Θέλεις να κάνεις τα πρώτα σου βήματα στην Amazon ή δραστηριοποιήσαι ήδη στον παγκόσμιο κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου; Σε κάθε περίπτωση, αυτό που σε ενδιαφέρει είναι η παρουσία σου να πιάνει «τόπο» και η προσπάθειά σου να αποφέρει το ανάλογο κέρδος στην επιχείρησή σου. Πόσο εύκολο είναι κάτι τέτοιο, όμως, όταν το περιβάλλον της Amazon είναι τόσο ανταγωνιστικό και την ίδια στιγμή, υπάρχουν εκατομμύρια πωλητές που διαθέτουν σχεδόν παρόμοια προϊόντα με τα δικά σου;
Σίγουρα πρόκειται για μία περίπλοκη διαδικασία που απαιτεί χρόνο και στοχευμένες κινήσεις, η οποία μπορεί να επιτευχθεί λίγο πιο άμεσα, αρκεί να εξασφαλίσεις μεγαλύτερη επισκεψιμότητα για τη σελίδα σου και συνεπώς, μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα έναντι των ανταγωνιστών. Πώς θα το καταφέρεις; Βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία και προσφέροντας μία ανώτερη εξυπηρέτηση στο καταναλωτικό κοινό. Δίνοντάς του λόγους να επιλέξει τη δική σου επιχείρηση και να σε προτιμήσει για κάποια μελλοντική αγορά.
Παρακάτω, λοιπόν, έχουμε συγκεντρώσει μερικές συμβουλές που αξίζει να ακολουθήσεις, για να μπορέσεις να αναδείξεις την παρουσία σου στην Amazon.
#1 Διαμορφώνοντας μία ελκυστική «βιτρίνα»
Αρκεί να σκεφτείς πως πωλούνται περίπου 12 εκατομμύρια προϊόντα συνολικά στην Amazon, για να καταλάβεις πόσο καθοριστικό ρόλο παίζουν οι εικόνες, οι περιγραφές, οι τίτλοι που επιλέγεις για τις δικές σου καταχωρήσεις προϊόντων. Όταν ένας καταναλωτής επιθυμεί να αγοράσει ένα προϊόν, αφιερώνει λίγο χρόνο για να διαβάσει αναλυτικά την περιγραφή του, πριν επιλέξει ποιο θα αγοράσει ανάμεσα από τις επιλογές που βρίσκει στην Amazon. Προσφέροντας στον καταναλωτή καθαρές εικόνες που εξηγούν το προϊόν και τη χρήση του, μία σύντομη περιγραφή που αναφέρει με ελκυστικό τρόπο πώς θα διευκολύνει το προϊόν την καθημερινότητά του και λαμβάνοντας υπόψη τα key words που προτιμά ο αλγόριθμος, θα έχεις καταφέρει να διαμορφώσεις μία «βιτρίνα» που παρακινεί το ενδιαφέρον και κερδίζει την εμπιστοσύνη ενός υποψήφιου αγοραστή.
#2 Επενδύοντας σε μία προσεγμένη συσκευασία
Μία προσεγμένη, περιποιημένη συσκευασία είναι μία ευχάριστη έκπληξη για τους καταναλωτές, αφού έχουν ολοκληρώσει την αγορά τους. Ωστόσο, πόσες φορές ήσουν ενθουσιασμένος με κάποια αγορά σου, αλλά απογοητεύτηκες από την εικόνα του πακέτου, μόλις το έλαβες; Καλό θα ήταν, λοιπόν, να επενδύσεις λίγο περισσότερο σε αυτή την ασήμαντη πολυτέλεια, η οποία κάνει τη μεγάλη διαφορά για το καταναλωτικό κοινό και την ίδια στιγμή, σου επιτρέπει να ενισχύσεις την ταυτότητα της επιχείρησής σου. Έχει σημασία η συσκευασία να αντικατοπτρίζει και να μην υποβαθμίζει την εικόνα της επιχείρησης, καθώς και να ολοκληρώνει την αίσθηση που έχει λάβει ο καταναλωτής μέσα από τον λογαριασμό σου στην Amazon. Για παράδειγμα, ένα κομψό προϊόν ένδυσης, ένα πουκάμισο ή ένα βραδινό φόρεμα, δεν γίνεται να αποστέλλονται σε μία πρόχειρη συσκευασία χαμηλής ποιότητας.
