Σε ένα προηγούμενο άρθρο, εξηγήσαμε πώς ένας πωλητής μπορεί να αποκτήσει μία καλύτερη SEOστρατηγική και να βελτιώσει τις καταχωρήσεις των προϊόντων του εντός της Amazon, εστιάζοντας στις λέξεις-κλειδιά, τον τίτλο και τις εικόνες που περιλαμβάνει κάθε καταχώρηση. Τα παραπάνω στοιχεία, όχι μόνο θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού, ανεβάζοντας τα rates, αλλά αναπόφευκτα θα προκαλέσουν μεγαλύτερη κινητικότητα στην επιχείρηση ενός πωλητή.
Ακριβώς για αυτό, η παρουσία μίας επιχείρησης στην Amazon, η ψηφιακή ταυτότητα του brand, είναι ένας παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την τελική απόφαση ενός καταναλωτή. Από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες στην ποιότητα των προϊόντων και από το περιεχόμενο μίας προϊοντικής ανάρτησης στην ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης, όλα καθορίζουν την αγοραστική εμπειρία που θα λάβει ο πελάτης και συντελούν στο να επιτευχθούν ακόμη περισσότερες πωλήσεις.
Το ερώτημα είναι, λοιπόν, τι μπορεί να κάνει ένας πωλητής που επιθυμεί να βελτιώσει τη συνολική εικόνα της επιχείρησής του μέσα στην πλατφόρμα; Ποια είναι τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή του και πώς μπορεί να τα αξιοποιήσει, ώστε να αποκτήσει μία ελκυστική και ταυτόχρονα αξιόπιστη παρουσία σε ένα τόσο ανταγωνιστικό αγοραστικό περιβάλλον;
#1 Μία ολοκληρωμένη παρουσία δημιουργεί μία αίσθηση αξιοπιστίας στο κοινό
Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως ένα καλό περιεχόμενο κερδίζει πιο εύκολα την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Ένας προσεγμένος και ολοκληρωμένος σχεδιασμός σε συνδυασμό με ένα περιεκτικό περιεχόμενο, δημιουργούν μία αίσθηση αξιοπιστίας και συνέπειας, οπότε ενθαρρύνουν το κοινό να επιλέξει το συγκεκριμένο brand έναντι ενός άλλου. Μιλώντας με αριθμούς, αρκεί να αναφέρουμε πως μέσα στην προηγούμενη χρόνια, το 69% των καταναλωτών περιηγήθηκε στην Amazon μέσω συσκευής smartphone, για να καταλάβουμε πως είναι απαραίτητο για έναν πωλητή να επενδύσει στην ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής του, για να εξασφαλίσει ένα καλύτερο και πιο εύχρηστο design σε κάθε χρήστη της Amazon, είτε αυτός περιηγείται μέσω desktop, είτε μέσω κινητού τηλεφώνου και app.
#2 Κερδίζοντας την πρώτη εντύπωση μέσα από μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειεςΣύμφωνα με μία δημοφιλή φράση, «η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά» και αυτό είναι κάτι που ισχύει πολύ στο περιβάλλον της Amazon. Διότι η πρώτη εντύπωση που δίνει μία επιχείρηση στους καταναλωτές και τους ανταγωνιστές της, δημιουργείται μέσα από μικρά αλλά σημαντικά στοιχεία, τα οποία συνθέτουν την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης, όπως το μέγεθος και την ποιότητα του περιεχομένου, την ορθογραφία και το συντακτικό, την αισθητική των εικόνων, των logo και των σχεδιαγραμμάτων. Το ίδιο ισχύει και για τα σύντομα background βίντεο που καλωσορίζουν τους επισκέπτες σε μία επιχείρηση και εκτελούνται αυτόματα μόλις μπει ένας επισκέπτης σε αυτή, χωρίς να αναπαράγουν ήχο, καθώς μπορούν να αξιοποιηθούν όπως οι ταμπέλες των φυσικών καταστημάτων, ενημερώνοντας το κοινό για τυχόν προσφορές και νέα προϊόντα.
