Κάθε πωλητής που δραστηριοποιείται επιχειρηματικά μέσω της Amazon είναι σημαντικό να παραμένει ενημερωμένος γύρω από τις τελευταίες τάσεις που αναδεικνύονται κάθε τόσο στον κόσμο του e-commerceκαι όχι μόνο. Άλλωστε, όσο καλύτερα γνωρίζει τον τρόπο που κινείται η αγορά αλλά και το κοινό του, τόσο πιο εύκολο θα είναι να καταφέρει να ξεχωρίσει σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως ο παγκόσμιος κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Ειδικότερα αν ένας πωλητής σκοπεύει να επενδύσει μελλοντικά στο δημοφιλές επιχειρηματικό μοντέλο Amazon FBA, θα ήταν χρήσιμο να γνωρίζει κάποιες βασικές πληροφορίες, για να μπορέσει να διαπιστώσει αν καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής του και αν θα τη βοηθήσει όντως να αναπτυχθεί με γρηγορότερους ρυθμούς. Σε κάθε περίπτωση, το Amazon FBA είναι μία πολύ χρήσιμη υπηρεσία, αρκεί ένας πωλητής να ξέρει πώς να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματά της στο μέγιστο.

Παρακάτω, λοιπόν, έχουμε συγκεντρώσει μία λίστα με ποσοστά που αφορούν στο Amazon FBA και αποκαλύπτουν πως πρόκειται για μία σπουδαία ευκαιρία, η οποία αξίζει την προσοχή κάθε πωλητή που επιθυμεί να «απογειώσει» τα κέρδη του.

#1 Μέσα στην περασμένη χρονιά, το ποσοστό των πωλητών που επένδυσαν στο Amazon FBA ανέβηκε από το 73% στο 89%. Υπολογίζεται πως μέσα στο 2022, οι πωλητές που χρησιμοποίησαν το μοντέλο FBA ήταν περίπου 8,6 εκατομμύρια.

#2 Μάλιστα, το 59% εξ αυτών, εμπορεύεται τα δικά του προϊόντα, χρησιμοποιώντας τη δική του επωνυμία, την οποία δημιούργησε μέσω του επιχειρηματικού μοντέλου Private Label.

#3 Εξαιτίας των προβλημάτων που προκάλεσε η πανδημία στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, αρκετοί πωλητές άρχισαν να χρησιμοποιούν περισσότερο το FBM (Fulfillment by Merchant), το οποίο σημείωσε μία αύξηση περίπου 10%.

#4 Στους πωλητές που δραστηριοποιούνται με το Amazon FBA ανήκει κάτι λιγότερο από το 60% όλων των προϊόντων που πωλούνται στην αγορά της Amazon.

#5 Σύμφωνα με έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί, έχει αποδειχθεί πως το μοντέλο Amazon FBA δίνει τη δυνατότητα σε έναν πωλητή να αυξήσει τις οργανικές πωλήσεις του σε ένα ποσοστό 30-50%.

#6 Το 16% των πωλητών αναφέρει πως συνεργάζεται με κάποιον ειδικό σύμβουλο για να μπορέσει να διαχειριστεί και να βελτιώσει την πορεία της επιχείρησής του, ενώ χρησιμοποιεί το Amazon FBA. Η ομάδα μας διαθέτει όλες τις απαραίτητες γνώσεις, την εμπειρία και τα ψηφιακά εργαλεία, ώστε να βοηθήσει έναν πωλητή να ξεκινήσει αυτό το επιχειρηματικό «ταξίδι».

#7 Κατά μέσο όρο, ένας πελάτης της Amazon ξοδεύει τουλάχιστον 700 δολάρια κάθε χρόνο, ενώ ένα μέλος που ανήκει στο Amazon Prime ξοδεύει περίπου 1300 δολάρια ετησίως. Αυτό σημαίνει πως ένας πωλητής που χρησιμοποιεί το Amazon FBA, αυξάνει την ορατότητα των προϊόντων του, ειδικά στα Prime μέλη, ενισχύονται σημαντικά και την αύξηση των πωλήσεων.

#8 Το ποσοστό επιτυχίας ενός πωλητή στο Amazon FBA υπολογίζεται πως είναι περίπου στο 25%, δηλαδή ένα μηνιαίο καθαρό κέρδος που κυμαίνεται από 1250 έως 6250 δολάρια. Σε κάθε περίπτωση, όλα εξαρτώνται από τον τρόπο με τον οποίο ένας πωλητής θα αξιοποιήσει της δυνατότητες που του δίνει το συγκεκριμένο μοντέλο.

#9 Παρότι όλα εξαρτώνται από το budget που διαθέτει ένας πωλητής, τον χρόνο που αφιερώνει και το προϊόν που εμπορεύεται, έχει αποδειχθεί πως χρειάζεται περίπου 3 με 4 μήνες για να δει τις πωλήσεις και τα κέρδη του να αυξάνονται, έπειτα από την προσάρτησή του στο Amazon FBA. 

#10 Οι προϊοντικές κατηγορίες που θεωρούνται best sellers για το Amazon FBA είναι τα είδη σπιτιού, τα προϊόντα τεχνολογίας, ομορφιάς και περιποίησης, ενώ τα τελευταία χρόνια παρουσιάζουν σημαντική άνοδο τα είδη χειροτεχνίας και ραπτικής.

Κλείνοντας, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως δεν είναι όλες οι επιχειρήσεις έτοιμες ή κατάλληλες για να ακολουθήσουν το μοντέλο Amazon FBA. Σε κάθε περίπτωση, αν ένας πωλητής ενδιαφέρεται να πραγματοποιήσει το επόμενο μεγάλο βήμα για την επιχείρησή του, εμείς γνωρίζουμε πώς θα τον κατευθύνουμε, ώστε να έχει σε βάθος χρόνου τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!