Αν δραστηριοποιήσε επιχειρηματικά στην Amazon, σίγουρα γνωρίζεις πως η παρουσία της επιχείρησής σου παίζει καθοριστικό ρόλο στην πορεία της εντός της πλατφόρμας. Ειδικότερα αν ανήκεις σε εκείνους που έχουν αξιοποιήσει τη δυνατότητα του Brand Store, η οποία παρέχεται δωρεάν στους πωλητές και τους προμηθευτές, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν μία θέση στο μητρώο της Amazon και δημιουργώντας το δικό τους κατάστημα, θα έχεις διαπιστώσεις πως μία δυναμική και ολοκληρωμένη εικόνα ενός εγγεγραμμένου brand, συμβάλλει στην επισκεψιμότητα, την ζήτηση των προϊόντων και συνεπώς, την κερδοφορία της επιχείρησης.

Παρόλα αυτά, έκπληξη προκαλεί το γεγονός πως παρότι αρκετοί είναι εκείνοι που πραγματοποιούν το βήμα να κατοχυρώσουν ένα δικό τους κατάστημα στην Amazon, ελάχιστοι από αυτούς επενδύουν στην παρουσία του. Το ερώτημα είναι, λοιπόν, τι μπορείς να κάνεις εσύ, ώστε να αναβαθμίσεις την εικόνα του καταστήματός σου, ώστε την ίδια στιγμή, να ενισχύσεις τις αποδόσεις του εντός της πλατφόρμας; Και για να απαντήσουμε στο συγκεκριμένο ερώτημα, έχουμε συγκεντρώσει παρακάτω μία λίστα από συμβουλές, οι οποίες υπόσχονται πως θα προσφέρουν στο brand σου περισσότερα κέρδη.

Προσέφερε στον επισκέπτη μία πιο εύκολη αγοραστική εμπειρία 

Oι βελτιώσεις που θα πραγματοποιήσεις στο ψηφιακό κατάστημα της επιχείρησή σου, σκοπό έχουν να προσφέρουν στους επισκέπτες μία πιο εύκολη και ξεκούραστη αγοραστική εμπειρία, η οποία θα περιορίσει το bounce rate, δηλαδή τις περιπτώσεις όπου ένας καταναλωτής περιηγείται για αρκετή ώρα στη σελίδα σου , χωρίς να πραγματοποιήσει τελικά κάποια αγορά. Και το μυστικό για να πετύχεις κάτι τέτοιο είναι μέσω της απλότητας, αλλά και ενός πρακτικού navigation menu, τα οποία θα προσφέρει μία καλύτερη πρόσβαση σε κάθε κατηγορία για τους καταναλωτές . Διότι όσο πιο απλή είναι η εμφάνιση του καταστήματός σου –είτε πρόκειται για την ιστοσελίδα, είτε για το mobile app-, τόσο πιο άνετη θα είναι η αγοραστική εμπειρία για τους καταναλωτές, τόσο πιο πιθανό να συνεχίσουν να περιηγούνται απρόσκοπτα σε αυτή, μέχρι να βρουν αυτό ακριβώς που ζητάνε.

Επένδυσε σε μία αρχική σελίδα που αντιπροσωπεύει απόλυτα το brand σου

Να θυμάσαι πως μέσω της λειτουργίας του Brand Store θα έχεις τη δυνατότητα να δώσεις μία πιο συγκεκριμένη ταυτότητα στην επιχείρησή σου και να την αναδείξεις σε ένα αρκετά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Για να πετύχεις κάτι τέτοιο, υπάρχουν κάποια σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσεις, όπως τη header image, δηλαδή την κεντρική εικόνα που καλωσορίζει τον επισκέπτη στη σελίδα σου, παρουσιάζει το λογότυπο, το σλόγκαν και «σφραγίζει» την αισθητική και τη φιλοσοφία του brand σου. Εξίσου μεγάλη σημασία έχει ο τρόπος με τον οποίο θα κατηγοριοποιήσεις τις κατηγορίες και τα προϊόντα που εμπορεύεσαι, καθώς όσο πιο καλά ταξινομημένα είναι, τόσο πιο εύκολο θα είναι για τους καταναλωτές να βρουν αυτό που επιθυμούν να αγοράσουν. Επίσης, τα βίντεο και οι εικόνες παίζουν σημαντικό ρόλο, καθώς είναι οι λεπτομέρειες που σου δίνουν ένα επιπλέον προβάδισμα και εξαλείφουν το bounce rate, αφού κερδίζουν το ενδιαφέρον και την εμπιστοσύνη ενός καταναλωτή, πριν προχωρήσει σε μία αγορά.

Κατηγοριοποίησε τα προϊόντα με στόχο τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα

Σύμφωνα με μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί, υπολογίζεται πως τα καταστήματα της Amazon τα οποία διαθέτουν στη σελίδα του περισσότερες από τρεις προϊοντικές κατηγορίες, παρουσιάζουν 83% μεγαλύτερο χρόνο επισκεψιμότητας, από ότι τα υπόλοιπα, καθώς και 32% περισσότερες πωλήσεις. Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως πραγματοποιώντας μία καλή οργάνωση στα προϊόντα που διαθέτει το κατάστημά σου, μπορείς να αυξήσεις σημαντικά την επισκεψιμότητα της επιχείρησής σου, αλλά και τα κέρδη της. Μην διστάσεις, λοιπόν, εκτός από τις βασικές κατηγορίες, να προσθέσεις μία επιπλέον καρτέλα που θα συγκεντρώνει τις προσφορές και μία ακόμη, η οποία θα περιλαμβάνει προϊόντα ενός συγκεκριμένου brand. Επιπλέον, φρόντισε να τοποθετήσεις τις σωστές πληροφορίες σε κάθε κατηγορία και να επισημάνεις με έξυπνο τρόπο τα προϊόντα που έχουν ηγετική θέση σε κάθε καρτέλα.

Δώσε σημασία στις υποκατηγορίες που εξυπηρετούν τους καταναλωτές

Για να εξασφαλίσεις μία άνετη αγοραστική εμπειρία στους επισκέπτες σου, είναι σημαντικό να τους προφέρεις πρόσβαση στις προϊοντικές καρτέλες από διαφορετικά σημεία, δηλαδή από το navigation menu αλλά και από την κεντρική σελίδα του brand σου, όπως συμβαίνει στα περισσότερα διαδικτυακά καταστήματα. Όσο για την υποκατηγορίες, αυτές θα πρέπει να εμφανίζουν συγκεκριμένα προϊόντα, ενώ αν υπάρχουν παραπάνω από πέντε, μπορείς να επιλέξεις τον τρόπο που θα παρουσιάζονται στους χρήστες. Φυσικά, ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, καλό θα ήταν να προσθέσεις εικόνες και βίντεο, δηλαδή στοιχεία που θα κάνουν πιο θελκτικά τα προϊόντα στους καταναλωτές.

Κλείνοντας, να θυμάσαι πως η παρουσία της επιχείρησής σου είναι ένα βασικό κομμάτι για να επιτύχεις τις πωλήσεις που επιθυμείς. Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές, δεν υπάρχει αμφιβολία πως θα καταφέρεις να δημιουργήσεις ένα σύγχρονο και ανταγωνιστικό ψηφιακό κατάστημα, το οποίο θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Σε κάθε περίπτωση, αν δεν έχεις δημιουργήσει ακόμη μία σελίδα για το brand σου εντός της Amazon, εμείς μπορούμε να σε βοηθήσουμε να πραγματοποιήσεις αυτό το φιλόδοξο βήμα για την επιχείρησή σου.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!