Στη σημερινή ανταγωνιστική διαδικτυακή αγορά, δεν αρκεί να δημοσιεύσετε ένα διαφημιστικό banner ή να ενσωματώσετε ένα βίντεο σε έναν ιστότοπο. Αντιθέτως, εάν θέλετε να προσελκύσετε και να αλληλοεπιδράσετε με το κοινό-στόχο σας, πρέπει να διασφαλίσετε ότι ολόκληρο το «ταξίδι» του πελάτη σας, θα είναι βελτιστοποιημένο και εξατομικευμένο.
Ακόμη κι αν αυτό ακούγεται πολύ απαιτητικό για εσάς, δίνοντάς σας την εντύπωση ότι θα χρειαστεί σκληρή δουλειά και επιπλέον έξοδα, το Inbound Marketing είναι έτοιμο να σας βοηθήσει και να κάνει τη συγκεκριμένη διαδικασία πιο εύκολη απ’ όσο νομίζετε. Είτε, λοιπόν, θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, να αυξήσετε την προβολή σας στο διαδίκτυο, να προσελκύσετε νέους πελάτες ή και τα τρία παραπάνω, το Inbound Marketing, σας έχει τη λύση.
Τι κι αν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, όταν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε αυτές τις υπηρεσίες μάρκετινγκ προς όφελός σας, συνεχίστε να διαβάζετε για να ανακαλύψετε σε τι θα σας ωφελήσει το Inbound Marketing σχετικά με τις πωλήσεις σας στην Amazon.
Τι είναι το Inbound Marketing;
Πριν ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς αυτό το είδος μάρκετινγκ μπορεί να βελτιώσει την επιχείρησή σας στην Amazon, ας εξετάσουμε πρώτα τι ακριβώς είναι το Inbound Marketing. Με τον όρο Inbound Marketing χαρακτηρίζουμε τους τρόπους προβολής μιας εταιρείας μέσω blogs, videos, infographics, eBooks, newsletters, whitepapers, SEO, social media marketing και άλλες μορφές Content Marketing.
Με δύο λόγια, το Inbound Marketing αφορά στους τρόπους που χρησιμοποιεί μία εταιρεία για να κερδίσει την προσοχή των καταναλωτών. Στον αντίποδα, υπάρχει ο όρος outbound marketing, με τον οποίο εννοούμε πιο «παραδοσιακούς» τρόπους προβολής, όπως το να «αγοράζεις την προσοχή» του κοινού μέσω «κλήσεων εν ψυχρώ», direct mail, ραδιόφωνο, διαφημίσεις στην τηλεόραση, flyers για πωλήσεις, spam, email marketing, telemarketing και την παραδοσιακή διαφήμιση.
Και επειδή, όπως καθετί έτσι και ο «κόσμος» της διαφήμισης εξελίσσεται, το Inbound Marketing είναι μία στρατηγική ή μάλλον καλύτερα φιλοσοφία marketing, η οποία έχει σαν στόχο να βοηθήσει μία εταιρεία στη διαδικασία ανακάλυψης της από υποψήφιους αγοραστές των υπηρεσιών και προϊόντων της. Ο τρόπος για να γίνει αυτό, λοιπόν, είναι μέσω της δημιουργίας ενδιαφέροντος στοχευμένου περιεχομένου, που θα πρέπει να δίνει απαντήσεις στις ανάγκες, τις απορίες, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το κοινό στο οποίο απευθύνεται κάθε εταιρεία.
Ποια είναι τα οφέλη του Inbound Marketing;
Η αλήθεια είναι πως το Inbound Marketing είναι o σύγχρονος τρόπος για να σχεδιάζετε και να εκτελείτε αποτελεσματικά digital marketing ενέργειες. Όπως αναφέρθηκε εν συντομία παραπάνω, αυτό το είδος μάρκετινγκ είναι πολύ πιο φιλικό προς τον πελάτη, πράγμα που προφανώς σημαίνει ότι είναι και πιο ωφέλιμο για την εκάστοτε επιχείρηση.
Για εσάς λοιπόν, που αναρωτιέστε, ποια είναι τα πλεονεκτήματα του Inbound Marketing για την πλατφόρμα της Amazon, ιδού:
#1. Αυξημένη εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας
#2. Αυξημένη αφοσίωση στην επωνυμία σας
#3. Ενίσχυση της αξιοπιστίας σας ως πωλητής της Amazon
#4. Προσφορά αποτελεσμάτων μακράς διαρκείας
#5. Μεγαλύτερη οικονομική απόδοση από άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ
#6. Προσέλκυση νέων κοινών-στόχων
H αλήθεια είναι πως ο αλγόριθμος της Amazon εξελίσσεται συνεχώς, πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται να ακολουθήσετε συγκεκριμένες συμβουλές και κατευθύνσεις για να συμβαδίσετε μαζί του και να αυξήσετε της πωλήσεις σας. Εάν λοιπόν, θέλετε να είναι πάντα η επιχείρησή σας στην Amazon ένα «βήμα» μπροστά, το Inbound Marketing θα σας δείξει τον τρόπο.
Leave a Reply