Αν είστε νέος στον «κόσμο» του επιχειρείν και αναρωτιέστε ποια προϊόντα θα συμβάλλουν στην κερδοφορία της επιχείρησής σας, τι θα λέγατε να συνεχίσετε να διαβάζετε, έτσι ώστε να ανακαλύψετε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν;
Διότι, μπορεί ανάμεσα στα πιο δημοφιλή προϊόντα της Amazon να είναι items σχετικά με το σπίτι και την κουζίνα, προϊόντα ομορφιάς και ατομικής περιποίησης, παιχνίδια, ρούχα, παπούτσια και κοσμήματα, προϊόντα που αφορούν στους τομείς της υγείας, αλλά και της οικιακής και βρεφικής φροντίδας, βιβλία και πολλά άλλα, ωστόσο ακολουθεί μία λίστα με συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βρείτε προϊόντα στα οποία θα επενδύσετε το 2024.
Μην χάνετε λοιπόν άλλο χρόνο, διότι αυτές οι τρεις συμβουλές είναι αρκετές για να είναι το 2024 μία επιτυχημένη χρονιά για την επιχείρησή σας.
Συμβουλή 1η: Αναζητήστε τις νέες κυκλοφορίες
Η λίστα νέων κυκλοφοριών της Amazon εμφανίζει τις τρέχουσες καταχωρίσεις σε όλες τις κατηγορίες και ενημερώνεται κάθε ώρα. Αυτή η λίστα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να βρείτε μοναδικά προϊόντα που μπορεί να μην έχουν τόσο μεγάλο ανταγωνισμό όσο τα καθιερωμένα προϊόντα.
Συμβουλή 2η: Χτίστε μια στρατηγική γύρω από μοντέρνα προϊόντα
Αν θέλετε να πουλήσετε μια συγκεκριμένη κατηγορία ή έναν τύπο προϊόντος, είναι σημαντικό να έχετε μια στρατηγική, έτσι ώστε να κάνετε τη διαφορά σχετικά με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Μια καλή τακτική λοιπόν, είναι η εύρεση προϊόντων υψηλής ζήτησης με χαμηλό ανταγωνισμό. Αυτό μπορεί να προκύψει από τον αριθμό των κριτικών, ενώ μάλιστα οι κριτικές προϊόντων μπορούν να προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες για βελτιώσεις προϊόντων που υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Μία έξτρα συμβουλή, είναι να γίνεστε όσο το δυνατόν πιο δημιουργικοί, μέσα από τρόπους που μπορούν να κάνουν ένα μοντέρνο προϊόν να ξεχωρίζει.
Συμβουλή 3η: Κατανοήστε γιατί οι πελάτες αγοράζουν από την Amazon
Κι όμως, είναι σημαντικό να κατανοήσετε γιατί οι πελάτες επιλέγουν την Amazon, ώστε να ξέρετε τι ακριβώς ψάχνουν και να βάλετε τα δυνατά σας για να τους το προσφέρετε. Πιο συγκεκριμένα:
#1 Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση
Οι πελάτες επιλέγουν να ψωνίσουν στην Amazon έναντι των καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου για πολλούς λόγους, συμπεριλαμβανομένου του πλεονεκτήματος της εξατομικευμένης και άριστης εξυπηρέτησης πελατών. Η Amazon άλλωστε, δημιουργεί μια εξατομικευμένη εμπειρία αγορών προτείνοντας προϊόντα με βάση το ιστορικό αναζήτησης και αγοράς των πελατών.
#2 Φθηνότερα προϊόντα
Οι ανταγωνιστικές τιμές και η σχέση ποιότητας και τιμής της Amazon είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους εκατομμύρια πελάτες επιλέγουν να ψωνίσουν στην Amazon. Οι πελάτες μπορούν να συγκρίνουν γρήγορα τις τιμές και να βρουν την καλύτερη προσφορά για το προϊόν που αναζητούν.
#3 Πρόσβαση σε συγκρίσεις και κριτικές προϊόντων
Οι αγοραστές συχνά, απευθύνονται στην Amazon καθώς γνωρίζουν πως εκεί μπορούν να έχουν εύκολα και γρήγορα πρόσβαση σε συγκρίσεις και κριτικές προϊόντων. Η δυνατότητα σύγκρισης προϊόντων της Amazon επιτρέπει στους αγοραστές να συγκρίνουν πολλά προϊόντα, με βάση τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε προϊόντος πριν λάβουν την τελική τους απόφαση.
Το μόνο που χρειάζεται λοιπόν, κατά τη διάρκεια της νέας χρονιάς, είναι να κατανοήσετε πλήρως τους λόγους για τους οποίους η Amazon είναι η Νο1 επιλογή στον κόσμο, για ηλεκτρονικές αγορές και κατόπιν να εφαρμόσετε τις παραπάνω συμβουλές στην επιχείρησή σας, πάντα φυσικά, με τη βοήθεια των πολύτιμων συμβούλων μας.
Leave a Reply