή προσπάθεια της Amazon, η οποία τους προσφέρει μεγαλύτερη ποιότητα και διευκόλυνση στις αγορές τους. Μας έχει ενθαρρύνει η πρόοδος που έχουμε σημειώσει στη μείωση του κόστους του δικτύου διανομής και αποθήκευσης, ενώ έχουμε προγραμματίσει μία σειρά από πρωτοβουλίες τις οποίες επεξεργαζόμαστε μεθοδικά και πιστεύουμε πως θα σταδιακά θα αποφέρουν μία πιο ισχυρή δομή για την επιχείρηση».
Όσον αφορά στην περίοδο που διανύουμε, δηλαδή το Q4, η Amazon προβλέπει λιγότερα έσοδα από εκείνα που προβλέπουν οι αναλυτές, παρότι πρόκειται για ένα τετράμηνο που εξαιτίας των γιορτών, του Halloween που παρήλθε, του Thanksgiving, της Black Friday, της Cyber Monday και των Χριστουγέννων, οι πωλήσεις κάθε χρόνο κορυφώνονται ανέλπιστα. Συγκεκριμένα, προβλέπει πως τα καθαρά έσοδα θα κυμανθούν από 140 έως 148 δισεκατομμύρια δολάρια, αντί για 156 δισεκατομμύρια που αναφέρουν οι αναλυτές. Ακόμη και έτσι, βέβαια, πάλι θα υπάρξει μία σταθερή άνοδος, αφού το Q4 του 2021 παρατηρήθηκε μία αύξηση στις καθαρές πωλήσεις έως και 8%, η οποία συνεπάγεται με 137,4 δισεκατομμύρια, ενώ το 2020 το συνολικό κέρδος έφτασε τα 125,6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως το τελευταίο εξάμηνο κάθε χρονιάς είναι συνήθως και το πιο επικερδές, τόσο για την Amazon, όσο και για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται μέσω αυτής, αφού έχει παρατηρηθεί πως επηρεάζει τον ετήσιο τζίρο τους έως και 60%. Αυτό σημαίνει πως η πορεία του Q4 αποτελεί μία σπουδαία ευκαιρία για κάθε πωλητή, καθώς του δίνει μία σημαντική ώθηση για να πραγματοποιήσει μία δυναμική είσοδο στην αμέσως επόμενη χρονιά και ειδικότερα στο πρώτο εξάμηνο, όπου οι καταναλωτές πραγματοποιούν πιο φειδωλά και συγκρατημένα τις αγορές τους.
Leave a Reply