Η αλήθεια είναι πως η Black Friday και η Cyber Monday είναι οι πιο δημοφιλείς ημέρες αγορών του έτους και το 2023 οι αγορές – όπως όλα δείχνουν – θα «χτυπήσουν κόκκινο». Και αυτό, διότι υπάρχουν «χρυσές ευκαιρίες» για να βρουν οι καταναλωτές όλα όσα αναζητούν στις καλύτερες τιμές, αλλά και για τους λιανοπωλητές και τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, έτσι ώστε να αυξήσουν τα έσοδά τους.
Η Black Friday και η Cyber Monday λοιπόν, είναι ευκαιρίες για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας και να πετύχετε σημαντικές πωλήσεις, παραμένοντας στην «κορυφή» των επιλογών για τους καταναλωτές.
Ωστόσο, το να παραμείνετε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος κατά τη διάρκεια των Black Friday και Cyber Monday προσφορών, είναι φέτος -όπως και κάθε χρόνο- μία πρόκληση. Αρκεί φυσικά, να συνεχίσετε να διαβάζετε και να ακολουθήσετε τον ολοκληρωμένο «οδηγό», που θα σας βοηθήσει να υιοθετήσετε τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ για τις συγκεκριμένες ημέρες του έτους.
#1 Προνοείστε
Ποιος είπε ότι η Black Friday πρέπει να ξεκινήσει την Παρασκευή ή η Cyber Monday τη Δευτέρα; Αν θέλετε να γίνετε αντιληπτοί, η μεγαλύτερη δυνατή συμβουλή είναι να δράσετε έγκαιρα, μιας και δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην είστε προετοιμασμένοι για την πιθανώς μεγαλύτερη ευκαιρία που σας δίνετε, έτσι ώστε να κερδίσετε ακόμη περισσότερα έσοδα. Άλλωστε, ξεκινώντας νωρίς, έχετε περισσότερο χρόνο για να κάνετε «θόρυβο» για τις προσφορές σας. Μην χάνετε λοιπόν άλλο χρόνο, διότι είναι καιρός να αυξήσετε τις επικοινωνίες, τα κοινωνικά δίκτυα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και το περιεχόμενο του ιστότοπου, τα οποία συμβάλλουν στην αύξηση του ενδιαφέροντος.
#2 Επιλέξτε ποια προϊόντα θα προωθήσετε
Είναι σημαντικό να είναι ξεκάθαρο εκ των προτέρων, τι είδους προωθήσεις σκοπεύετε να κάνετε. Για παράδειγμα, θα είναι μαζικές εκπτώσεις ή για περιορισμένο χρονικό διάστημα; Θα είναι κωδικοί εκπτωτικών κουπονιών ή μήπως δώρα και διαγωνισμοί; Όσο πιο συγκεκριμένοι είστε σχετικά με την πραγματική αξία των προτάσεών σας, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε.
#3 Καθορίστε το κοινό σας
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρον τις δαπάνες μάρκετινγκ, θα πρέπει να προσδιορίσετε με ακρίβεια το αγοραστικό κοινό σας. Χρησιμοποιήστε την κατάτμηση (segmentation) για να μοιράσετε τη λίστα σας σε ομάδες για πιο στοχευμένες και αποτελεσματικές καμπάνιες. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε στους 10 κορυφαίους ή στους πιο συχνούς αγοραστές σας μέσα στο έτος, μια ειδική προσφορά ως VIP για την Black Friday ή τη Cyber Monday για να ανταμείψετε την αφοσίωση τους.
#4 Εξατομικεύστε τα email σας σε κάθε πελάτη
Όλοι προτιμούν την εξατομικευμένη προσοχή από τη μαζική αποστολή μηνυμάτων, και με αρκετές πληροφορίες για τους καταναλωτές, θα πρέπει να ικανοποιείτε αυτές τις προσδοκίες. Τα εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λοιπόν, αποδίδουν κατά μέσο όρο 20% στο ποσοστό μετατροπής, σε σύγκριση με τα απρόσωπα και γενικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πωλήσεων.
Φυσικά, για να έχουν ακόμη καλύτερα αποτελέσματα τα παραπάνω tips, είναι σημαντικό να ξεκινήσετε τη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου, που θα χρησιμοποιηθεί στις καμπάνιες που έχετε σχεδιάσει. Βεβαιωθείτε λοιπόν, πως διαθέτετε όλο το περιεχόμενο που χρειάζεστε πριν ξεκινήσετε, όπως banners, photos, video, καθώς και προωθητικά πλάνα ή σχεδιασμό ιστοσελίδων, μέσα από landing pages, στοχευμένα email lists, διαφημίσεις.
Leave a Reply