Σκοπεύεις να εισάγεις τα προϊόντα σου στην Amazon; Μήπως δραστηριοποιείσαι ήδη στον παγκόσμιο κολοσσό του διαδικτυακού εμπορίου, όμως, η κίνησή σου δεν έχει παρουσιάσει το επιθυμητό αποτέλεσμα; Όποια και αν είναι η απάντηση στις παραπάνω ερωτήσεις, το σίγουρο είναι πως στον διαδεδομένο όρο «SEO» κρύβεται η απάντηση που ζητάς.

Διότι για να μπορέσεις να αυξήσεις την κερδοφορία της επιχείρησης σου, δεν αρκεί να διαθέτεις ένα ανταγωνιστικό προϊόν, αλλά χρειάζεται να αξιοποιείς τα εργαλεία που σου προσφέρει η πλατφόρμα με τον καλύτερο τρόπο. Να ακολουθήσεις, δηλαδή, μία τακτική που θα αναδείξει τα προϊόντα σου μέσω της Amazon, ώστε να βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις της αναζήτησης και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Πιο συγκεκριμένα, η ενσωμάτωση key words στον τίτλο, η σωστή περιγραφή ενός προϊόντος και η κατοχύρωσή του στην κατάλληλη κατηγορία, είναι μερικά από τα βήματα που μπορούν να δώσουν ώθηση σε έναν κωδικό και συνεπώς, στα έσοδα μίας επιχείρησης.

Παρακάτω, λοιπόν, έχουμε δημιουργήσει έναν οδηγό, οι οποίος θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις τις καταχωρήσεις σου στην Amazon, ώστε να κερδίσεις περισσότερες προβολές των προϊόντων σου, υψηλότερες θέσης στην αναζήτηση και φυσικά, περισσότερα έσοδα για την επιχείρησή σου.

Tip #1 Δώσε μεγαλύτερη προσοχή στον τίτλο και τα key words του προϊόντος

Μπορεί τα χαρακτηριστικά και η λεπτομερή περιγραφή ενός προϊόντος να λειτουργούν βοηθητικά για τον αλγόριθμο της Amazon, όμως, έχει αποδειχθεί πως ο τίτλος είναι το στοιχείο που μπορεί να αναδείξει ένα προϊόν στις αναζητήσεις. Εκ των πραγμάτων, είναι το πρώτο στοιχείο που βλέπει ο καταναλωτής, πριν ανοίξει τη σελίδα του προϊόντος, οι λέξεις που τον οδηγούν σε αυτό που ψάχνει. Επομένως, είναι σημαντικό να περιοριστείς σε 80 με 150 χαρακτήρες, ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος, και να είσαι όσο το δυνατόν πιο εύστοχος. Εκτός από την επωνυμία και το όνομα, προσπάθησε να ενσωματώσεις μία ή δύο λέξεις κλειδιά στον τίτλο, οι οποίες θα περιγράφουν καλύτερα το προϊόν. Να θυμάσαι πως ο καταναλωτής πρέπει και θέλει να βλέπει έναν τίτλο σχετικό με την αναζήτησή του, για αυτό προσπάθησε να είσαι αρκετά ακριβής. Για παράδειγμα, αν εμπορεύεσαι είδη κηπουρικής, είναι απαραίτητο να αναφέρεις τα εκατοστά ή το βάθος μίας γλάστρας, καθώς ο καταναλωτής μπορεί να έχει κάνει μία πολύ συγκεκριμένη αναζήτηση. Συνεπώς, αν το μέγεθος της γλάστρας δεν περιλαμβάνεται στον τίτλο του προϊόντος σου, ο καταναλωτής δεν γνωρίζει πως τον ενδιαφέρει το προϊόν σου, ακόμη και αν το εμφανίζει η αναζήτησή του.

