Αναρωτιέστε ποια είναι τα «μυστικά» που συμβάλλουν σε μία προσεγμένη και αποτελεσματική προϊοντική καταχώριση; Μπορεί συνήθως να δίνετε την απαιτούμενη προσοχή στον τίτλο που θα επιλέξετε, τα key words, την περιγραφή καθώς και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το συγκεκριμένο προϊόν στους εν δυνάμει πελάτες σας, ωστόσο υπάρχουν μερικά εξίσου σημαντικά στοιχεία τα οποία δεν πρέπει να μένουν εκτός της προσοχής σας.
Πρόκειται για τις φωτογραφίες, τα βίντεο, καθώς και το οπτικοακουστικό περιεχόμενο που συστήνει ένα προϊόν στο κοινό της Amazon. Άλλωστε, σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως είναι η Amazon, οι φωτογραφίες κατέχουν εξέχουσα σημασία στην υψηλή θέση που θα κατέχει το συγκεκριμένο προϊόν στις μηχανές αναζήτησης.
Τι σημαίνει αυτό; Πως οι πρϊοντικές εικόνες είναι το Α και το Ω, εάν θέλετε να «κερδίσετε» την εμπιστοσύνη του κοινού και την προτίμησή του για τη δική σας επωνυμία.
Οι φωτογραφίες προηγούνται της περιγραφής ενός προϊόντος
Κι όμως, αρκετοί καταναλωτές πρώτα κοιτάνε τις φωτογραφίες ενός προϊόντος και έπειτα την περιγραφή του, πριν αποφασίσουν να επενδύσουν σε αυτό. Αυτός είναι ο λόγος άλλωστε που είναι σημαντικό τα προϊόντα του brand σας να συνοδεύονται από προσεγμένες φωτογραφίες, ελκυστικές για τον εκάστοτε αγοραστή.
Κι αυτό, διότι όταν ο αγοραστής δεν είναι σε θέση να περιεργαστεί ή να δοκιμάσει το προϊόν που επιθυμεί να αγοράσει, όλα όσα ζητάει από την εταιρεία που το προμηθεύει είναι να μπορέσει να το δει. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες γίνονται λιγότερο δύσπιστοι αναφορικά με την ποιότητα του προϊόντος και εν τέλει την αγορά του.
Οι φωτογραφίες είναι ο «καθρέφτης» του brand store
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως οι φωτογραφίες ενός προϊόντος δημιουργούν μία πρώτη εντύπωση, όχι μόνο για το συγκεκριμένο προϊόν αλλά και γενικότερα για την εικόνα της εταιρείας. Τι σημαίνει αυτό; Πως εάν το brandθέλει να χτίσει μία μακροπρόθεσμη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι σημαντικό να επενδύει στις φωτογραφίες των προϊόντων που έχει προς πώληση.
Καλό θα ήταν, λοιπόν, να αποφεύγονται οι πολύ απλές προϊοντικές εικόνες με το λευκό φόντο, οι οποίες παρουσιάζουν μόνο το προϊόν και όχι τη χρησιμότητά του, διότι δεν προσδίδουν κάτι στη μοναδικότητα και τον χαρακτήρα ενός brand store. Αντιθέτως, ένας πωλητής είναι σημαντικό να εξαντλήσει τη δυνατότητα που του δίνει η Amazon και να προσθέσει πέντε με εφτά εικόνες σε κάθε προϊοντική καταχώρηση, από το να έχει μόνο μία ή δύο, οι οποίες δεν βοηθάνε το προϊόν να ξεχωρίσει.
Στο ερώτημα λοιπόν «Πώς θα εξασφαλίσετε αποτελεσματικές λήψεις για τις καταχωρήσεις σας;», η απάντηση δεν θα προκύψει αποκλειστικά και μόνο μέσα από τη συνεργασία με έναν επαγγελματία φωτογράφο, καθώς υπάρχουν μερικά ακόμη σημεία που αξίζει να προσέξετε και τα αναφέρουμε αναλυτικά στο online course που έχουμε ετοιμάσει. Ενδεικτικά, ανάμεσα στα restrictions που αξίζει να έχετε κατά νου, είναι το γεγονός πως οι lifestyle φωτογραφίες που συμπεριλαμβάνουν το προϊόν πρέπει να τοποθετούνται σε ένα φυσικό, πραγματικό περιβάλλον, με ανθρώπους ή χωρίς, έτσι ώστε να είναι πιο ελκυστικές για το κοινό. Συν τοις άλλοις προτιμότερες είναι και οι εικόνες που συνοδεύονται από έξυπνα infographics, τα οποία αναφέρουν διαστάσεις, ιδιότητες, πλεονεκτήματα ή ακόμη και διακρίσεις που έχει λάβει το προϊόν.
Το μόνο που χρειάζεται επομένως, είναι να ακολουθήσετε τις παραπάνω οδηγίες, ούτως ώστε να κάνετε ακόμη πιο ελκυστική την επιχείρησή σας.
Leave a Reply