Ομολογουμένως, σήμερα η δύναμη των Social Media για τη φήμη και την κερδοφορία μίας επιχείρησης είναι αδιαμφισβήτητη. Και αυτό, διότι τα οφέλη των κοινωνικών δικτύων για τις επιχειρήσεις είναι πολλαπλά, καθώς έχουν ελάχιστο έως καθόλου κόστος, ενώ συγχρόνως μπορούν να αποφέρουν μεγάλα κέρδη.

Έτσι, το ιδανικό για την καλύτερη προώθηση της επιχείρησης σας είναι να γνωρίζετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και πώς μπορεί το κάθε ένα από αυτά, με τις ιδιαιτερότητες του, να σας ωφελήσει.

Ας δούμε, ωστόσο, αναλυτικά τα «συν» που προσφέρει κάθε Social Media στην επιχείρησή σας!

#1 Facebook

Στατιστικές μελέτες έχουν δείξει ότι πάνω από 1,15 δισεκατομμύρια χρήστες επισκέπτονται καθημερινά το Facebook. Άρα, επιβάλλεται να έχουμε μια επαγγελματική παρουσία στο Facebook, ώστε να μπορούμε να προσεγγίσουμε εκατομμύρια δυνητικούς πελάτες και ενδιαφερόμενους. Και για εσάς που αναρωτιέστε τι μας προσφέρει μία δυναμική παρουσία εκεί, αρκεί να γνωρίζετε πως με την επαγγελματική μας σελίδα στο Facebook αποκτούμε κοινωνική δικτύωση, κερδίζουμε brand awareness, μπορούμε να δημιουργήσουμε διαγωνισμούς σχετικούς με το αντικείμενο μας, ώστε να αλιεύσουμε πιθανούς πελάτες, καθώς και να παρακολουθήσουμε την ανταπόκριση του κοινού σε κάθε μας εμπορική δραστηριότητα και να βελτιωθούμε.

#2 Twitter 

Η αλήθεια είναι πως το twitter σήμερα έχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Επομένως, η παρουσία μας εκεί, μπορεί να μας βοηθήσει να αλληλοεπιδράσουμε σε πραγματικό χρόνο με τους ακολούθους μας, να απευθυνθούμε μέσω των αναρτήσεών μας σε στοχευμένο κοινό, να προβάλουμε άμεσα όλα τα νέα της εταιρείας μας.

#3 LinkedIn

Το LinkedIn έχει πάνω από 238 εκατομμύρια χρήστες, οι οποίοι είναι -κατά βάση- επαγγελματίες. Τι σημαίνει αυτό; Πως με την εταιρική μας σελίδα μπορούμε να απευθυνθούμε αποκλειστικά σε επαγγελματίες, να μας γίνουν ενδιαφέρουσες προτάσεις για συνεργασίες, να προβάλουμε τα προϊόντα μας σε επαγγελματίες και φυσικά, να προβάλουμε το προσωπικό της επιχείρησής μας καθώς και να αναζητήσουμε νέο προσωπικό. 

#4 Google + 

Με 343 εκατομμύρια χρήστες και επαγγελματικά προφίλ, το Google+ είναι το κοινωνικό δίκτυο-παιδί της Google. Με την παρουσία μας εκεί, μπορούμε να προωθήσουμε εξειδικευμένα νέα μας, να απευθυνθούμε σε μία εξειδικευμένη κοινότητα, να χρησιμοποιήσουμε ταυτόχρονα και τα Google Hangouts, αλλά και να έχουμετεράστια οφέλη στο SEO της ιστοσελίδας μας.

#5 Printerest

Το Printerest έχει 69,9 εκατομμύρια χρήστες. Το χρησιμοποιεί ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό, καθώς δεν είναι από τα πιο γνωστά κοινωνικά δίκτυα. Ωστόσο, ανάμεσα στα οφέλη που προσφέρει, είναι το γεγονός πως μας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε τη λεγόμενη σελιδοδεικτοποίηση, δηλαδή μέσω του Printerest μπορούμε να κάνουμε τους χρήστες μας να μας κάνουν «bookmark», μπορούμε να ανεβάσουμε το επαγγελματικό μας portofolio, μπορούμε να προβάλουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και να κάνουμε και προώθηση στο website μας το επαγγελματικό μας προφίλ.

Η ενεργή και δυναμική παρουσία μας στα Social Media, λοιπόν, συμβάλλει καθοριστικά στην αύξηση της επισκεψιμότητας αλλά και της φήμης της επιχείρησής μας, στην καθιέρωση της επωνυμίας μας, τη μεγιστοποίηση του κοινού που απευθυνόμαστε, καθώς και στην αύξηση των επαφών μας αλλά και των πωλήσεων του brand μας. Εάν θέλετε να μάθετε ακόμη περισσότερα για τα «βήματα» που πρέπει να ακολουθήσετε για μία ακόμη πιο «έξυπνη» παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμβουλευτείτε τους κατάλληλους συμβούλους!

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!