Η αλήθεια είναι πως για να κερδίσουν και να παραμείνουν σχετικοί στη βιομηχανία της Amazon, οι πωλητές θα πρέπει να κατανοούν καλά τον τρόπο λειτουργίας της υποβολής προσφορών και τις διαφορετικές επιλογές προσφοράς που έχουν στη διάθεσή τους.
Τι σημαίνει αυτό; Πως η ανάμειξη και η αντιστοίχιση των σωστών στρατηγικών μαζί με τις κατάλληλες συνθήκες μπορεί να κάνει «θαύματα» για τις καμπάνιες σας, αυξάνοντας την επισκεψιμότητά σας σε χρόνο μηδέν.
Είτε λοιπόν, είστε προχωρημένος είτε αρχάριος πωλητής στην Amazon, αυτό το άρθρο και οι κατάλληλες συμβουλές από τους ειδικούς, θα διώξει σίγουρα τις αμφιβολίες σας, σχετικά με τις στρατηγικές προσφορών της Amazon και θα σας παρέχει μια ομαλή κατανόηση του τρόπου με τον οποίο μπορούν να εφαρμοστούν αυτές οι δυνατότητες προς όφελος της επιχείρησής σας.
Τι είναι το Amazon Bidding;
Η διαφήμιση στην Amazon δεν είναι παρά ένα σύστημα που μοιάζει με δημοπρασία. Διότι, οι πωλητές κάνουν προσφορές με τη βοήθεια των λέξεων-«κλειδιά» και ο πωλητής με την υψηλότερη προσφορά και τις καλύτερες στοχευμένες λέξεις-«κλειδιά» τελικά, κερδίζει -τις περισσότερες φορές- αυτήν την διαδικασία.
Και αυτό, επειδή η στρατηγική υποβολής προσφορών γίνεται επιτυχημένη όταν ο όρος αναζήτησης του πελάτη ταιριάζει με τις στοχευμένες λέξεις-«κλειδιά» του πωλητή και η διαφήμιση προβάλλεται σε αυτόν.
Το συμπέρασμα αυτό, δείχνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο πως ένας πωλητής της Amazon, δεν θα πληρώσει για το διαφημιζόμενο προϊόν ή τη διαφήμιση επωνυμίας, αλλά για τα κλικ της διαφήμισης που εμφανίζεται στους δυνητικούς πελάτες της επωνυμίας του.
Βασικά στοιχεία του Amazon Bidding
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως η κατανόηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) της διαφήμισης, του κόστους παρακολούθησης, των προμηθειών που κερδίζει η Amazon μέσω κλικ και του ACoS ( Κόστος πώλησης διαφήμισης ) είναι θεμελιώδης, ούτως ώστε να εξοικονομήσετε από την ενδεχόμενη σπατάλη των διαφημιστικών δαπανών και να βελτιώσετε τα ποσοστά κέρδους της επωνυμίας σας.
Μετρώντας άλλωστε, το κόστος –θα καταλάβετε τη δύναμη των διαφημίσεών σας και πόσα κέρδη μπορούν να αποφέρουν με μερικά βήματα– ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με το πού να ξοδέψετε και πόσα να ξοδέψετε σε διαφημίσεις.
Το αμέσως επόμενο «βήμα», είναι να γνωρίσετε με τη βοήθεια των ειδικών συμβούλων μας, τους τύπους διαφημίσεων και τους τύπους στόχευσης καθεμίας, καθώς και ποιος τύπος είναι ο καλύτερος για την επιχείρησή σας.
Μάλιστα, η Amazon παρουσίασε πρόσφατα μια τεράστια λίστα με νέα χαρακτηριστικά της Amazon PPC -μεταξύ αυτών, τα πιο καινοτόμα είναι οι « Στρατηγικές υποβολής προσφορών καμπάνιας » και « Προσαρμογή προσφορών ανά τοποθέτηση».
Αυτές οι δύο δυνατότητες της Amazon PPC είναι γεμάτες με κλικ για πολλούς λόγους, με πολλούς από τους πωλητές να πιστεύουν ότι είναι ενδιαφέρον και επικίνδυνο ταυτόχρονα, επειδή ακόμη και τα πιο μικροσκοπικά λάθη που περιλαμβάνουν την υποβολή προσφορών έχουν τη δυνατότητα να καταστρέψουν όλες τις υπάρχουσες, καλά βελτιστοποιημένες καμπάνιες τους.
Είναι σαφές λοιπόν, ότι η δύναμη των διαφημίσεών σας είναι μεγάλη και τα κέρδη που μπορούν να αποφέρουν με μερικά βήματα – ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με το πού να ξοδέψετε και πόσα να ξοδέψετε σε διαφημίσεις- είναι σημαντικά.
Leave a Reply