#3 Ζητώντας την έμπειρη καθοδήγηση ενός συμβούλου
Αν ξεκίνησες πρόσφατα τη διαδρομή σου στην Amazon, θα έχεις διαπιστώσει πως ακόμη και αν κατάφερες να κερδίσεις κάποιο προβάδισμα, είναι δύσκολο να αναμετρηθείς με τους ανταγωνιστές που έχουν ήδη εξασφαλίσει μία υψηλή θέση στην κατάταξη και διαθέτουν ένα σημαντικό budget για τη διαφήμισή τους εντός της πλατφόρμας. Παρόλα αυτά, υπάρχει τρόπος να ελιχθείς και να αναδείξεις τη σελίδα σου, αρκεί να ζητήσεις την έμπειρη καθοδήγηση ενός ειδικού, ο οποίος γνωρίζει καλά τους κανόνες της αγοράς και ξέρει πώς θα διαμορφώσεις μία 360ο στρατηγική για να επιτύχεις μία σταθερά ανοδική πορεία. Ένας ειδικός σύμβουλος γνωρίζει τα μυστικά του SEO, πώς θα συγκεντρώσεις μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, τους λόγους που αξίζει να επενδύσεις -ή αν αξίζει όντως να επενδύσεις- στο μοντέλο Amazon FBA. Μερικά από αυτά τα μυστικά αναλύουμε και στα online courses που έχουμε ετοιμάσει, τα οποία εξηγούν αναλυτικά πώς μπορεί ένας πωλητής να αξιοποιήσει στο έπακρο τα πλεονεκτήματα και τα εργαλεία που του παρέχει η Amazon.
#4 Κάνοντας σωστή διαχείριση των αποθεμάτων
Ένας πωλητής που έχει ήδη επενδύσει στο μοντέλο Amazon FBA, γνωρίζει πως η σωστή διαχείριση του όγκου των αποθεμάτων του, είναι «το Α και το Ω» για να μην επιβαρυνθεί η επιχείρησή του με πρόσθετες χρεώσεις, εξαιτίας του κόστους μακροπρόθεσμης φύλαξης και αποθήκευσης, το οποίο αφορά στα προϊόντα που μένουν για καιρό απούλητα στις αποθήκες της Amazon. Ωστόσο, η σωστή διαχείριση του αποθέματος είναι μία πρακτική που αξίζει να ακολουθεί κάθε πωλητής, ο οποίος διαθέτει λογαριασμό στην Amazon, ανεξάρτητα από το Amazon FBA. Διότι παρακολουθώντας σχολαστικά τον τρόπο που κινείται το απόθεμα και αναπληρώνοντας τυχόν ελλείψεις στις αποθήκες, ο πωλητής είναι σε θέση να γνωρίζει την ακριβή διαθεσιμότητα των προϊόντων του, οπότε θα είναι σίγουρος πως δεν θα απογοητεύσει πιθανούς αγοραστές, οι οποίοι θα θέλουν να επενδύσουν στο προϊόν του και αυτό δεν θα είναι άμεσα διαθέσιμο για αποστολή.
Όλα τα παραπάνω είναι μόνο μερικές από τις έμπειρες συμβουλές που μπορούν να βοηθήσουν έναν πωλητή, να αποκτήσει προβάδισμα στην «αρένα» της Amazon. Σε κάθε περίπτωση, η ομάδα μας είναι στη διάθεσή του, για να του προσφέρει τις γνώσεις και την υποστήριξη που χρειάζεται, ακόμη και μία ολοκληρωμένη διαχείριση του λογαριασμού του.
Leave a Reply