Για εσάς που δραστηριοποιείστε επιχειρηματικά μέσω της Amazon, σίγουρα γνωρίζετε ήδη πως δεν αρκεί μόνο ένα αξιόπιστο προϊόν, για να καταφέρετε να αναδειχθείτε από το πλήθος του ανταγωνισμού. 

Μπορεί βεβαίως, για να ξεχωρίσει μία επιχείρηση στην Amazon και να αυξήσει τα κέρδη της, να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της Amazon και το Amazon Advertising, ωστόσο είναι εξίσου σημαντικό να έχει κατά νου τις digital marketing ενέργειες που θα συμβάλλουν σε μία πιο εύστοχη και αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων της. 

Ας δούμε λοιπόν, τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους και τακτικές μάρκετινγκ για το 2024, προκειμένου οι επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους.

#1 Το influencer marketing 

Η αλήθεια είναι πως κάθε επιχείρηση γνωρίζει ότι η συνεργασία με influencers, άτομα δηλαδή που ασκούν μια επιρροή στο κοινό τους, αποτελεί σημαντική βοήθεια, ούτως ώστε μία επιχείρηση να γίνει ακόμη πιο γνωστή σε μεγαλύτερο κοινό. Άλλωστε, το να αυξήσετε το brand awareness της εταιρίας σας είναι άκρως απαραίτητο.

Προσέξτε όμως, να λάβετε υπόψιν σας πρωτίστως τις αξίες που πρεσβεύουν οι συγκεκριμένοι influencers που θα επιλέξετε καθώς και την εικόνα που έχουν προς τα έξω. Μάλιστα, είναι εξίσου σημαντικό να χτίσετε με κάποιους influencers μια σταθερή συνεργασία εφόσον βλέπετε ότι φέρνουν τα αποτελέσματα που επιθυμείτε, μιας και έτσι εκτός από το awareness θα αναπτύξετε και την εμπιστοσύνη του κοινού προς την επιχείρησή σας.

#2 Το social media marketing

Θέλετε να αναπτύξετε μία ακόμη πιο προσωπική σχέση με το κοινό σας; Εάν η απάντηση είναι θετική, τότε χρησιμοποιήστε τα social media για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας. Πώς θα το καταφέρετε αυτό; Αναπτύσσοντας συνομιλίες μαζί τους, αντιδρώντας και απαντώντας σε σχόλια και φυσικά δημιουργώντας περιεχόμενο από την συμπεριφορά του κοινού σας. 

Μπορείτε μάλιστα να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες που σας ακολουθούν, προκειμένου να αλληλεπιδράσετε μαζί τους με έναν πιο διασκεδαστικό και άμεσο τρόπο.

#3 Το SEO

Αν θέλετε να ασχοληθείτε ουσιαστικά, με το μέλλον και την κερδοφορία της επιχείρησής σας, σας έχουμε μία συμβουλή: Δώστε βάση στο SEO, δηλαδή το search engine optimization, που είναι η δωρεάν εμφάνιση του site μιας επιχείρησης στα αποτελέσματα αναζήτησης, όπως είναι η Google. 

Αν λοιπόν, το site σας είναι βελτιστοποιημένο με τους κανόνες του SEO τότε αυτό σημαίνει ότι θα εμφανίζεται πρώτο στα αποτελέσματα της Google και έτσι οι χρήστες όταν ψάχνουν κάτι σχετικό θα μπαίνουν πρώτα στο website σας, καθώς εκεί θα βρίσκουν τις απαντήσεις που αναζητούν.

#4 Το user interface & experience

Το «μυστικό» της επιτυχίας για μία αποτελεσματική τακτική digital marketing είναι να κάνετε τον κάθε υποψήφιο αγοραστή, να αισθάνεται ξεχωριστός. Και αυτό, θα το καταφέρετε εάν προσαρμόσετε την εμπειρία του εκάστοτε χρήστη που μπαίνει στο site σας βάσει των πληροφοριών και των δεδομένων που έχετε για τον καθένα. Πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό; Ξεκινώντας από τα πιο απλά όπως είναι το ονοματεπώνυμο, μέχρι και τα πιο σύνθετα όπως είναι τα ενδιαφέροντά του και οι προτιμήσεις του. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, πως τα τελευταία χρόνια, οι επιχειρήσεις προτιμούν να απευθύνονται στον κάθε χρήστη με το όνομά του.

Ναι, ο κλάδος των επιχειρήσεων αναπτύσσεται όλο και περισσότερο και φυσικά το digital marketing αποτελεί αναπόσπαστο «κομμάτι» αυτής της εξέλιξης. Αρκεί λοιπόν, να ακολουθήσετε τις συμβουλές των ειδικών μας συμβούλων, έτσι ώστε να εντάξετε τις παραπάνω digital marketing ενέργειες στην στρατηγική της επιχείρησής σας.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!