Όσοι πωλητές εμπιστεύονται την Amazon για την αποθήκευση και την αποστολή των προϊόντων τους, μέσω της υπηρεσίας Amazon FBA, γνωρίζουν καλά πως το σλόγκαν, «you sell it, we ship it», είναι ό,τι πιο εύστοχο. Διότι πίσω από τις τεράστιες εγκαταστάσεις, τα σημεία ελέγχου, αποθήκευσης και διανομής, καθώς και τον μεγάλο μεταφορικό στόλο της Amazon, υπάρχει ένα ευρύ και καλοκουρδισμένο δίκτυο, το οποίο αυτοματοποιεί απόλυτα την εκπλήρωση των παραγγελιών κάθε πωλητή, ενώ φροντίζει οι καταναλωτές να λαμβάνουν τα προϊόντα τους, το συντομότερο δυνατό.

Είναι αλήθεια πως η υπηρεσία Amazon FBA είναι ένα σημαντικό προνόμιο, μία ευκαιρία για κάθε πωλητή να αποδεσμευτεί από έναν μεγάλο όγκο δουλειάς, να εξοικονομήσει χρόνο και ενέργεια, ώστε να αφοσιωθεί στην προώθηση της επιχείρησής του, εντός της πλατφόρμας. Ωστόσο, αν ένας πωλητής δεν είναι εξοικειωμένος με το συγκεκριμένο περιβάλλον, δεν γνωρίζει πώς να διαχειριστεί μία καμπάνια ή πώς θα επεκτείνει σε βάθος χρόνου τη βάση των πελατών του, είναι απαραίτητο να στραφεί στους ειδικούς, για να είναι σίγουρος πως η προσπάθειά του και η προσάρτησή του στο Amazon FBA θα έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Πότε ένας πωλητής χρειάζεται τη στήριξη ενός ειδικού σύμβουλου

Ομολογουμένως, για να έχει ένας πωλητής επιτυχία στην Amazon και να μπορέσει μακροπρόθεσμα να διανύσει μία σταθερά ανοδική πορεία εντός της πλατφόρμας, δεν αρκεί να διαθέτει ένα ποιοτικό προϊόν σε καλή τιμή, αλλά χρειάζεται να γνωρίζει καλά τους κανόνες της αγοράς, τους αλγόριθμους, το σύστημα των μηχανών αναζήτησης -και όχι μόνο-, ώστε να αναδείξει κάθε προϊόν και να του δώσει μεγαλύτερο προβάδισμα σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Και ακριβώς αυτή τη δυνατότητα του προσφέρει η παρουσία ενός ειδικού σύμβουλου, ο οποίος γνωρίζει καλά τα «μυστικά» της πλατφόρμας, τα βήματα που αξίζει να ακολουθήσει ένας πωλητής για να έχει καλύτερες αποδόσεις, ενώ μπορεί να αναλάβει ακόμη και τη δημιουργία ή τη διαχείριση μίας σελίδας.

Περισσότερες προβολές και αξιολογήσεις σε λιγότερο χρόνο

Αρκεί να σκεφτούμε πόσο έχει αυξηθεί το κόστος της διαφήμισης εντός της πλατφόρμας και πόσο αναμένεται να ανέβει τα επόμενα χρόνια, για να καταλάβουμε πως πρόκειται για μία ωφέλιμη αλλά ακριβή επένδυση για κάθε πωλητή. Για παράδειγμα, αν κάποιος πωλητής επιθυμεί να πουλήσει περισσότερα αποθέματα σε λιγότερο χρόνο, επενδύοντας στη μέθοδο Pay Per Click (PPC), πρέπει να είναι σίγουρος πως η κίνησή του αυτή θα αποδώσει τα μέγιστα κέρδη, θα αυξήσει τις οργανικές βαθμολογίες και δεν θα κάνει μία «τρύπα» στην επιχείρησή του. Ένας ειδικός σύμβουλος γνωρίζει πώς ακριβώς χρειάζεται να ρυθμιστεί ένα τόσο περίπλοκο μοντέλο διαφήμισης, ώστε να αποφέρει μεγαλύτερο traffic στη σελίδα, περισσότερες προβολές και αξιολογήσεις στα προϊόντα, είτε πρόκειται για ένα μεγάλο brand, είτε για έναν νέο πωλητή.

