Η αλήθεια είναι πως οι κριτικές στην Amazon αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της πώλησης ενός προϊόντος. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως σημαντική «μερίδα» των αγοραστών θεωρεί τις κριτικές στην Amazon, ως έναν από τους βασικότερους παράγοντες για την αγορά ενός προϊόντος.
Επειδή ωστόσο, οι κριτικές στην Amazon ξεχωρίζουν από άλλες διαδικτυακές κριτικές, μιας και οι δυνητικοί αγοραστές τις αναζητούν πιο πολύ ως «πηγή» πληροφοριών και δευτερευόντως για να τσεκάρουν την ποιότητα και τη λειτουργικότητα του προϊόντος, παρακάτω θα βρείτε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε αναφορικά με το «κεφάλαιο» Κριτικές στον «κόσμο» της Amazon.
Συμβουλές για να λαμβάνετε περισσότερα θετικά σχόλια στις σελίδες των προϊόντων σας
Κι όμως, στο ερώτημα εάν υπάρχει κάποιος τρόπος να λαμβάνετε περισσότερα θετικά σχόλια αναφορικά με το προϊόν σας, η απάντηση είναι «ναι». Μάλιστα, ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές, μπορείτε να δείτε άμεσα στις σελίδες των προϊόντων σας πιο πολλά θετικά, οργανικά reviews.
Το πρώτο «βήμα» προς αυτή την κατεύθυνση φυσικά, είναι ειλικρίνεια. Τι σημαίνει αυτό; Πως με το να είστε όσο πιο ειλικρινείς γίνεται για την ποιότητα των προϊόντων σας, περιγράφοντας με ακρίβεια και με ρεαλιστικό τρόπο τα χαρακτηριστικά τους, θα έχετε κάνει το πρώτο και πιο σημαντικό «βήμα» για να γίνει η επιχείρησή σας αποδέκτης θετικών κριτικών. Και αυτό διότι οι παραπλανητικές ή οι ελλιπείς περιγραφές είναι εκείνες οι οποίες οδηγούν συχνά σε περισσότερα αρνητικά σχόλια, λόγω της λανθασμένης εντύπωσης που προκαλούν στους καταναλωτές, προτού αγοράσουν το προϊόν.
Από εκεί και πέρα, είναι άκρως σημαντικό να κάνετε την κατάταξή σας στη λίστα με τους καλύτερους πωλητές στην Amazon (Best Sellers Rank), επενδύοντας και στην αναζήτηση των κατάλληλων keywords, ώστε να αναδείξετε το προϊόν σας και να κάνετε τον αλγόριθμο της Amazon να σας ξεχωρίσει.
Κατά πόσο επηρεάζουν οι κριτικές τις πωλήσεις σας;
Κάθε πωλητής της Amazon είναι σημαντικό να γνωρίζει πως η απάντηση στο ερώτημα «Τα σχόλια για ένα προϊόν στην Amazon μπορούν να επηρεάσουν τις πωλήσεις σας;», είναι θετική. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα άλλωστε, και από το γεγονός πως οι καταναλωτές αγοράζουν -εύλογα- από brands που έχουν προϊόντα με περισσότερες θετικές κριτικές.
Πιο συγκεκριμένα, η πιθανότητα αγοράς ενός προϊόντος μπορεί να «εκτοξευτεί» στο 270%, όταν διαθέτει τουλάχιστον πέντε θετικά σχόλια από αγοραστές. Και το πλέον ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως οι περισσότεροι καταναλωτές, δεν αρκούνται απλώς στο να βρουν στη σελίδα ενός προϊόντος στην Amazon θετικές κριτικές, αλλά αναμένουν να βρουν και έναν μεγάλο αριθμό σχολίων.
Τι σημαίνουν όλα τα παραπάνω; Πως όταν οι αγοραστές προσπαθούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο προϊόντα, με παρόμοια χαρακτηριστικά και παρόμοιες κριτικές, είναι πιθανότερο να προτιμήσουν εκείνο που στη σελίδα του έχει τα περισσότερα σχόλια.
Για εσάς λοιπόν που θέλετε να αφήνετε με τις πωλήσεις των προϊόντων σας ένα θετικό «αποτύπωμα» στον κόσμο της Amazon και του e-commerce, τα organic reviews, δηλαδή οι αξιολογήσεις και οι κριτικές αποτελούν βασικές παραμέτρους. Είναι συνεπώς σημαντικό να κάνετε ό,τι μπορείτε, προκειμένου να λαμβάνετε συνεχώς οργανικά σχόλια που ενισχύουν τις καταχωρήσεις σας, όπως να μάθετε ακόμη περισσότερα, για τη σωστή στρατηγική στα online courses που έχουμε ετοιμάσει.
Leave a Reply