Η αλήθεια είναι πως η ύπαρξη ενός brand στην Amazon μπορεί να αυξήσει την έκθεση και την κερδοφορία του, ενώ συγχρόνως μπορεί να βοηθήσει και στην επέκταση της επωνυμίας σας σε ολόκληρο τον κόσμο. Και αυτό, διότι το να γίνει ένας πωλητής «μέρος» του Amazon Marketplace, μπορεί να προσφέρει πολλά θετικά στο brand, όπως άμεση πρόσβαση σε εκατομμύρια νέους πελάτες, πρόσβαση σε «πιστά» μέλη του Amazon Prime καθώς και ευκολία στη χρήση της αυτοματοποιημένης εμφάνισης της Amazon.
Ωστόσο, πέρα από τα πλεονεκτήματα που μπορούν να συμβάλλουν καθοριστικά στο «μέλλον» της επιχείρησής σας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε και μερικά προβλήματα που ενδεχομένως θα προκύψουν, ωστόσο μπορούν να αντιμετωπιστούν επιτυχώς, με τη βοήθεια της αρμόδιας Υπηρεσίας Προστασίας Επωνυμίας.
Αναρωτιέστε ποια είναι αυτά; Παρακάτω θα έρθετε αντιμέτωποι με τρεις κινδύνους, με τους οποίους ενδέχεται να έρθετε αντιμέτωποι, εάν δεν δώσετε την απαραίτητη προσοχή στην προστασία της επωνυμίας σας.
Τι μπορεί να προκαλέσει η ύπαρξη μη εξουσιοδοτημένων μεταπωλητών;
Μεταπωλητές: Το μεγαλύτερο ζήτημα που μαστίζει την Amazon περιστρέφεται γύρω από τους μη εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές. Αυτοί οι μη εξουσιοδοτημένοι μεταπωλητές ορίζονται ως τρίτοι έμποροι λιανικής που αγοράζουν τα προϊόντα και τα μεταπωλούν χωρίς την άδειά σας.
Παραβιάσεις του MAP: Το MAP είναι η Ελάχιστη Διαφημιζόμενη Τιμή που επιλέγουμε στην Amazon για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Όταν ένας μη εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής πιάσει το προϊόν στα χέρια του, μπορεί να το μεταπωλήσει πολύ περισσότερο ή πολύ λιγότερο από το καθορισμένο MAP. Εάν πουλήσουν ένα προϊόν με υψηλότερο κόστος, θα κερδίσουν από το προϊόν, αλλά αν το πουλήσουν με χαμηλότερο κόστος, τότε αυτό μπορεί να καταλήξει πραγματικά να βλάψει την επιχείρησή σας, επειδή οι πελάτες θέλουν πάντα την καλύτερη προσφορά. Ωστόσο και οι δύο περιπτώσεις θα ήταν επιζήμιες για την επωνυμία του brand σας.
Απομιμήσεις και αποθέματα: Ένα άλλο ζήτημα που προκύπτει από την ύπαρξη μη εξουσιοδοτημένων μεταπωλητών είναι η ποιότητα των προϊόντων που διανέμονται. Χωρίς άδεια για την πώληση ενός προϊόντος, δεν υπάρχουν κανονισμοί για την ποιότητα των προϊόντων που διανέμονται από τρίτους πωλητές στους καταναλωτές, με αποτέλεσμα αυτά να έχουν τη μορφή αντικειμένων που μοιάζουν αλλά δεν είναι της δικής σας επωνυμίας. Ένα άλλο πρόβλημα που εμφανίζεται αφορά τους μεταπωλητές που παίρνουν εμπορεύματα που επιστρέφονται και τα μεταπωλούν ως καινούργια, γεγονός που θέτει σε κίνδυνο την ποιότητα των προϊόντων και ως εκ τούτου, τη φήμη της επωνυμίας σας.
Φυσικά, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, μιας και ακόμη και για αυτούς τους δυνητικά αρνητικούς παράγοντες που υπάρχουν στην Amazon, η μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα παγκοσμίως έχει τη λύση! Ποια είναι αυτή; Η ύπαρξη μιας επιτυχημένης Υπηρεσίας Προστασίας Επωνυμίας που θα εξαλείψει όλους τους μη εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές και θα προστατέψει την επωνυμία σας στο 100%. Και για εσάς που θέλετε να έχετε πάντα στο πλευρό σας τους κατάλληλους «συμμάχους», μην διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια από μία εταιρεία που θα σας δώσει την ευκαιρία να μάθετε τα πάντα γύρω από την Αmazon και να προστατεύσετε την επιχείρησή σας.
Leave a Reply