Με την εορταστική περίοδο να πλησιάζει και τον Οκτώβριο να φέρνει εκπτώσεις όπως το Prime Day, οι πωλητές της Amazon βρίσκονται σε φάση εντατικής προετοιμασίας. Άλλωστε, αυτή η περίοδος είναι η κατάλληλη στιγμή για να αναθεωρήσουν στρατηγικές, να προσαρμόσουν τις προσφορές τους και να αξιοποιήσουν τις νέες τάσεις στην αγορά.
Ποιες είναι οι σημαντικότερες εξελίξεις που πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι πωλητές; Τι μπορούν να κάνουν για να ξεχωρίσουν;
Τάσεις της αγοράς στην Amazon για το 2024
Η πανδημία ώθησε ακόμη περισσότερους καταναλωτές στο ηλεκτρονικό εμπόριο, και η Amazon συνέχισε να αυξάνει το μερίδιο αγοράς της. Γι’ αυτό και οι πωλητές πρέπει να εστιάσουν σε τρεις κύριες τάσεις:
#1 Αναπτυσσόμενες κατηγορίες προϊόντων: Τεχνολογικά προϊόντα, προϊόντα υγείας και ευεξίας και οικιακά είδη παρουσιάζουν συνεχόμενη ζήτηση. Ο Σεπτέμβριος είναι ιδανικός μήνας για τη βελτίωση των αποθεμάτων και την επιλογή κατάλληλων προϊόντων.
#2 «Πράσινα» και βιώσιμα προϊόντα: Η αυξανόμενη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σημαίνει ότι τα βιώσιμα προϊόντα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή. Οι πωλητές μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτήν την τάση, τονίζοντας τα περιβαλλοντικά οφέλη των προϊόντων τους.
#3 Αυξημένες προσδοκίες για ταχύτητα παράδοσης: Οι πελάτες πλέον περιμένουν γρηγορότερες παραδόσεις, ειδικά κατά την εορταστική περίοδο. Η χρήση του Fulfillment by Amazon (FBA) αποτελεί λύση για την ταχεία παράδοση, μειώνοντας τα logistics κόστη και βελτιώνοντας την εμπειρία πελατών.
Στρατηγικές επιτυχίας για πωλητές τον Σεπτέμβριο
#1 Βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών: Η σωστή στόχευση μέσω Amazon Ads είναι κρίσιμη για να κερδίσετε την ορατότητα που χρειάζεστε ενόψει της υψηλής ζήτησης. Οι πωλητές θα πρέπει να προσαρμόσουν τα διαφημιστικά τους μηνύματα ανάλογα με τις τάσεις που παρατηρούνται στην αγορά.
#2 Διαχείριση αποθεμάτων: Η σωστή διαχείριση των αποθεμάτων είναι το «κλειδί» για να αποφύγετε καθυστερήσεις και χαμένες ευκαιρίες. Ο Σεπτέμβριος είναι ο κατάλληλος μήνας για να επαναξιολογήσετε τις προμήθειες σας και να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα σας θα είναι διαθέσιμα σε περιόδους αιχμής.
#3 Βελτίωση κριτικών και εξυπηρέτησης πελατών: Οι καλές κριτικές είναι απαραίτητες για την επιτυχία ενός πωλητή στην Amazon. Το να απαντάτε γρήγορα στα σχόλια των πελατών και να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση μπορεί να κάνει τη διαφορά.
Ευκαιρίες για τους πωλητές ενόψει των γιορτών
Η Amazon προσφέρει μια σειρά από εργαλεία που μπορούν να ενισχύσουν τις πωλήσεις, ιδιαίτερα στην εορταστική περίοδο:
#1 Coupons και προσφορές: Οι πωλητές μπορούν να αξιοποιήσουν τις εκπτώσεις και τα κουπόνια, ιδιαίτερα στο διάστημα του Black Friday και της Cyber Monday. Η δυνατότητα να προσφέρετε προσφορές και εκπτώσεις θα μπορούσε να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές.
#2 Δυνατότητα πακέτων δώρων: Ενόψει των Χριστουγέννων, η δημιουργία πακέτων δώρων μπορεί να αποτελέσει ελκυστική πρόταση για τους πελάτες, επιτρέποντας τους να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα ταυτόχρονα.
Το φθινόπωρο αποτελεί την ιδανική περίοδο για τους πωλητές της Amazon που θέλουν να προετοιμαστούν για την έντονη κίνηση της εορταστικής περιόδου. Η σωστή αξιολόγηση των τάσεων, η στρατηγική διαχείριση αποθεμάτων και η βελτιστοποίηση των καμπανιών μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Με την αξιοποίηση των εργαλείων που προσφέρει η Amazon και με την καθοδήγηση των ειδικών μας, οι πωλητές μπορούν να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες και να αυξήσουν τα έσοδά τους.
Leave a Reply