Ομολογουμένως, η Amazon είναι η πιο δημοφιλής διαδικτυακή πλατφόρμα τόσο στην Αμερική όσο και στον ευρωπαϊκό κόσμο. Ο λόγος είναι πως πλέον, η πώληση των προϊόντων μας μέσω της Amazon είναι απαραίτητη προϋπόθεση, εάν θέλουμε η επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουμε, να εξελίσσεται συνεχώς και να είναι κερδοφόρα.
Άλλωστε, ως ηγέτης στον τομέα του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου, η Amazon διαθέτει την τεχνολογία ηλεκτρονικού εμπορίου και την επισκεψιμότητα για να πουλήσει τα προϊόντα μας στην παγκόσμια αγορά.
Ποια είναι ωστόσο, τα τρία «βήματα» που πρέπει να ακολουθήσουμε, εφόσον τα προϊόντα μας είναι στην Amazon, έτσι ώστε να προσελκύσουμε όλο και περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή μας;
#1. Δοκιμάζουμε τη διαφήμιση
Η επένδυση κάποιων χρημάτων σε διαφημίσεις στην Amazon είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας. Μπορεί η πρώτη μας καμπάνια να μην στεφθεί με απόλυτη επιτυχία, όμως χρειάζεται υπομονή και προσπάθεια για να πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το «μυστικό» είναι να ξεκινήσουμε με ήπιους ρυθμούς και σταδιακά να αυξήσουμε το εύρος των διαφημίσεών μας. Ακόμη και εάν δεν είμαστε έμπειροι στον συγκεκριμένο κλάδο, σύντομα θα δούμε την προσπάθεια και τους κόπους μας να ανταμείβονται.
Στο σημείο αυτό, αξίζει να αναφερθεί πως η Amazon προσφέρει τρεις διαφημιστικές λύσεις προσβάσιμες μέσω του Seller Central:
- Sponsored Products: Διαφημίσεις για μεμονωμένα προϊόντα που εμφανίζονται σε σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης και σελίδες λεπτομερειών προϊόντος
- Sposnored Brands: Αυτή η επιλογή εμφανίζει την επωνυμία και το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτές οι διαφημίσεις διαθέτουν το λογότυπο της επωνυμίας κάθε πωλητή, μια προσαρμοσμένη επικεφαλίδα, και έως και τρία από τα προϊόντα του
- Display Ads: Αυτή η νέα επιλογή αυτοεξυπηρέτησης, επιτρέπει να προβάλλει κάθε πωλητής τις διαφημίσεις του κατά τη διάρκεια της περιήγησης των πελατών στην Amazon και εκτός αυτής, σε ιστότοπους συνεργατών
#2. «Παίζουμε» με τις τιμές των προϊόντων
Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν πολλοί λόγοι για να δραστηριοποιείται ένας πωλητής επιχειρηματικά μέσω της Amazon, από τα εκατομμύρια ενεργών πελατών στην παγκόσμια αγορά της, μέχρι τα εξαιρετικά υψηλά ποσοστά μετατροπής των τιμών. Οι τιμές, άλλωστε, είναι ο σημαντικότερος παράγοντας αγορών στην Amazon. Το «κλειδί» της επιτυχίας είναι να παρακολουθούμε την αγορά και να είμαστε ανταγωνιστικοί.
Τα προϊόντα που «πουλάνε» στην Amazon μπορεί να αλλάξουν ανά πάσα ώρα και στιγμή, γι’ αυτό είναι σημαντικό να παρακολουθούμε την αγορά. Πώς μπορούμε να το πετύχουμε αυτό; Αρχικά, ανεβάζουμε ένα προϊόν που θεωρούμε ότι θα πουλήσει και στη συνέχεια, ορίζουμε μία ανταγωνιστική τιμή, η οποία θα είναι λίγο χαμηλότερη από τον μέσο όρο για την Amazon. Αυτό, μπορεί να μην μοιάζει κερδοφόρο με μία πρώτη ματιά, όμως θα μας επιτρέψει να αξιολογήσουμε τη ζήτηση για το προϊόν ή τη θέση του μέσα στην αγορά.
Εναλλακτικά, ένα ακόμη tip είναι να προσφέρουμε δωρεάν αποστολή των προϊόντων. Πρόκειται για ένα ισχυρό κίνητρο για τους πελάτες να αγοράσουν, ακόμα κι εάν οι τιμές φαίνονται ελαφρώς υψηλότερες από τους ανταγωνιστές εξαιτίας αυτού.
#3. Μαθαίνουμε τα «μυστικά» πώλησης των προϊόντων
Για να εκτελέσουμε μία πώληση ευκολότερα, μερικά μικρά tricks που θα δελεάσουν τους πελάτες είναι σημαντικά. Για παράδειγμα, μπορούμε να προχωρήσουμε σε περιορισμένες χρονικά εκπτώσεις, σε προσφορές όπως 1+1 δώρο, να αναδείξουμε ποια προϊόντα βρίσκονται σε χαμηλό απόθεμα και ποια είναι τα best seller μας. Όλα αυτά είναι εξαιρετικοί τρόποι για να πείσουμε τους πελάτες μας να κάνουν μια αγορά, καθώς όλοι προτιμούν τις «έξυπνες» αγορές και εκείνες που τους εξοικονομούν χρήματα. Αυτές οι απλές κινήσεις λοιπόν, μπορούν να μας βοηθήσουν να πουλήσουμε με επιτυχία στην Amazon.
Κάθε πωλητής που θα γίνει μέρος της Amazon, γνωρίζει πως είναι μέρος μίας διαδικτυακής πλατφόρμας, στην οποία πάνω από 2.5 εκατομμύρια έμποροι πωλούν ενεργά. Το να γίνουμε μέρος αυτής της τεράστιας αγοράς, είναι μόνο η αρχή για κάτι σπουδαίο για εμάς και την επιχείρησή μας, αρκεί να ακολουθήσουμε τα σωστά «βήματα» προς την επιτυχία.
Leave a Reply