Για κάθε πωλητή, η εισαγωγή ενός νέου προϊόντος στην Amazon είναι μία καινούργια επιχειρηματική πρόκληση. Όχι μόνο επειδή ο ανταγωνισμός στην πλατφόρμα είναι αρκετά υψηλός, αλλά διότι για να αναδειχθεί ένα νέο προϊόν στην κατάταξη, απαιτούνται πολλές πωλήσεις, ενώ την ίδια στιγμή, για να αυξηθεί η ζήτηση για ένα προϊόν χρειάζεται πρώτα να έχει σκαρφαλώσει υψηλά στην κατάταξη.
Όπως καταλαβαίνεις, το επιτυχές λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος δεν είναι μία απλή υπόθεση, ακόμη και αν η διαδικασία καταχώρησης είναι πανεύκολη. Αντίθετα, χρειάζεται να δημιουργήσεις τις κατάλληλες συνθήκες, δηλαδή μία στοχευμένη επιχειρηματική στρατηγική, ώστε να εξασφαλίσεις πως το προϊόν θα μπορέσει να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό που υπάρχει στην αγορά. Τι μπορείς να κάνεις, λοιπόν, για να είσαι σίγουρος ότι έχεις δώσει σε ένα καινούργιο προϊόν την ώθηση που χρειάζεται, ώστε να σου αποφέρει το επιθυμητό κέρδος;
Να ακολουθήσεις τα βήματα που έχουμε συγκεντρώσει στην παρακάτω λίστα, διότι υπόσχονται πως θα αναδείξουν ένα νέο προϊόν, θα σε βοηθήσουν να αξιοποιήσεις τα κριτήρια του αλγόριθμου και τελικά, να πετύχεις το μέγιστο δυνατό κέρδος από τη νέα σου επένδυση.
#1 Δημιούργησε μία ελκυστική καταχώρηση για το καταναλωτικό κοινό
Είσαι έτοιμος να κυκλοφορήσεις ένα νέα προϊόν στην Amazon; Ξέρεις πως το προϊόν σου είναι ανταγωνιστικό και παρουσιάζει μεγάλη ζήτηση; Τότε, είσαι έτοιμος να το «ανεβάσεις» στην πλατφόρμα. Ωστόσο, να θυμάσαι πως η ποιότητα του προϊόντος δεν αρκεί για να σου αποφέρει μία μακροπρόθεσμη κερδοφορία, διότι η στρατηγική που θα επιλέξεις είναι εκείνη που θα κρίνει την πορεία του προϊόντος. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να εστιάσεις στην καταχώρηση του προϊόντος, τοποθετώντας τα κατάλληλα key words, έναν εύστοχο τίτλο, μία κατατοπιστική περιγραφή και ελκυστικές εικόνες από το προϊόν, δηλαδή τα στοιχεία που θα κάνουν το προϊόν αρκετά ελκυστικό για το κοινό σου. Να θυμάσαι πως οι αξιολογήσεις είναι ένα κριτήριο που λαμβάνουν σοβαρά υπόψη οι καταναλωτές πριν πραγματοποιήσουν κάποια αγορά. Συνεπώς, αν είσαι σίγουρος πως το προϊόν σου πληροί τις προδιαγραφές για την κατηγορία του, μπορείς να αξιοποιήσεις και το Amazon Vine, την υπηρεσία που σου προσφέρει περισσότερες θετικές αξιολογήσεις και συνεπώς, περισσότερες πωλήσεις.
#2 Ακολούθησε μία πετυχημένη στρατηγική προώθησης για το προϊόν σου
Αφού ολοκληρώσεις την καταχώρηση του προϊόντος σου, σειρά έχει η προώθησή του. Διότι, όπως αναφέραμε παραπάνω, για να εξασφαλίσεις περισσότερες πωλήσεις, χρειάζεται πρώτα να αναδείξεις το προϊόν σου. Τι μπορείς να κάνεις, λοιπόν, για να ενημερωθεί το κοινό για το νέο σου λανσάρισμα; Αρχικά, μπορείς να επενδύσεις στην παραδοσιακή μέθοδο του newsletter, ενημερώνοντας τους πελάτες σου μέσω e-mail για αυτή τη νέα κυκλοφορία και δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν κάποια προσφορά, η οποία θα τους παρακινήσει να δοκιμάσουν το προϊόν. Εναλλακτικά, αν επιθυμείς να ακολουθήσει μία πιο ολοκληρωμένη στρατηγική προώθησης, οι δυνατότητες που σου προσφέρει η Amazon μέσω του Amazon PPC είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι για να προσεγγίσεις το κοινό που σε ενδιαφέρει. Ναι, η διαχείριση των PPC είναι μία αρκετά περίπλοκη διαδικασία, όμως, εμείς μπορούμε να σε βοηθήσουμε και να την κάνουμε απλή, ώστε να δημιουργηθεί μεγαλύτερη κινητικότητα στην καταχώρησή σου, να πουλήσεις μεγαλύτερο απόθεμα σε λιγότερο χρόνο και να αυξήσεις τα κέρδη σου. Σε κάθε περίπτωση, μπορείς πάντα να επωφεληθείς και από άλλες πλατφόρμες, όπως το Facebook ή το Instagram και να προωθήσεις μέσω αυτές το νέο σου προϊόν.
#3 Προετοίμασε το κοινό σου για το λανσάρισμα του νέο προϊόντος
Είναι σημαντικό να θυμάσαι πως για να υποδεχθεί το καταναλωτικό κοινό το νέο σου προϊόν, χρειάζεται πρώτα να έχεις δημιουργήσεις τις κατάλληλες συνθήκες, ώστε να γίνει το λανσάρισμα με απόλυτη επιτυχία. Με λίγα λόγια, λίγες ημέρες πριν ή μετά από την κυκλοφορία του νέου προϊόντος στην Amazon, καλό θα ήταν να ξεκινήσεις μία στοχευμένη καμπάνια από εκπτωτικά προϊόντα μέσω του Amazon PCC, ώστε να προσελκύσεις ένα μεγαλύτερο μέρος του κοινού, ενώ είναι σημαντικό να υπολογίσεις και την εποχικότητα, πριν πραγματοποιήσεις την κίνησή σου. Φυσικά, όλο αυτό το διάστημα και ανάλογα με το πότε θα πραγματοποιήσεις το λανσάρισμα του προϊόντος, θα παρακολουθείς στενά την πορεία του, ώστε να προγραμματίσεις ανάλογα και τις επόμενες κινήσεις σου. Πιο συγκεκριμένα, παρακολουθώντας τις προτιμήσεις του κοινού, τις αναζητήσεις και την κατάταξη, θα είσαι σε θέση να γνωρίζεις πώς μπορείς να βελτιστοποιήσεις την καταχώρησή σου, για να εξασφαλίσεις περισσότερες πωλήσεις για το προϊόν σου.
Κλείνοντας, μην ξεχνάς πως η καταχώρηση ενός νέο προϊόντος στην Amazon δεν είναι μία εύκολη υπόθεση, όμως, παραμένει μία εξαιρετική ευκαιρία να αυξήσεις τα κέρδη της επιχείρησής σου και να διευρύνεις το πελατολόγιό σου. Να είσαι σίγουρος πως ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα, το προϊόν σου θα σκαρφαλώσει στις πρώτες θέσεις της κατάταξης, ενώ συγχρόνως θα προσελκύσει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και στα υπόλοιπα προϊόντα σου.
Leave a Reply