Διαμορφώνοντας ένα αποτελεσματικό και περιεκτικό περιεχόμενο

Σε μία περίοδο που το μοντέλο Amazon FBA κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων πωλητών, είναι πολύ συγκεκριμένα τα εργαλεία που μπορεί να αξιοποιήσει ένας νέος πωλητής, για να ξεχωρίσει από το πλήθος. Και ένα από αυτά τα εργαλεία, είναι ο τρόπος είναι οι καταχωρήσεις των προϊόντων και το περιεχόμενο τους, καθώς είναι τα στοιχεία που μπορούν να του εξασφαλίσουν περισσότερες προβολές σε ένα προϊόν και συνεπώς, ακόμη μεγαλύτερο κέρδος. Σε αυτό μπορεί να τον βοηθήσει ένας ειδικός σύμβουλος με έμπειρες γνώσεις σε ζητήματα SEO, καθώς είναι αυτός που γνωρίζει τον αποτελεσματικό τρόπο με τον οποίο πρέπει να γραφτεί ο τίτλος του προϊόντος, τι θα πρέπει να περιλαμβάνει η περιγραφή του και ποια είναι τα κατάλληλα key words, για να αποκτήσει το προϊόν μία καλύτερη θέση στην κατάταξη της μηχανής αναζήτησης. Σχετικά με τα ζητήματα SEO, μπορείς να παρακολουθήσεις και το σχετικό online courseπου έχουμε ετοιμάσει. 

Αυξάνοντας τις προοπτικές της μεθόδου Amazon FBA

Όσοι ξεκίνησαν μόλις τη συνεργασία τους με την Amazon FBA, γνωρίζουν καλά πως η επιλογή των κατάλληλων προϊόντων και του σωστού αποθέματος, είναι μία δύσκολη απόφαση που απαιτεί μελέτη, για να μην αποβεί κοστοβόρα για έναν πωλητή. Ακριβώς επειδή η Amazon επιβάλλει πρόσθετες χρεώσεις στους πωλητές, όπως είναι οι χρεώσεις μακροπρόθεσμης αποθήκευσης για τα προϊόντα που μένουν για καιρό απούλητα στο ράφι, ένας αρχάριος πωλητής είναι απαραίτητο ζητήσει τη γνώμη ενός ειδικού, ώστε να μειώσει τον κίνδυνο και να επωφεληθεί όσο τον δυνατόν περισσότερο, από τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου μοντέλου. Σε κάθε περίπτωση, εμείς αναλαμβάνουμε τη διαχείριση των αποθεμάτων που αποστέλλει ένας πωλητής στην Amazon, ενώ ενημερώνουμε τους συνεργάτες μας μόνο όταν χρειάζεται να στείλουν καινούργιο εμπόρευμα στις αποθήκες.

Κλείνοντας, είναι σημαντικό να θυμόμαστε πως ένας πωλητής που αποφασίζει να επενδύσει στο μοντέλοAmazon FBA, έχει τη δυνατότητα να επικεντρωθεί περισσότερο στην προώθηση και την ανάδειξη της επιχείρησής του μέσα σε ένα παγκόσμιο κατάστημα όπως η Amazon. Για να πετύχει κάτι τέτοιο, όμως, χρειάζεται την καθοδήγηση ενός αξιόπιστου ειδικού συμβούλου, ο οποίος γνωρίζει τα «μυστικά» που θα τον βοηθήσουν να ξεχωρίσει στην αγορά του e-commerce.  

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!