Ναι, η μεταπώληση προϊόντων χονδρικής στην Amazon μπορεί να είναι κερδοφόρα. Και αυτό, διότι πράγματι, το 18% των πωλητών που μεταπωλούν προϊόντα χονδρικής στην Amazon, βλέπουν περιθώρια κέρδους μεταξύ 26-50%, σύμφωνα με στοιχεία.
Εάν λοιπόν σκέφτεστε, να ξεκινήσετε να πουλάτε με χονδρική στην Amazon, αφού λάβετε υπόψη τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της διαδικασίας, ειδικά αφού τη συγκρίνετε με τις άλλες μεθόδους πώλησης στην Amazon, κατόπιν είναι σημαντικό να μάθετε όλα όσα πρέπει, σχετικά με το πώς να ξεκινήσετε να πουλάτε προϊόντα χονδρικής στην Amazon.
1. Βρείτε ένα καλό προϊόν για πώληση χονδρικής
Στο σημείο αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζετε μερικές σημαντικές συμβουλές, για εσάς που αναζητάτε είδη χονδρικής για πώληση στην Amazon:
- Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν δεν πωλείται από την Amazon ή από πωλητή ιδιωτικής ετικέτας
- Αναζητήστε καθιερωμένες μάρκες, κατά προτίμηση μικρές έως μεσαίες μάρκες
- Αναζητήστε προϊόντα που έχουν τιμολόγηση «MAP»
2. Βρείτε τους κατάλληλους προμηθευτές
Αφού λοιπόν, έχετε ήδη μια ιδέα για τα προϊόντα που θέλετε να πουλήσετε, πρέπει να βρείτε έναν προμηθευτή για αυτό το προϊόν. Η εύρεση προμηθευτών για προϊόντα χονδρικής φαίνεται λίγο διαφορετική από την προμήθεια ενός προϊόντος ιδιωτικής ετικέτας.
Συνήθως, θα χρησιμοποιούσατε ένα εργαλείο, όπως η Βάση Δεδομένων Προμηθευτών για να βρείτε προμηθευτές υψηλής ποιότητας ή κορυφαίους κατασκευαστές στο εξωτερικό. Αλλά για χονδρική πώληση, θα επικοινωνήσετε απευθείας με τους ιδιοκτήτες της επωνυμίας.
3. Επικοινωνήστε και διαπραγματευτείτε με τα brands
Μόλις βρείτε τον ιστότοπο του brand με το οποίο θέλετε να συνδιαλλαγείτε, μεταβείτε στην ενότητα «επικοινωνία» και συγκεκριμένα στην επιλογή «χονδρική» ή «έμπορος». Αφού λοιπόν, στείλετε προς το συγκεκριμένο brand ένα email, φροντίστε να δείξετε πώς μπορείτε να προσθέσετε αξία στην εταιρεία και τα προϊόντα της.
Ακολουθούν μερικοί τρόποι που μπορείτε να προσθέσετε αξία:
- Προσδιορίστε τυχόν προβλήματα που μπορείτε να βοηθήσετε με αυτά
- Δείξτε στις επωνυμίες πώς μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή τους
- Βρείτε επωνυμίες που δεν ενδιαφέρονται να πουλήσουν τα προϊόντα τους στην Amazon
- Εργαστείτε για να γίνετε αποκλειστικός πωλητής του προϊόντος ή της επωνυμίας
Και κάπου εδώ, υπάρχουν δύο επιλογές που μπορούν να προκύψουν: Μία επωνυμία να πει «ναι» ή αντιθέτως, να πει «όχι». Στην πρώτη περίπτωση, εάν δηλαδή το brand πει «ναι» στο άνοιγμα ενός λογαριασμού χονδρικής, τότε συγχαρητήρια, διότι ο στόχος σας επετεύχθη και το επόμενο βήμα σας θα είναι να λάβετε έναν τιμοκατάλογο, να μάθετε το MOQ (ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας) και πώς να παραγγείλετε.
Από την άλλη όμως, εάν η απάντηση του brand είναι ένα ηχηρό «όχι», αυτό δεν σημαίνει ότι είναι το τέλος. Μερικές φορές, οι διαπραγματεύσεις παίρνουν λίγο χρόνο, να θυμάσαι όμως ότι όλα είναι μέρος της διαδικασίας. Εάν θέλετε πραγματικά να πουλήσετε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μια μάρκα, μην τα παρατήσετε ακόμα, αλλά συνεχίστε να παρακολουθείτε την εταιρεία στην οποία σκοπεύετε.
4. Υπολογίστε πόσα χρήματα μπορείτε να βγάλετε
Προφανώς, ενδιαφέρεστε να πουλήσετε ένα προϊόν στην Amazon με απώτερο στόχο το κέρδος. Μόλις λοιπόν, λάβετε έναν τιμοκατάλογο χονδρικής από την επωνυμία, δείτε πώς μπορείτε να αξιολογήσετε τις πωλήσεις και την κερδοφορία πριν κάνετε μια επένδυση.
Γι’ αυτό είναι σημαντικό να ακολουθήσετε τα παρακάτω «βήματα»:
- Βεβαιωθείτε ότι η τιμή του προϊόντος σας είναι εντός 2% από το Buy Box
- Κατανοήστε τις χρεώσεις του προϊόντος
- Προσδιορίστε την κερδοφορία σας
- Υπολογίστε τις μηνιαίες πωλήσεις σας
Έχοντας ακολουθήσει τα παραπάνω «βήματα» θα είστε ακόμη πιο κοντά στη μεταπώληση branded προϊόντων. Και κάπως έτσι, η πρακτική της αγοράς χύμα επώνυμων προϊόντων από άλλο κατασκευαστή, προμηθευτή ή διανομέα για μεταπώληση στους καταναλωτές, μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην περαιτέρω κερδοφορία της επιχείρησής σας.
Leave a Reply