Η δωρεάν διαφήμιση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε το κοινό σας και να είστε on budget, μέσω δημιουργικών στρατηγικών όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η word of mouth διαφήμιση και η βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης.
Ιδού λοιπόν, επτά δωρεάν και χαμηλού προϋπολογισμού ιδέες διαφήμισης για μικρές επιχειρήσεις:
- Content marketing
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας ευρύς όρος που περιλαμβάνει τύπους περιεχομένου που προωθούν την επωνυμία σας, όπως αναρτήσεις ιστολογίου, φωτογραφίες ή βίντεο. Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένα συστατικό του inbound marketing, το οποίο απευθύνεται στους πελάτες μέσω άρθρων, φωτογραφιών και εμπειριών και όχι απλώς μέσω διαφημίσεων βάσει κειμένου.
- Social media marketing
Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικό γιατί είναι ένας τρόπος να προσεγγίσετε το κοινό σας, το οποίο ήδη «καταναλώνει» περιεχόμενο. Για να ξεκινήσετε με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό μάρκετινγκ, βεβαιωθείτε ότι η επωνυμία σας έχει προφίλ σε όλες τις σχετικές σελίδες, όπως μια σελίδα στο LinkedIn, μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook και μια σελίδα για την επιχείρησή σας για το Instagram.
- Email marketing
Το email είναι ένας από τους πρώτους και πιο βασικούς τρόπους για να επικοινωνείτε απευθείας με τους πελάτες σας, στέλνοντάς τους ενημερωτικά δελτία, προσφορές, εκπτώσεις, νέα προϊόντα και αιτήματα σχολίων. Η συνομιλία μπορεί να είναι επωφελής στο μάρκετινγκ μέσω email, ως ένας τρόπος προβολής της φωνής της επωνυμίας σας στους πελάτες χωρίς να ακούγεται υπερβολικά εταιρική.
- Μάρκετινγκ βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO)
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι ένα σημαντικό στοιχείο του μάρκετινγκ και ένας τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι η επωνυμία σας τραβάει την προσοχή από τους πελάτες που περιηγούνται για τα προϊόντα σας. Το SEO είναι επίσης ένας τρόπος χρήσης ψηφιακών αναλυτικών στοιχείων για τη μέτρηση της απόδοσης της επωνυμίας σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε πού βρίσκεστε και ποιος είναι ο όγκος αναζήτησης για σχετικές λέξεις-κλειδιά και προϊόντα.
- Word-of-mouth marketing
Το μάρκετινγκ «από στόμα σε στόμα» είναι η θετική επικοινωνία για την επωνυμία σας μεταξύ των πελατών σας, των πιθανών μελλοντικών αγοραστών ή άλλου κοινού. Μπορεί να είναι πιο δύσκολο να το ποσοτικοποιήσετε και να το μετρήσετε, αλλά θα μπορούσε να είναι εξαιρετικά επωφελές για τη βελτίωση της απήχησης της επωνυμίας σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε απαντώντας σε κριτικές και σε ερωτήσεις πελατών στο διαδίκτυο, βελτιώνοντας έτσι τις αλληλεπιδράσεις σας.
- Δημιουργικό μάρκετινγκ
Το δημιουργικό μάρκετινγκ, γνωστό και ως «guerrilla marketing», είναι ένας τρόπος χρήσης εκπληκτικών ή μοναδικών ιδεών για την προσέγγιση πελατών. Αν και μπορεί να μην είναι εντελώς δωρεάν μάρκετινγκ, είναι ένας τρόπος για να αξιοποιήσετε στο έπακρον τον προϋπολογισμό σας.
- Video marketing
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ βίντεο πέρα από τις διαδικτυακές διαφημίσεις βίντεο. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να διοργανώσετε διαδικτυακά σεμινάρια ή ζωντανές ροές βίντεο για να δημιουργήσετε μια αίσθηση επείγοντος, σχετικά με τις νέες κυκλοφορίες των προϊόντων σας. Αναρωτιέστε πώς θα το κάνετε αυτό; Μάθετε λοιπόν, πως μπορείτε δωρεάν να δημιουργείτε ζωντανές ροές στην Amazon, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Amazon Live Creator και μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε δωρεάν βίντεο κοινωνικών μέσων από το UGC ή να χρησιμοποιήσετε ζωντανές εκδηλώσεις. Ειδικά αν το κοινό σας έχει υψηλή κατανάλωση βίντεο, το να το προσεγγίσετε με το δικό σας μάρκετινγκ βίντεο θα μπορούσε να είναι πολύ ωφέλιμο.
Ακολουθώντας μία από τις παραπάνω επτά δωρεάν και low budget ιδέες διαφήμισης θα είστε ένα «βήμα» πιο κοντά στο να κάνετε τη μικρή σας επιχείρηση να φτάσει εκεί που ονειρεύεστε. Ακόμη και εάν δυσκολεύεστε να ακολουθήσετε τις συγκεκριμένες ιδέες διαφήμισης λοιπόν, αρκεί να απευθυνθείτε σε μία εταιρεία που θα σας βοηθήσει να μάθετε τα πάντα γύρω από την Αmazon και τις δωρεάν ιδέες διαφήμισης που προσφέρει.
Leave a Reply