Αναμφίβολα, κάθε πωλητής που δραστηριοποιείται επιχειρηματικά μέσω της Amazon είναι σημαντικό να παραμένει ενημερωμένος γύρω από τις τελευταίες τάσεις που αναδεικνύονται κάθε τόσο στον κόσμο του e-commerce και όχι μόνο. Αυτό που χρειάζεται ωστόσο, είναι να ακολουθήσει μερικές «έξυπνες» συμβουλές, προτού αποφασίσει να γίνει μέρος της «οικογένειας» της Amazon.
Αυτά είναι λοιπόν, τα 6 βασικότερα tips για να είστε επιτυχημένοι πωλητές στην Amazon:
#1 Χρειάζεστε ένα μικρό κεφάλαιο
Εάν υπάρχει ένα «μυστικό» που δίνει την ευκαιρία σε όλους όσοι έχουν κάποια χρήματα στην άκρη, να εισέλθουν στον «κόσμο» της Amazon, είναι το γεγονός ότι δεν χρειάζονται εκατοντάδες χιλιάδες ή δεκάδες χιλιάδες ευρώ, έτσι ώστε να γίνετε πωλητές της Amazon. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα επιχειρήσεων άλλωστε, που έγιναν ευρέως γνωστές, ξεκινώντας λόγου χάρη, μόνο με 700 ή και λιγότερα δολάρια. Φυσικά, ο «χρυσός κανόνας» που προτείνουν οι ειδικοί είναι να έχετε δυόμισι φορές το ποσό του κεφαλαίου που χρειάζεστε. Έτσι, εάν διαθέσετε την πρώτη σας παραγγελία, θα έχετε ακόμη κάποια χρήματα στην άκρη για τυχόν απρόοπτα.
#2 Πρέπει να διαθέσετε αρκετό από τον χρόνο σας
Ειδικά στην αρχή, είναι σημαντικό να είστε διαθέσιμοι έτσι ώστε η επιτυχία να έρθει το συντομότερο δυνατόν. Μπορείτε για παράδειγμα να αφιερώνετε μία ώρα κάθε μέρα ή κάθε λίγες ημέρες να διαθέτετε μερικές ώρες από τον χρόνο σας. Συν τοις άλλοις, οφείλετε να είστε απολύτως συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνετε. Γι’ αυτό, βάλτε στην άκρη ό,τι αποσπάει την προσοχή σας και εστιάστε στην επιχείρησή σας.
#3 Επιλέξτε ένα προϊόν τη φορά
Ο σοφός λαός μας λέει πως «Δεν χωράνε πολλά καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη» και έτσι είναι. Η επιτυχία δεν θα έρθει μέσα από την ποσότητα των προϊόντων σας, αλλά μέσα από την ποιότητα και την καινοτομία τους. Είναι σημαντικό λοιπόν, να επικεντρωθείτε σε ένα προϊόν κάθε φορά, έτσι ώστε να καταβάλλετε τα βέλτιστα για να το τελειοποιήσετε και να έχει την πολυπόθητη επιτυχία.
#4 Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν σας έχει ζήτηση
Δεν είναι λίγες οι φορές που ενώ έχουμε την εντύπωση πως ένα προϊόν θα γίνει best seller, η πραγματικότητα απέχει πολύ. Τι σημαίνει αυτό; Πως προτού επιλέξετε να βάλετε ένα προϊόν στην επιχείρησή σας πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν σας έχει ζήτηση και να μην παρασυρθείτε από διάφορες γνώμες και απόψεις που δεν στηρίζονται σε δεδομένα.
#5 Επενδύστε στο σωστό μάρκετινγκ
Η αλήθεια είναι πως στη σημερινή ανταγωνιστική διαδικτυακή αγορά, δεν αρκεί να δημοσιεύσετε ένα διαφημιστικό banner ή να ενσωματώσετε ένα βίντεο σε έναν ιστότοπο, αντιθέτως εάν θέλετε να προσελκύσετε και να αλληλοεπιδράσετε με το κοινό-στόχο σας, πρέπει να διασφαλίσετε ότι οι «κανόνες» του μάρκετινγκ που ακολουθείτε εκσυγχρονίζονται συνεχώς προσφέροντάς σας το επιθυμητό αποτέλεσμα.
#6 Ενημερωθείτε για τα οικονομικά της επιχείρησής σας
Και εδώ, αναφερόμαστε στο «κομμάτι» των οικονομικών. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν, να γνωρίζετε το κέρδος σας, την απόδοση της επένδυσής σας, το κόστος αποθέματός σας, το κόστος αποστολής και να μάθετε να χρησιμοποιείτε το Google Spreadsheet. Με αυτόν τον τρόπο θα γνωρίζετε ακριβώς πώς πηγαίνει η επιχείρησή σας και ποιοι είναι οι «αριθμοί» που την χαρακτηρίζουν, ανά πάσα ώρα και στιγμή.
Αυτές οι έξι συμβουλές αρκούν, έτσι ώστε να δείτε την επιτυχημένη πορεία της επιχείρησής σας να προδιαγράφεται. Και για να είστε ακόμη πιο σίγουροι για την απόφασή σας, αρκεί να παρακολουθήσετε το ολοκληρωμένο online masterclass που έχουμε ετοιμάσει, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να γνωρίσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, πριν πάρετε την τελική σας απόφαση.
Leave a Reply