H αλήθεια είναι πως εάν μία επιχείρηση στην Amazon στοχεύει σε αύξηση των κερδών της, είναι σημαντικό να υιοθετήσει έναν εύστοχο και αποτελεσματικό τρόπο, ούτως ώστε να προωθεί τα προϊόντα της. Αυτή τη δυνατότητα φυσικά, παρέχει μεταξύ άλλων το Amazon Advertising και συγκεκριμένα η διαδικασία των Pay Per Click (PPC) διαφημίσεων.
Η συγκεκριμένη μέθοδος, απαιτεί από τους πωλητές να πληρώνουν για τη διαφήμιση μόνο όταν οι καταναλωτές κάνουν «κλικ» σε κάποια καταχώρησή τους, ενώ η τιμή της διαφήμισης προσαρμόζεται, ανάλογα με το είδος και το μέγεθος της καμπάνιας.
Οι PPC καμπάνιες λοιπόν, μπορεί να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην κατάταξή σας στην Amazon, μιας και μέσω της συγκεκριμένης διαδικασίας και της επιτυχίας αυτής -που εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, για τους οποίους θα ήταν σκόπιμο να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό– θα επηρεαστούν θετικά και οι οργανικές πωλήσεις.
Τρεις λόγοι που οι PPC καμπάνιες επηρεάσουν θετικά τις πωλήσεις μέσω οργανικής αναζήτησης:
#1 Αυξημένη ορατότητα
Όταν εκτελείτε μια PPC καμπάνια, το προϊόν που χορηγείται ή η διαφήμιση της επωνυμίας σας θα εμφανίζεται ευδιάκριτα στα αποτελέσματα αναζήτησης και στις σελίδες λεπτομερειών του προϊόντος. Αυτή η αυξημένη ορατότητα μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερα «κλικ» και μεγαλύτερη έκθεση του προϊόντος σας.
#2 Περισσότερο CTR (Click-through rate)
Εάν οι PPC διαφημίσεις σας είναι ιδιαίτερα στοχευμένες και σχετικές με τα ερωτήματα αναζήτησης των αγοραστών, είναι πιο πιθανό να λάβουν το «κλικ».
#3 Δημιουργείτε μετατροπές και πωλήσεις
Οι PPC διαφημίσεις σας θα δημιουργήσουν περισσότερα «κλικ» και μετατροπές με υψηλότερο μερίδιο προβολής των προϊόντων σας.
Μέσω αυτών των παραμέτρων, ο αλγόριθμος Amazon A10 «συνειδητοποιεί» σταδιακά ότι το προϊόν σας είναι δημοφιλές και χρηστικό για τους πελάτες σας. Επομένως, η PPC καμπάνια έχει θετική επίδραση στη βελτίωση των οργανικών πωλήσεων. Σε αντάλλαγμα, η Amazon μπορεί να κατατάξει το προϊόν σας υψηλότερα στα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης, δίνοντας στο προϊόν σας μεγαλύτερη έκθεση και επισκεψιμότητα στην οργανική αναζήτηση.
Τι πρέπει να προσέξετε;
Τις περισσότερες φορές, οι PPC καμπάνιες δεν μπορούν να «βλάψουν» τις οργανικές σας διαφημίσεις. Ωστόσο, κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί εφόσον ένα από τα προϊόντα σας κατατάσσεται πολύ υψηλά οργανικά και είναι ικανό να προσελκύσει πολλά «κλικ» και πωλήσεις, αλλά εσείς συνεχίζετε να έχετε αυτό το προϊόν στις sponsored διαφημίσεις σας.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, το συγκεκριμένο προϊόν να εμφανίζεται δύο φορές στα αποτελέσματα αναζήτησης, τόσο στις χορηγούμενες διαφημίσεις όσο και στις οργανικές διαφημίσεις.
Τα pay-per-click (PPC) ads, κοινώς οι πληρωμένες διαφημίσεις, είναι ίσως ο πλέον αποδοτικός τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αυξήσετε το κοινό και, κατ’ επέκταση, τις πωλήσεις των προϊόντων ή υπηρεσιών που παρέχει η επιχείρησή σας. Μία καμπάνια PPC σας επιτρέπει να ορίσετε εσείς οι ίδιοι τόσο τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού στο οποίο θα φτάσει η διαφήμισή σας, όσο και το ποσό που θα επενδύσετε σε αυτή, προσαρμόζοντας, ουσιαστικά, τη στρατηγική σας στις ανάγκες της επιχείρησής σας, καθώς και τις οικονομικές της δυνατότητες. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συμβουλευτείτε μία ομάδα που θα σας δώσει απαντήσεις σε κάθε σας ερώτημα.
Leave a Reply