Ένας εύστοχος τίτλος με ενσωματωμένα τα κατάλληλα key words, μία περιεκτική αλλά σύντομη περιγραφή, μία λίστα από κουκίδες με τα βασικά πλεονεκτήματα του προϊόντος, είναι μόνο μερικά από τα μυστικά που μας εξασφαλίζουν μία προσεγμένη και αποτελεσματική προϊοντική καταχώρηση. Τι γίνεται, όμως, με τις φωτογραφίες, τα βίντεο, το οπτικοακουστικό περιεχόμενο που συστήνει ένα προϊόν στο κοινό της Amazon;
Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως η Amazon, στο οποίο διαρκώς εισχωρούν νέοι πωλητές και ενισχύσουν την παρουσία τους οι μεγάλες επωνυμίες, οι φωτογραφίες που συνοδεύουν την καταχώρηση ενός προϊόντος, μπορούν να του προσφέρουν σημαντικό προβάδισμα και μία υψηλότερη θέση στην αναζήτηση, η οποία συνεπάγεται με μεγαλύτερο traffic στο brand store και με περισσότερα κέρδη για έναν πωλητή. Αρκεί, βέβαια, να είναι οι κατάλληλες φωτογραφίες.
Όσοι έχουν επενδύσει αρκετό χρόνο ώστε να στήσουν ένα προσεγμένο brand store ή μία δική τους επωνυμία, είναι απαραίτητο να δώσουν μεγαλύτερη βάση στις προϊοντικές εικόνες, καθώς είναι αυτές που κερδίζουν την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του κοινού, ένας βασικός λόγος για να αποφασίσουν να προχωρήσουν τελικά σε μία αγορά.
Γιατί οι φωτογραφίες είναι εξίσου σημαντικές με την περιγραφή και τον τίτλο
Όσο ευέλικτες ή άνετες και αν είναι οι online αγορές, υπάρχουν φορές που μας δυσκολεύουν κάπως. Όταν δεν είμαστε σε θέση να περιεργαστούμε ή να δοκιμάσουμε το προϊόν που επιθυμούμε να αγοράσουμε, αλλά μπορούμε μόνο να το δούμε, γινόμαστε λίγο πιο δύσπιστοι και αναποφάσιστοι για την αγορά του. Αυτό αποδεικνύει πως ακόμη και αν ένας πωλητής διαθέτει ένα αξιόπιστο και ποιοτικό προϊόν, όταν η φωτογραφία με την οποία το συστήνει στο κοινό δεν το αναδεικνύει από την ατελείωτη λίστα της αναζήτησης, ίσως χάσει αρκετούς πιθανούς αγοραστές που θα έμεναν όντως ικανοποιημένοι από την αγορά. Άλλωστε, μην ξεχνάμε πως αρκετοί καταναλωτές πρώτα κοιτάνε τις φωτογραφίες ενός προϊόντος και έπειτα την περιγραφή του, πριν αποφασίσουν να επενδύσουν σε αυτό.
Πώς οι φωτογραφίες δημιουργούν μία πρώτη εντύπωση για ένα brand store
Οι φωτογραφίες που περιλαμβάνει μία σελίδα, όχι μόνο δημιουργούν μία πρώτη εντύπωση στους καταναλωτές για το προϊόν, αλλά είναι αυτές που σχηματίζουν την ταυτότητα μίας επωνυμίας ή ενός brandstore, εντός της Amazon. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να υπάρχει ένα σχετικά ομοιόμορφο αποτέλεσμα και να αποφεύγονται οι πολύ απλές προϊοντικές εικόνες με το λευκό φόντο, οι οποίες παρουσιάζουν μόνο το προϊόν και όχι τη χρησιμότητά του, διότι είναι αυτές που κυκλοφορούν ευρέως, πιθανότατα χρησιμοποιούνται και από άλλους πωλητές, ενώ δεν προσδίδουν κάτι στη μοναδικότητα και τον χαρακτήρα ενός brand store. Σε κάθε περίπτωση, προτιμότερο είναι ένας πωλητής να εξαντλήσει τη δυνατότητα που του δίνει η Amazon και να προσθέσει πέντε με εφτά εικόνες σε κάθε προϊοντική καταχώρηση, από το να έχει μόνο μία ή δύο, οι οποίες δεν βοηθάνε το προϊόν να ξεχωρίσει.
Πώς θα εξασφαλίσεις αποτελεσματικές λήψεις για τις καταχωρήσεις σου
Παρότι η συνεργασία με έναν επαγγελματία φωτογράφο μοιάζει η ιδανική λύση για να αποκτήσουμε μερικές καλές λήψεις, αντίστοιχες με την ποιότητα του προϊόντος που προσφέρουμε στο κοινό, υπάρχουν μερικά ακόμη σημεία που αξίζει να προσέξουμε και τα αναφέρουμε αναλυτικά στο online course που έχουμε ετοιμάσει. Πιο συγκεκριμένα, το προϊόν χρειάζεται να παρουσιάζεται από διαφορετικές γωνίες, μέσα από φωτεινές λήψεις υψηλής ευκρίνειας, ώστε ο καταναλωτής να έχει μία ολοκληρωμένη και ξεκάθαρη εικόνα του προϊόντος, να μπορεί να ζουμάρει στις λεπτομέρειες. Μάλιστα, σύμφωνα με την Amazon, στην αρχική εικόνα της καταχώρησης το προϊόν πρέπει να καταλαμβάνει περίπου το 85% της εικόνας, για να θεωρείται σωστό. Οι lifestyle φωτογραφίες που συμπεριλαμβάνουν το προϊόν σε ένα φυσικό, πραγματικό περιβάλλον, με ανθρώπους ή χωρίς, προτιμώνται και είναι πιο ελκυστικές για το κοινό, ενώ το ίδιο ισχύει και για εκείνες που συνοδεύονται από έξυπνα infographics, τα οποία αναφέρουν διαστάσεις, ιδιότητες, πλεονεκτήματα ή ακόμη και διακρίσεις που έχει λάβει το προϊόν.
Είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως η βελτιστοποίηση των προϊοντικών καταχωρήσεων, δεν είναι μόνο ένας τρόπος να αναδείξουμε τα προϊόντα από το… χάος που επικρατεί στη λίστα της αναζήτησης. Είναι συγχρόνως και μία πετυχημένη στρατηγική, η οποία σε βάθος χρόνου θα ενισχύσει την επισκεψιμότητα, το ποσοστό μετατροπής και το κύρος ενός brand store. Επενδύοντας σε καλύτερες φωτογραφίες των προϊόντων και πλαισιώνοντάς τες από ένα εύστοχο και ελκυστικό περιεχόμενο κειμένου, θα διαμορφώσουμε αποτελεσματικές καταχωρήσεις, οι οποίες θα διεγείρουν το ενδιαφέρον και την εμπιστοσύνη του κοινού.
Leave a Reply