Tip #2 Καταχώρισε τo brand σου για να τo προστατεύσεις και να το αναδείξεις

Είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως η καταχώρηση του εμπορικού σήματος του brand σου σε ένα μητρώο είναι απαραίτητη, καθώς μόνο έτσι μπορείς να πραγματοποιήσεις μία σελίδα για το brand σου, εντός της πλατφόρμας. Αποκτώντας μία καταχώρηση ως brand στην Amazon, όχι μόνο θα εξασφαλίσεις μία καλύτερη προβολή για το brand σου, αλλά θα αποκτήσεις περισσότερα προνόμια, ενώ θα έχεις τη δυνατότητα να πραγματοποιήσεις ακόμη και διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες θα προσελκύουν ένα μεγαλύτερο κοινό στη σελίδα του κάθε προϊόντος. Με αυτόν τον τρόπο, θα προστατεύεις την επωνυμία του brand σου, ενώ θα μπορείς να ελέγξεις το μητρώο και να αναφέρεις αν έχει συμβεί κάποια παραβίαση της επωνυμίας σου.

Tip #3: Επένδυσε σε περισσότερες και επαγγελματικές λήψεις των προϊόντων

Αναμφίβολα, το δεύτερο πράγμα που ενδιαφέρει έναν καταναλωτή, αφού βρει το προϊόν που αντιστοιχεί στην αναζήτησή του μέσω του τίτλου, είναι να δει αναλυτικά τις φωτογραφίες του. Οι εικόνες είναι ένα στοιχείο που χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, αφού θα κρίνει αν ένας καταναλωτής θα επιλέξει τελικά να εμπιστευτεί εσένα ή κάποιον άλλο πωλητή ή επιχείρηση, που εμπορεύεται το ίδιο προϊόν. Σε κάθε περίπτωση, 6 με 8 διαφορετικές λήψεις από κάθε πλευρά, είναι ο ιδανικός αριθμός, ενώ όσο πιο επαγγελματικές και προσεγμένες είναι οι λήψεις ενός προϊόντος, τόσο πιο θελκτικό γίνεται στον καταναλωτή. Μάλιστα, εκτός από λεπτομερείς λήψεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις γραφικά ή ετικέτες πάνω στις εικόνες, οι οποίες θα υποδεικνύουν ειδικά χαρακτηριστικά και ιδιότητες του προϊόντος.

Tip #4 Προώθησε με τη σωστή μέθοδο την ψηφιακή σου παρουσία στην Amazon

Να ξέρεις πως δύο πλεονεκτήματα που σου δίνει η κατοχύρωση του brand σου στην Amazon, είναι το γεγονός πως το κατάστημά σου θα έχει το δικό ξεχωριστό URL, ενώ θα εξασφαλίσεις το λεγόμενο Enhanced Brand Content ή EBC, το οποίο αντικαθιστά μία περιγραφή προϊόντος κειμένου με μία πιο εξελιγμένη περιγραφή, η οποία περιλαμβάνει γραφικά, εικόνες και συγκριτικούς πίνακες. Επιπλέον, μπορείς να αξιοποιήσεις τις διαφημίσεις μέσω του PPC, δηλαδή της μεθόδου Pay Per Click (PPC), ένα προνόμιο που σου παρέχει το Amazon Advertising. Πρόκειται για μία αποτελεσματική μέθοδο, η οποία οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις, διότι αυξάνει τις κριτικές από το κοινό, ενώ παρακινεί τους καταναλωτές να προβάλουν άλλα προϊόντα από την ίδια σελίδα. Αυτό, βέβαια, προϋποθέτει πως έχει οργανωθεί μία επιτυχημένη καμπάνια και πως διαχειρίζεται με τον σωστό τρόπο. Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα, μπορείς να ανατρέξεις εδώ!

Το μόνο σίγουρο είναι πως για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στα προϊόντα σου, χρειάζεσαι μία ολοκληρωμένη στρατηγική, η οποία θα ξεκινάει από την παρουσία σου στην Amazon, μέχρι τις λέξεις που θα συμπεριλάβεις στους τίτλους των προϊόντων σου. Σε κάθε περίπτωση, εμείς γνωρίζουμε ακριβώς τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσεις, ώστε να αποκομίσεις τα μέγιστα από την προσπάθειά σου.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!