Η έναρξη μιας επιχείρησης Amazon FBA (Fulfillment by Amazon) μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσετε επιπλέον εισόδημα ή να μετατρέψετε την επιχείρησή σας σε εργασία πλήρους απασχόλησης. Και πιστέψτε μας, ο «δρόμος» για να το καταφέρετε είναι πιο εύκολος από ό,τι πιστεύατε μέχρι σήμερα.
Δείτε λοιπόν πώς να δημιουργήσετε τη δική σας επιχείρηση FBA στην Amazon:
Βήμα 1ο: Επιλέξτε ένα προϊόν προς πώληση
Το πρώτο «βήμα» για την έναρξη μιας επιχείρησης Amazon FBA είναι να επιλέξετε ένα προϊόν για πώληση. Αναμφισβήτητα, αυτό είναι το πιο σημαντικό «βήμα» επειδή επηρεάζει άμεσα το κέρδος σας μετά την πώληση.
Το καλύτερο λοιπόν, είναι να βρείτε ένα προϊόν με υψηλή ζήτηση αλλά με χαμηλό ανταγωνισμό και υγιές περιθώριο κέρδους. Πολλά εργαλεία είναι διαθέσιμα για να σας βοηθήσουν να ερευνήσετε προϊόντα, όπως το Jungle Scout, το Helium 10 ή το Viral Launch. Αυτά τα εργαλεία σάς επιτρέπουν να δείτε τη ζήτηση για ένα προϊόν, τον ανταγωνισμό και τη μέση τιμή. Μάλιστα, όταν επιλέγετε ένα προϊόν, μην ξεχνάτε να λαμβάνετε υπόψη το βάρος και το μέγεθος του προϊόντος, καθώς αυτά θα επηρεάσουν το κόστος αποστολής και τις χρεώσεις αποθήκευσης.
Βήμα 2ο: Δημιουργήστε έναν Amazon Seller Account
Αφού επιλέξετε ένα προϊόν για πώληση, πρέπει να δημιουργήσετε έναν Amazon Seller Account. Υπάρχουν δύο τύποι λογαριασμών: Ατομικοί και Επαγγελματικοί. Ο ατομικός λογαριασμός δεν χρεώνει μηνιαία χρέωση, αλλά περιλαμβάνει ένα κόστος ανά είδος για κάθε πώληση. Ο επαγγελματικός λογαριασμός έχει μηνιαία χρέωση, αλλά προσφέρει πολλές πρόσθετες δυνατότητες, όπως εργαλεία μαζικής καταχώρισης και αναφοράς. Σύμφωνα με το Jungle Scout, οι επαγγελματικοί λογαριασμοί αξίζουν γενικά εάν πουλάτε περισσότερα από 40 αντικείμενα τον μήνα.
Βήμα 3ο: Δημιουργήστε Product Listing
Αφού ρυθμίσετε το Amazon Seller Account σας, το επόμενο «βήμα» είναι να δημιουργήσετε μια Product Listing: Μια λίστα προϊόντων που θα περιλαμβάνει τον τίτλο του προϊόντος, την περιγραφή, τις εικόνες και την τιμολόγηση. Θα χρειαστεί επίσης να επιλέξετε την κατηγορία και την υποκατηγορία για το προϊόν σας.
Βήμα 4ο: Στείλτε τα προϊόντα σας στην Amazon
Μόλις η καταχώριση των προϊόντων σας «ανέβει», στείλτε τα προϊόντα σας στο Amazon Fulfillment Center. Η Amazon θα αποθηκεύσει τα προϊόντα σας και όταν υποβληθεί μια παραγγελία, θα χειριστεί την αποστολή και την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Συγκεκριμένα, δημιουργήστε ένα πρόγραμμα αποστολής στον λογαριασμό σας στο Seller Central για να στείλετε τα προϊόντα σας στην Amazon. Αυτό το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που στέλνετε, την ποσότητα και τη διεύθυνση αποστολής. Μόλις δημιουργήσετε το σχέδιο αποστολής σας, λοιπόν, θα εκτυπώσετε ετικέτες αποστολής και θα στείλετε τα προϊόντα σας στο Amazon Fulfillment Center.
Βήμα 5ο: Διαχειριστείτε το απόθεμά σας
Καθώς τα προϊόντα σας πωλούνται, είναι απαραίτητο να διαχειριστείτε το απόθεμά σας για να διασφαλίσετε ότι έχετε αρκετά προϊόντα σε απόθεμα. Η Amazon παρέχει εργαλεία που σας βοηθούν να παρακολουθείτε τις ποσότητες του αποθέματός σας και να ρυθμίζετε αυτόματες ειδοποιήσεις για να τα παραγγέλνετε ξανά.
Επιπλέον, θυμηθείτε να δώσετε προσοχή στις χρεώσεις αποθήκευσης του αποθέματός σας. Η Amazon χρεώνει έξτρα για την αποθήκευση των προϊόντων σας στα fulfillment centers, και αυτή η χρέωση αυξάνεται εάν τα προϊόντα σας παραμείνουν σε ένα τέτοιο κέντρο για μεγαλύτερες περιόδους. Για να αποφύγετε τις υπερβολικές χρεώσεις αποθήκευσης, φροντίστε να διαχειρίζεστε προσεκτικά τα επίπεδα του αποθέματός σας και να παραγγείλετε μόνο αυτά που περιμένετε να πουλήσετε σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Βήμα 6ο: Παρακολουθήστε τις πωλήσεις και τις αξιολογήσεις σας
Τέλος, παρακολουθήστε τις πωλήσεις σας και τις κριτικές πελατών για να δείτε την απόδοση των προϊόντων σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία αναφοράς της Amazon για να παρακολουθείτε τις πωλήσεις και τις κριτικές σας και να αντιμετωπίζετε άμεσα τυχόν αρνητικά σχόλια. Πολλοί πελάτες αποφασίζουν να προβούν σε μία αγορά, με βάση κριτικές, επομένως η διατήρηση των κριτικών σας σε υψηλά επίπεδα θα σας βοηθήσει να κάνετε περισσότερες πωλήσεις.
Θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα; Αρκεί να ρίξετε μία ματιά στα online course που έχουμε ετοιμάσει, τα οποία εξηγούν αναλυτικά πώς μπορεί ένας πωλητής να αξιοποιήσει στο έπακρον τα πλεονεκτήματα και τα εργαλεία που του παρέχει η Amazon.
Leave a Reply