Δεν έχει περάσει ούτε μία εβδομάδα που η Amazon ανακοίνωσε πως η φετινή Prime Day θα πραγματοποιηθεί μέσα στον Ιούλιο, χωρίς να διευκρινίσει την ακριβή ημερομηνία, και οι πωλητές της πλατφόρμας έχουν αρχίσει ήδη να οργανώνουν τις επόμενες κινήσεις τους, για το μεγαλύτερο event του ηλεκτρονικού εμπορίου σε παγκόσμιο επίπεδο. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος οι προσφορές θα τραβήξουν το ενδιαφέρον εκατομμύρια καταναλωτών ανά τον κόσμο, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα κέρδη τους και την ίδια στιγμή, να γνωστοποιήσουν στο κοινό την ψηφιακή τους παρουσία.
Πιο συγκεκριμένα, η Amazon ανέφερε πως, «φέτος η Prime Day θα πραγματοποιηθεί μέσα στον Ιούλιο σε περισσότερες από 20 χώρες. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα Prime μέλη της Amazon θα μπορούν να αποκτήσουν προϊόντα σε εξαιρετικά προνομιακές τιμές από μεγάλες επωνυμίες, αλλά και μικρές επιχειρήσεις σε κάθε προϊοντική κατηγορία». Το ερώτημα είναι, λοιπόν, πώς μπορείς να αξιοποιήσεις την Prime Day, ώστε να αναδείξεις μέσα από αυτά τα προϊόντα σου και να μεγιστοποιήσεις το πελατολόγιό σου, συγκεντρώνοντας αγοραστές από 20 διαφορετικές χώρες;
Θέλοντας να απαντήσουμε στο συγκεκριμένο ερώτημα, συγκεντρώσαμε μία λίστα με τα βήματα που αξίζει να ακολουθήσει κάθε πωλητής, ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για τη μεγαλύτερη και πιο κερδοφόρα εκδήλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Σχεδίασε νωρίς ένα εύστοχο επιχειρηματικό πλάνο για το συγκεκριμένο event
Το πρώτο βήμα για να προετοιμαστείς κατάλληλη για την Prime Day είναι να οργανώσεις ένα στοχευμένο επιχειρηματικό πλάνο, το οποίο θα αφορά στο συγκεκριμένο event. Ξεκίνα ξεχωρίζοντας από τον κατάλογό σου τα προϊόντα που σε ενδιαφέρει να προωθήσεις, επιλέγοντας εκείνα που πιστεύεις πως θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον ενός μεγάλου κοινού. Να θυμάσαι πως οι καταναλωτές που αποβλέπουν στην Prime Day για να πραγματοποιήσουν μία επένδυση, είναι εκείνοι που γνωρίζουν τι θέλουν και ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν τη συγκεκριμένη ημέρα, για να το αγοράσουν σε μία προνομιακή τιμή.
Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε πως όπως συμβαίνει και με τη Black Friday, έτσι και στην Prime Day, τα προϊόντα τεχνολογίας έχουν την τιμητική τους. Επιπλέον, είναι σημαντικό να ορίσεις τις προσφορές των προϊόντων σου, ακολουθώντας τον «άγραφο» κανόνα που επιβάλλει η Amazon, σύμφωνα με τον οποίο η έκπτωση πρέπει να ξεπερνάει το 20%. Μάλιστα, ανάλογα με την προϊοντική κατηγορία και τις προσφορές των ανταγωνιστών σου, η Amazon θα αποφασίσει αν θα αποδεχτεί την έκπτωση σου, καθώς την ημέρα, την ώρα και τη διάρκεια που αυτή θα εμφανιστεί στους καταναλωτές.
Έλεγξε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και στείλε το ανάλογο απόθεμα στις αποθήκες
Να θυμάσαι πως τα προϊόντα στα οποία θα επενδύσεις για την Prime Day, χρειάζεται να υπάρχουν σε μεγάλο απόθεμα. Καλό θα ήταν να αποφύγεις τις προσφορές σε προϊόντα που δεν έχεις σε μεγάλη διαθεσιμότητα, έτσι ώστε να μην δυσαρεστήσεις το κοινό που θα επιλέξει την επιχείρησή σου για τις αγορές του.
