Η Βραζιλία, το Μεξικό και η Αυστραλία είναι οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της Amazon. Η διαδικτυακή κινητικότητα της Amazon έχει σχεδόν τριπλασιαστεί στη Βραζιλία μέσα σε τρία χρόνια και στο Μεξικό και την Αυστραλία υπερδιπλασιάστηκε.
Οι άλλες αγορές της Amazon -όπως οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ινδία – παρουσιάζουν μικρή αύξηση της διαδικτυακής κινητικότητάς της, πιθανώς επειδή το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξής τους πραγματοποιείται από το κινητό, όπου οι αγοραστές επιλέγουν για να χρησιμοποιούν την εφαρμογή Amazon. Μάλιστα, το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών τηλεφώνων αντιπροσωπεύει πλέον το 40-50% των συνολικών online αγορών και αυξάνεται πιο γρήγορα από ποτέ.
Στην Βραζιλία, το Μεξικό και την Αυστραλία αναπτύσσεται επίσης το ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω κινητών τηλεφώνων, επομένως η διαδικτυακή τους ανάπτυξη είναι σημαντική σε σχέση με τις άλλες αγορές της Amazon, ενώ ακόμη πιο γρήγορη είναι η ανάπτυξη στην Τουρκία, την Ολλανδία και τη Σιγκαπούρη.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως το Amazon.com.br είχε 150 εκατομμύρια επισκέπτες τον Φεβρουάριο στη Βραζιλία, ενώ τρία χρόνια νωρίτερα οι επισκέπτες ανέρχονταν σε 50 εκατομμύρια, σύμφωνα με εκτιμήσεις της διαδικτυακής κινητικότητας του SimilarWeb. Συγκεκριμένα, η Amazon άνοιξε την αγορά της εκεί τον Οκτώβριο του 2017 και άρχισε να πωλεί ως λιανοπωλητής τον Ιανουάριο του 2019. Μπορεί λοιπόν, να εξακολουθεί να υστερεί σε σχέση με το Mercado Libre, που κυριαρχεί στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, ωστόσο έχει ξεπεράσει τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Με τη σειρά του, το Amazon.com.mx στο Μεξικό πλησιάζει τα 100 εκατομμύρια επισκέπτες τον μήνα. Όπως στη Βραζιλία, έτσι και στο Μεξικό, βρίσκεται επίσης πίσω από το Mercado Libre, ενώ ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στη χώρα από το 2013 με ηλεκτρονικά βιβλία, και συνέχισε να λειτουργεί ως λιανοπωλητής τον Ιούνιο του 2015. Το Μεξικό είναι μέρος της Amazon Remote Fulfillment (NARF), μαζί με τον Καναδά, που επιτρέπει στους πωλητές να εμφανίζουν το απόθεμά τους αποθηκευμένο στις αποθήκες της Amazon FBA των ΗΠΑ.
Το Amazon.com.au δέχεται πλέον πάνω από 50 εκατομμύρια επισκέψεις στην Αυστραλία. Μάλιστα, η Amazon κατέβαλε σημαντικές προσπάθειες, τα τελευταία πέντε χρόνια, από τότε που κυκλοφόρησε εκεί στα τέλη του 2017, για να ξεπεράσει το eBay, μιας και η Αυστραλία είναι η τελευταία χώρα που το eBay είναι το «Νο1». Αν και Amazon και eBay έχουν ανταλλάξει θέσεις για την πρώτη θέση τους τελευταίους μήνες, όλα δείχνουν πως η Amazon θα επικρατήσει σύντομα.
Website Traffic in February 2023
amazon.com (US) 2.2b
amazon.co.jp (Japan) 533m
amazon.de (Germany) 408m
amazon.co.uk (UK) 328m
amazon.in (India) 286m
amazon.it (Italy) 160m
amazon.fr (France) 153m
amazon.com.br (Brazil) 152m
amazon.ca (Canada) 150m
amazon.es (Spain) 129m
amazon.com.mx (Mexico) 87m
amazon.com.au (Australia) 50m
amazon.com.tr (Turkey) 35m
amazon.nl (Netherlands) 21m
amazon.ae (UAE) 19m
amazon.eg (Egypt) 15m
amazon.sa (Saudi Arabia) 14m
amazon.pl (Poland) 13m
amazon.se (Sweden) 12m
amazon.sg (Singapore) 5m
amazon.be (Belgium) 1m
Στη συνέχεια, η Amazon σχεδίαζε να κυκλοφορήσει στην Κολομβία, τη Νότια Αφρική, τη Νιγηρία και τη Χιλή. Σύμφωνα με έγγραφα της Amazon που έλαβε ο Eugene Kim του Insider, όλα είχαν προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2023. Έκτοτε, όμως έχει καθυστερήσει αυτά τα σχέδια τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους.
Το γεγονός πως η Λατινική Αμερική είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, εξηγεί τον λόγο για τον οποίο οι ιστότοποι της Amazon στη Βραζιλία και το Μεξικό έχουν καλύτερες επιδόσεις. Με το λανσάρισμα στην Κολομβία και τη Χιλή και ένα ακόμη απρογραμμάτιστο «άνοιγμα» στην Αργεντινή, η Λατινική Αμερική ετοιμάζεται να γίνει μια περιοχή κρίσιμης σημασίας για την Amazon.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της Amazon, αρκεί να συμβουλευτούμε τις εταιρείες που μπορούν να είναι δίπλα μας κάθε στιγμή.
Leave a Reply