Οι πωλήσεις στην Amazon μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας και να εξελιχθείτε, μιας και κάθε πωλητής που καταχωρεί προϊόντα στο Amazon Marketplace έχει πρόσβαση σε μια σειρά από υπηρεσίες της Amazon για να διευκολύνει τις πωλήσεις του και να προσελκύσει μεγάλο αριθμό χρηστών.
Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν γίνετε «για τα καλά» μέλος της «οικογένειας» της Amazon, έτσι ώστε να καρπωθείτε την επιτυχία των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, αλλά και να πετύχετε τόσο τους βραχυπρόθεσμους όσο και τους μακροπρόθεσμους στόχους της επιχείρησής σας.
Εάν, λοιπόν, σκέφτεστε να ανακαλύψετε τον «κόσμο» της Amazon, εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε.
#1. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός
Ομολογουμένως, με 1,5 εκατομμύριο ενεργούς πωλητές, ο ανταγωνισμός είναι αναπόφευκτος στην Amazon. Γι’ αυτό, το «Α» και το «Ω» κατά την είσοδό σας εκεί, είναι να κάνετε μια προσπάθεια για να ξεχωρίσετε και να κάνετε τη διαφορά συγκριτικά με άλλες επιχειρήσεις. Ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησής σας, λοιπόν, οι υπηρεσίες της Amazon θα σας βοηθήσουν να θέσετε τις καλύτερες βάσεις για το βέλτιστο αποτέλεσμα.
#2. Η Amazon έχει πολλές χρεώσεις
Φυσικά, όπως κάθε επιχείρηση έτσι και η Amazon θέλει να είναι κερδοφόρα. Μπορεί για παράδειγμα, το πρόγραμμα της Fulfillment by Amazon (FBA), να μεταφέρει το προϊόν σας σε περισσότερους πελάτες, όμως είναι σημαντικό να γνωρίζετε εκ των προτέρων πως η εγκατάσταση, η λήψη και η αποθήκευση του μπορεί να κοστίσουν έξτρα χρήματα. Γι’ αυτό, μάθετε τι ακριβώς θα χρεώσει η Amazon για να μεταφέρει τα προϊόντα σας στους πελάτες σας προτού εγγραφείτε, ώστε να μπορείτε να υπολογίσετε εκ νέου τα περιθώρια κέρδους σας και να μην έρθετε αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις.
#3. Το FBA πάντα κερδίζει
Το πρόγραμμα Fulfillment By Amazon (FBA) σάς επιτρέπει να αποθηκεύετε το προϊόν σας στα Amazon fulfillment centers, όπου διαχειρίζονται την αποστολή των παραγγελιών σας για εσάς. Ως προνόμιο, το προϊόν σας αναφέρεται ως Prime Eligible, έχοντας πρόσβαση σε μια ομάδα engaged αγοραστών. Και μπορεί να υπάρχει ένα αντίστοιχο κόστος για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες, όμως ο όγκος των παραγγελιών σας θα εκτοξευθεί.
#4. Η Amazon είναι παγκόσμια
Οι δυνητικοί σας πελάτες βρίσκονται οπουδήποτε μπορεί το προϊόν σας να είναι αναγκαίο και χρήσιμο, γι’ αυτό σκεφτείτε πέρα από τα σύνορα της χώρας σας. Ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε, η Amazon μπορεί να στείλει τα προϊόντα σας οπουδήποτε, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν μέρη όπου θα μπορούσατε να πουλάτε, αλλά δεν έχετε τη δυνατότητα. Κι όμως, χάρη στην Amazon, θα έχετε την ευκαιρία να αποκτήσετε πρόσβαση σε περισσότερους πελάτες και να αυξήσετε τα επίπεδα των πωλήσεών σας. Επομένως κάντε την απαραίτητη έρευνα για πιθανές διεθνείς αγορές και αξιοποιήστε στο έπακρον αυτό που προσφέρει η Amazon.
Εάν τα πρώτα 30 χρόνια της Amazon σάς έχουν διδάξει κάτι, αυτό είναι σίγουρα πως θα πρέπει να δίνετε προσοχή στους νέους τρόπους επιχειρηματικής δραστηριότητας. Διότι η επόμενη υπηρεσία που θα προσφέρει η Amazon, μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να ευδοκιμήσει. Ωστόσο, η καλή και εμπεριστατωμένη ενημέρωση για όλα όσα θα συναντήσετε στον «δρόμο» σας, είναι απαραίτητη προϋπόθεση πριν αφεθείτε στον «κόσμο» της Amazon.
Leave a Reply