Όπως και να έχει, αν χρησιμοποιείς το Amazon FBA, στείλε έγκαιρα στις αποθήκες της Amazon το απόθεμα που θες να διαθέσεις από κάθε προϊόν, ώστε να γλιτώσεις τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν την τελευταία στιγμή. Ιδανικά, στείλε μία λίγο μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που έχεις υπολογίσεις, ώστε να είσαι σίγουρος πως οι αποθήκες της Amazon δεν θα ξεμείνουν από τα προϊόντα σου κατά τη διάρκεια του event και ενώ θα υπάρχει μεγάλη ζήτηση.
Δημιούργησε μία διαφημιστική καμπάνια για τα προϊόντα που είναι σε προσφορά
Όπως εσύ βλέπεις την Prime Day ως μία μεγάλη ευκαιρία για να ανεβάσεις τις πωλήσεις των προϊόντων σου και να αναδείξεις την επιχείρησή σου, το ίδιο ισχύει και για τους ανταγωνιστές σου. Όσοι ενδιαφέρονται να αυξήσουν την επισκεψιμότητα της σελίδας τους, θα επωφεληθούν από αυτή τη συγκυρία, για αυτό αρκετοί από τους πωλητές επενδύουν ακόμη περισσότερο στη διαφήμιση των προϊόντων ένα διάστημα πριν το μεγάλο event αλλά και κατά τη διάρκεια αυτού.
Είναι σημαντικό, λοιπόν, να καθορίσεις τον προϋπολογισμό που θέλεις να δαπανήσεις για τη διαφημιστική σου καμπάνια, να οργανώσεις τα βήματά σου και να έχεις στο μυαλό σου πως στην πραγματικότητα η PrimeDay δεν διαρκεί μόνο μία ημέρα, αλλά ξεκινάει πολύ νωρίτερα, όταν το κοινό μπαίνει στην πλατφόρμα για να πραγματοποιήσει μία έρευνα αγοράς με αφορμή τη συγκεκριμένη ημέρα. Σε κάθε περίπτωση, επειδή οι διαφημίσεις στην Amazon είναι μία κάπως περίπλοκη διαδικασία, για να είσαι σίγουρος πως η προσπάθειά σου θα έχει αποτέλεσμα, μπορούμε να σε βοηθήσουμε, ώστε να δημιουργήσεις μία καλά ρυθμισμένη διαφημιστική καμπάνια, στην οποία θα γίνει η κατάλληλη διαχείριση.
Εξασφάλισε μία καλή θέση για τα προϊόντα σου πριν το μεγάλο event της πλατφόρμας
Αν έχεις αποφασίσει ποια προϊόντα σκοπεύεις να προωθήσεις στην Prime Day, είναι σημαντικό να τους εξασφαλίσεις μία καλή και οργανική τοποθέτηση, ώστε να είναι ορατά από το καταναλωτικό κοινό και να κερδίσουν την προτίμηση του. Βέβαια, αυτό είναι μία διαδικασία που απαιτεί αρκετό χρόνο, καθώς για να μπορέσεις να το επιτυχείς, χρειάζεται να βελτιώσεις τις αξιολογήσεις των προϊόντων και να έχεις εξασφαλίσει μία καλύτερη θέση στην κατάταξη εν γένει.
Επιπλέον, μπορείς πάντα να επενδύσεις λίγο περισσότερο στην ψηφιακή παρουσία των προϊόντων που θα έχεις σε προσφορά, προσθέτοντας περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο, αντικαθιστώντας τις παλιές φωτογραφίες με καινούργιες και πιο προσεγμένες, προσθέτοντας πιο εύστοχες λέξεις κλειδιά στον τίτλο των προϊόντων και την περιγραφή τους, εξετάζοντας τις ερωτήσεις του κοινού και δίνοντας περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με το κάθε προϊόν.
Το μόνο σίγουρο είναι πως αν επιθυμείς να έχεις μία κερδοφόρα και πετυχημένα Prime Day, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αρχίσεις να οργανώνεις το πλάνο σου για το μεγάλο event της Amazon. Σε κάθε περίπτωση, μην παραλείψεις να βάλεις σε προσφορά και άλλα προϊόντα, πέρα από όσα θα επιλέξεις για την Prime Day, καθώς τη συγκεκριμένη ημέρα –ή ημέρες- η κινητικότητα στην πλατφόρμα θα είναι μεγάλη, όπως και η ευκαιρία σου να πουλήσεις ακόμη περισσότερα προϊόντα από τον κατάλογό σου.
Leave a Reply