Παρά την επιτυχημένη πορεία χρόνων, η Amazon αναζητά συνεχώς τρόπους ούτως ώστε να βελτιώσει την επιχείρησή της και τη συνολική εμπειρία των πελατών της. Φυσικά, κάτι τέτοιο έχει θετικό αντίκτυπο τόσο για την εταιρεία, όσο και για τη δική σας επιχείρηση.

Εάν είστε πωλητής στην Amazon, τότε πρέπει να γνωρίζετε το eCommerce packaging και πώς μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας, μιας και συμβάλλει καθοριστικά σε μία θετική εμπειρία των πελατών που έχουν επιλέξει την Amazon και τις υπηρεσίες που προσφέρει.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ανακαλύψετε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το eCommerce packaging της Amazon, συμπεριλαμβανομένου του τι είναι το eCommerce packaging Amazon, αλλά και τον λόγο που έχει αναμφισβήτητα το καλύτερο packaging στην αγορά.  

Τι είναι το Frustration Free Packaging (FFP) για την Amazon;

Frustration Free Packaging (FFP) είναι ένας δημοφιλής τρόπος συσκευασίας των προϊόντων σας, που επινοήθηκε για πρώτη φορά από την Amazon και όπως υποδηλώνει το ίδιο το όνομα, έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιεί όσο το δυνατόν λιγότερα υλικά στη συσκευασία.

Πρόκειται για έναν τρόπο συσκευασίας, που δημιουργήθηκε για να μειώσει την ποσότητα των απορριμμάτων συσκευασίας και να εξοικονομήσει χρήματα, ενώ συγχρόνως στοχεύει στη μείωση του αριθμού των εξαρτημάτων που απαιτούνται στις συσκευασίες αγορών ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτός ο τύπος συσκευασίας μάλιστα, διευκολύνει το άνοιγμα των προϊόντων και μπορεί να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία των πελατών.

Φυσικά, εξίσου σημαντική είναι η περιβαλλοντική προσέγγιση της συγκεκριμένης συσκευασίας, μιας και είναι πολύ πιο φιλική προς το περιβάλλον από άλλες μεθόδους, καθώς κατασκευάζεται με χρήση ανακυκλώσιμων υλικών, κάτι που θεωρείται σημαντικό πλεονέκτημα για πολλούς καταναλωτές. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, το γεγονός ότι πολλές ακόμη διαδικτυακές πλατφόρμες έχουν «υιοθετήσει» το Frustration Free Packaging(FFP), αξιοποιώντας τα πολλαπλά οφέλη του, τα οποία είναι:

  • Το εύκολο άνοιγμα
  • Η προστατευτική συσκευασία
  • Η μειωμένη περιβαλλοντολογική σπατάλη
  • Η εξοικονόμηση χρημάτων

Τι είναι το Commerce-Ready Packaging για την Amazon;

Εάν πουλάτε προϊόντα στο διαδίκτυο εδώ και αρκετό καιρό, τότε είναι πολύ πιθανό να έχετε ακούσει για τον όρο «commerce-ready packaging». Όπως υποδηλώνει το όνομα, το commerce-ready packaging είναι μια λύση στο packaging που χρησιμοποιείται με στόχο την απευθείας αποστολή ενός προϊόντος στον καταναλωτή.

Επιπλέον, αναφέρεται σε έναν τρόπο διαδικασίας του packaging που έχει υποβληθεί σε αυστηρές δοκιμές για να διασφαλιστεί ότι ο πελάτης παραλαμβάνει το πακέτο του σε άριστη κατάσταση, μιας και οι συσκευασίες πρέπει να αποστέλλονται μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφορών, όπως η FedEx, χωρίς να καταστραφούν στις αλυσίδες εφοδιασμού.

Τι σημαίνει αυτό; Πως σε αντίθεση με τις συσκευασίες λιανικής, οι συσκευασίες για αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon είναι σχεδιασμένες για να αντέχουν τη διαδικασία παράδοσης, ενώ συγχρόνως είναι ακόμη πιο ελκυστικές για τους καταναλωτές μιας και είναι σχεδιασμένες για να αποστέλλονται σε μεμονωμένους πελάτες και όχι σε μαζικό κοινό.

Γιατί είναι σημαντική η συσκευασία ηλεκτρονικού εμπορίου;

Η λειτουργία μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να είναι εξαιρετικά χρονοβόρα, με αποτέλεσμα να μπείτε στον πειρασμό να παραβλέψετε το «κομμάτι» της συσκευασίας των αγαθών σας, συγκριτικά με στάδια που μοιάζουν πιο σημαντικά. Προσοχή όμως, διότι τελικά η συσκευασία είναι το «κλειδί» για τη συνολική εμπειρία του πελάτη και μπορεί να μετατρέψει έναν πελάτη της μίας φοράς, σε έναν πιστό πελάτη της εταιρείας.

Τι σημαίνει αυτό; Πως όταν πρόκειται για την εμπειρία unboxing, οι πρώτες εντυπώσεις είναι το παν. Εάν θέλετε ένας πελάτης να βλέπει θετικά την επιχείρησή σας, τότε χρειάζεστε μια συσκευασία που να είναι ταυτόχρονα εύχρηστη  και αξιομνημόνευτη. Επομένως, εκτός από το να βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία που έχετε επιλέξει κάνει το unpackaging πιο εύκολο από ποτέ, συγχρόνως πρέπει να αποτελεί και το σήμα κατατεθέν της επιχείρησής σας.

Όλα τα παραπάνω καθιστούν σαφές το εξής: Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να καταβάλετε σχεδόν τόση προσπάθεια στον σχεδιασμό της συσκευασίας σας, όση και στον σχεδιασμό του προϊόντος σας, έτσι ώστε η εμπειρία που θα προσφέρετε στον πελάτη να είναι εξίσου ποιοτική και ελκυστική από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο «βήμα».

Με πληροφορίες από nuancedmedia.com 

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!