Αν υπήρχε ένα «μυστικό», το οποίο θα μπορούσε να ακολουθήσει ένας πωλητής της Amazon, για να μπορέσει μακροπρόθεσμα να διανύσει μία σταθερά ανοδική πορεία εντός της πλατφόρμας, δεν θα ήταν μόνο η πώληση ενός ποιοτικού προϊόντος στην καλύτερη δυνατή τιμή, αλλά και η απαραίτητη γνώση γύρω από διάφορα ζητήματα, όπως οι κανόνες της αγοράς, οι αλγόριθμοι, το σύστημα των μηχανών αναζήτησης.
Έτσι, κάθε πωλητής θα μπορέσει να αναδείξει κάθε προϊόν με τον σωστό τρόπο και κατ’ επέκταση να έχει προβάδισμα μέσα στο κατεξοχήν και εκ φύσεως ανταγωνιστικό περιβάλλον της Amazon.
Στο σημείο αυτό φυσικά, έρχεται να κάνει την εμφάνισή του, ο ειδικός σύμβουλος που χρειάζεται κάθε πωλητής της Amazon, ούτως ώστε να ενημερώνεται από «πρώτο χέρι» για τα «μυστικά» της πλατφόρμας, τα βήματα που αξίζει να ακολουθήσει για καλύτερες αποδόσεις, με απώτερο στόχο να μπορέσει να αναλάβει ακόμη και τη δημιουργία ή τη διαχείριση μίας σελίδας.
Ρυθμίζει τα πάντα γύρω από τη διαφήμιση του brand
Κι όμως, ένας ειδικός σύμβουλος γνωρίζει πώς ακριβώς χρειάζεται να ρυθμιστεί ένα τόσο περίπλοκο μοντέλο διαφήμισης όπως αυτό της Amazon, ώστε να αποφέρει μεγαλύτερο traffic στη σελίδα, περισσότερες προβολές και αξιολογήσεις στα προϊόντα, είτε πρόκειται για ένα μεγάλο brand, είτε για έναν νέο πωλητή.
Για παράδειγμα, αν κάποιος πωλητής επιθυμεί να πουλήσει περισσότερα αποθέματα σε λιγότερο χρόνο, επενδύοντας στη μέθοδο Pay Per Click (PPC), πρέπει να είναι σίγουρος πως η κίνησή του αυτή θα αποδώσει τα μέγιστα κέρδη, θα αυξήσει τις οργανικές βαθμολογίες και δεν θα είναι ανούσια για την επιχείρησή του.
Διαμορφώνει το κατάλληλο περιεχόμενο για την επιχείρηση
Φυσικά, εξίσου σημαντικές είναι και οι έμπειρες γνώσεις του ειδικού συμβούλου σε ζητήματα SEO, καθώς είναι αυτός που γνωρίζει τον αποτελεσματικό τρόπο με τον οποίο πρέπει να γραφτεί ο τίτλος του προϊόντος, τι θα πρέπει να περιλαμβάνει η περιγραφή του και ποια είναι τα κατάλληλα key words, για να αποκτήσει το προϊόν μία καλύτερη θέση στην κατάταξη της μηχανής αναζήτησης.
Άλλωστε, ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία για κάθε νέο πωλητή, είναι ο τρόπος που καταχωρούνται τα προϊόντα και το περιεχόμενο τους, καθώς πρόκειται για στοιχεία που μπορούν να του εξασφαλίσουν περισσότερες προβολές σε ένα προϊόν και συνεπώς, ακόμη μεγαλύτερο κέρδος.
Προσφέρει τις πιο «έξυπνες» λύσεις για τους πωλητές
Μπορεί η συνεργασία με το μοντέλο Amazon FBA, να είναι αρκετά challenging για κάθε νέο πωλητή -μιας και απαιτεί μελέτη για να μην αποβεί κοστοβόρα- ωστόσο το ρίσκο από αυτή τη συνεργασία θα μειωθεί ευθύς αμέσως με έναν και μόνο τρόπο: Τις κατάλληλες συμβουλές ενός ειδικού συμβούλου. Ακριβώς λοιπόν, επειδή η Amazon επιβάλλει πρόσθετες χρεώσεις στους πωλητές, όπως είναι οι χρεώσεις μακροπρόθεσμης αποθήκευσης για τα προϊόντα που μένουν για καιρό απούλητα στο ράφι, ένας αρχάριος πωλητής είναι απαραίτητο να ζητήσει τη γνώμη ενός ειδικού, ώστε να μειώσει τον κίνδυνο και να επωφεληθεί όσο τον δυνατόν περισσότερο, από τα πλεονεκτήματα του συγκεκριμένου μοντέλου.
Τι σημαίνουν όλα τα παραπάνω; Πως κάθε πωλητής που αποφασίζει να επενδύσει στο μοντέλο Amazon FBA, χρειάζεται τη σωστή καθοδήγηση ενός αξιόπιστου ειδικού συμβούλου και τις στοχευμένες συμβουλές του, μιας και γνωρίζει όλα όσα θα τον βοηθήσουν να κάνει τις πιο σωστές και κερδοφόρες επιλογές στην αγορά του e-commerce.
Leave a Reply