Η βιωσιμότητα αποτελεί, πλέον, κεντρικό άξονα των στρατηγικών πωλήσεων και μάρκετινγκ για πολλές επιχειρήσεις, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν να υποστηρίξουν εταιρείες που νοιάζονται για το περιβάλλον. 

Για τους πωλητές της Amazon FBA, αυτό προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία να διαφοροποιηθούν και να προσελκύσουν ένα κοινό που επιζητά οικολογικά προϊόντα. Αυτό το άρθρο θα αναδείξει πρακτικούς τρόπους με τους οποίους οι πωλητές μπορούν να ενσωματώσουν βιώσιμες πρακτικές στην επιχείρησή τους στην Amazon FBA, αλλά και πώς να επικοινωνήσουν αυτήν την αξία στο κοινό τους.

Βελτιστοποίηση της συσκευασίας

Η συσκευασία αποτελεί έναν από τους πιο άμεσους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Στην Amazon FBA, η χρήση υπερβολικού πλαστικού ή μη ανακυκλώσιμων υλικών μπορεί να δημιουργήσει αρνητική εντύπωση στους πελάτες. Αντιθέτως, η στροφή προς οικολογικά φιλικές συσκευασίες μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό σημείο διαφοροποίησης.

Επιλέγοντας βιώσιμα υλικά

Πρώτο βήμα για τη μετάβαση σε πιο βιώσιμες συσκευασίες είναι η επιλογή ανακυκλώσιμων και βιοδιασπώμενων υλικών. Σκεφτείτε χάρτινες συσκευασίες, συσκευασίες από ανακυκλωμένο χαρτί ή ακόμα και καινοτόμα υλικά όπως το βιοπλαστικό. Η αλλαγή στη συσκευασία μπορεί να αναφέρεται άμεσα στα bullet points του προϊόντος στο listing του Amazon, ώστε να τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών που ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητα.

Frustration-Free packaging

Η Amazon προσφέρει ένα ειδικό πρόγραμμα για πιο απλή και φιλική προς το περιβάλλον συσκευασία, το «Frustration-Free Packaging» (FFP). Τα προϊόντα που είναι πιστοποιημένα στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος συσκευάζονται σε υλικά εύκολα ανακυκλώσιμα και συχνά φτάνουν στον καταναλωτή χωρίς την ανάγκη για επιπλέον συσκευασία. Συμμετέχοντας στο FFP, μπορείτε να δώσετε έμφαση στο «πράσινο» προφίλ της επιχείρησής σας.

Επικοινωνία της περιβαλλοντικής αξίας

Ακόμη κι αν έχετε επενδύσει σε βιώσιμες πρακτικές, αυτό δεν θα έχει μεγάλο αντίκτυπο εάν δεν το επικοινωνήσετε σωστά. Οι καταναλωτές που ενδιαφέρονται για την οικολογία πρέπει να γνωρίζουν ακριβώς τι κάνει το προϊόν σας πιο φιλικό προς το περιβάλλον:

#1 Προσαρμογή των bullet points και του description

Η προσθήκη πληροφοριών σχετικών με τη βιωσιμότητα στις βασικές περιγραφές και τα bullet points των προϊόντων σας στην Amazon είναι καθοριστικής σημασίας. Περιγράψτε τα υλικά που χρησιμοποιείτε, το οικολογικό σας αποτύπωμα και γιατί το προϊόν σας είναι η πιο οικολογική επιλογή. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά όπως «eco-friendly», «sustainable», «biodegradable», «recyclable» για να προσελκύσετε καταναλωτές που κάνουν αναζήτηση προϊόντων με αυτά τα χαρακτηριστικά.

#2 Χρήση ετικετών και σημάτων

Στα listings σας, μπορείτε επίσης να αναδείξετε τη βιωσιμότητα χρησιμοποιώντας σχετικά σήματα. Εάν το προϊόν σας πληροί συγκεκριμένα οικολογικά πρότυπα (π.χ. FSC, Organic), φροντίστε να το επισημάνετε στην κύρια εικόνα του προϊόντος ή να το προσθέσετε στα επιμέρους χαρακτηριστικά. Αυτό ενισχύει την αξιοπιστία του προϊόντος σας σε καταναλωτές που δίνουν σημασία σε τέτοιες λεπτομέρειες.

Η στροφή προς τη βιωσιμότητα στην Amazon FBA δεν είναι απλώς μια τάση, αλλά μια στρατηγική κίνηση που μπορεί να προσφέρει πολλαπλά οφέλη. Προσελκύει έναν αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών με οικολογικές ανησυχίες, διαφοροποιεί το brand σας και προσθέτει αξία στα προϊόντα σας. Αξιοποιώντας οικολογικές συσκευασίες, επικοινωνώντας σωστά την περιβαλλοντική αξία των προϊόντων σας και ενσωματώνοντας στρατηγικές αύξησης πωλήσεων μέσω βιωσιμότητας, μπορείτε να ενισχύσετε την παρουσία σας στην Amazon και να συνεισφέρετε σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Και αν θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα, αρκεί να συμβουλευτείτε τους ειδικούς μας συμβούλους.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!