#3 Επενδύοντας σε σύντομα video που διαμορφώνουν και συστήνουν την επιχείρηση
Η ποιότητα του υλικού που περιλαμβάνει μία επιχείρηση εντός της Amazon είναι ένα στοιχείο που μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα και την προτίμηση του κοινού. Για παράδειγμα, όπως οι εικόνες ενός προϊόντος επιβεβαιώνουν στους καταναλωτές την ποιότητά του, το ίδιο ισχύει και για τα video, μέσα από τα οποία μία επιχείρηση μπορεί να εισάγει το κοινό στη φιλοσοφία της και έτσι, να κερδίσει πιο εύκολα την εμπιστοσύνη της. Ένας πωλητής μπορεί να δημιουργήσει ένα βίντεο σχετικά με τις νέες κυκλοφορίες της επωνυμίας του ή τα κορυφαία προϊόντα σε κάθε κατηγορία, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να συστηθεί στο κοινό. Ωστόσο, καλό θα ήταν τα βίντεο να μην είναι αναλυτικά, αλλά σύντομα και σε καλή ποιότητα, ώστε να κρατάνε αμείωτο το ενδιαφέρον και να διεγείρουν την περιέργεια του κοινού. Επιπλέον, όσο λιγότερα βίντεο, τόσο το καλύτερο, διότι ένας μεγάλος όγκος υλικού επιβραδύνει τη φόρτωση μίας σελίδας στην Amazon και δημιουργεί κωλύματα στην περιήγηση του χρήστη.
#4 Δίνοντας προτεραιότητα στην απλότητα και οχι σε ένα υπερφορτωμένο design
Μπορεί ένα «πλούσιο» περιεχόμενο να είναι ελκυστικό για τους επισκέπτες της Amazon και συγχρόνως, να συνθέτει μία αισθητική και έναν χαρακτήρα για το brand, όμως, η απλότητα είναι το στοιχείο στο οποίο αξίζει να επενδύσει ένας πωλητής. Όσο πιο εύχρηστη και κατανοητή είναι η σελίδα μίας επιχείρησης στο κοινό, τόσο πιο απρόσκοπτα και ξεκούραστα θα περιηγείται σε αυτή, αναζητώντας διαφορετικά προϊόντα. Ναι, είναι σημαντικό να μεταφερθούν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες στον καταναλωτή, ώστε να θελήσει να πραγματοποιήσει μία αγορά, αρκεί να δίνονται με σαφή, ξεκάθαρο τρόπο, να είναι βοηθητικές και περιεκτικές. Ένας υπερφορτωμένος σχεδιασμός με πάρα πολλές εικόνες και μεγάλα κείμενα μπορεί να κάνει τον χρήστη να χάσει τα βασικά σημεία που θέλει να του επικοινωνήσει ένας πωλητής, ενώ μπορεί να επηρεάσουν την τελική του απόφαση.
Συνοψίζοντας, δεν αρκεί η ψηφιακή παρουσία μίας επιχείρησης στην Amazon να είναι οπτικά θελκτική και εντυπωσιακή. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία και φέρνει αποτελέσματα στα rates και τις πωλήσεις, είναι η αγοραστική εμπειρία που προσφέρει μία σελίδα στους επισκέπτες της. Και για να είναι σίγουρος ένας πωλητής πως ο καταναλωτής θα βρει εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνει στη σελίδα του, είναι απαραίτητο να του παρουσιάζει με σαφήνεια όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την επωνυμία του. Σε κάθε περίπτωση, μέσα από τo online Masterclass που έχουμε ετοιμάσει, μπορεί κάποιος να μάθει αναλυτικά ποια είναι τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσει, για να αποκτήσει μία πιο δυναμική παρουσία για την επιχείρησή του, εντός της πλατφόρμας.
Leave a Reply