Ένα σημαντικό ερώτημα που απασχολεί όσους δραστηριοποιούνται ή σκοπεύουν να επεκταθούν επιχειρηματικά μέσω της Amazon, είναι σε ποια προϊόντα αξίζει να επενδύσουν περισσότερο. Ποια είναι τα προϊόντα, δηλαδή, που προσελκύουν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού την παρούσα περίοδο, για να γνωρίζουν ποιους κωδικούς θα προωθήσουν, πού θα επενδύσουν περισσότερο και πώς θα οργανώσουν τα αποθέματά τους.
Διότι μπορεί ένας νέος πωλητής να θεωρεί πως ένα συγκεκριμένο προϊόν θα έχει μία καλή πορεία όμως, οι πραγματικά έμπειροι πωλητές της πλατφόρμας γνωρίζουν πως πριν αποφασίσουν να επενδύσουν σε ένα προϊόν, χρειάζεται να λάβουν υπόψη τους ορισμένα κάποια κριτήρια. Και καθώς διανύουμε το δεύτερο τρίμηνο τους έτους, είναι επόμενο πως η ζήτηση και οι τάσεις του κοινού θα εξαρτηθούν από την εποχικότητα. Συνεπώς, μπορούμε να κάνουμε κάποιες πιθανές προβλέψεις για τις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Ακριβώς για αυτό, παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει μία λίστα με τα προϊόντα και τις κατηγορίες που θα παρουσιάσουν κορυφαίες πωλήσεις το επόμενο διάστημα στην Amazon, καθώς όπως όλα δείχνουν, οι προτιμήσεις των καταναλωτών θα ακολουθήσουν την εποχική μετάβαση.
#1 Δώρα για τις πασχαλινές γιορτές
Με το καθολικό Πάσχα να γιορτάζεται στις 17 Απριλίου και το ορθόδοξο στις 24 Απριλίου, δεν μας προκαλεί έκπληξη που τα πασχαλινά προϊόντα θα έχουν την «τιμητική» τους μέχρι το τέλος του μήνα. Φυσικά, αυτό δεν αφορά μόνο στις επιχειρήσεις που εμπορεύονται παιχνίδια και γλυκά στην Amazon, αλλά ένα ευρύτερο φάσμα πωλητών, καθώς πολλοί καταναλωτές θα αναζητήσουν μικρότερα δώρα, εποχικά διακοσμητικά για το σπίτι τους, καθώς και προϊόντα κουζίνας. Με μία αναζήτηση στο διαδίκτυο αναφορικά με τα keywords που σχετίζονται με τις γιορτές του Πάσχα, καταλαβαίνουμε πως η ζήτηση για τα εποχικά προϊόντα θα κορυφωθεί, οπότε αποτελεί και μία σίγουρη επένδυση για τους πωλητές.
#2 Ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή ένδυση
Καθώς ο καιρός βελτιώνεται, όλο και περισσότεροι θα είναι οι καταναλωτές που θα στραφούν στην Amazonγια να ανανεώσουν το περιεχόμενο της ντουλάπας τους, ενώ όπως κάθε χρόνο, αυξημένη ζήτηση θα παρουσιάσει η γυναικεία ένδυση και δη, τα φορέματα. Παρότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό στην πλατφόρμα και την αγορά εν γένει, δεν υπάρχει αμφιβολία πως μόνο κέρδη θα φέρει στις επιχειρήσεις, οι οποίες θα αποφασίσουν να επενδύσουν σε αυτό. Φυσικά, αυτό δεν αφορά μόνο στις μεγάλες βιομηχανίες ένδυσης, αλλά και τις μικρότερες επιχειρήσεις, όπως τις boutique και τους fashiondesigners, τους μεταπωλητές λιανικής και χονδρικής, που θα αποφασίσουν να ακολουθήσουν το συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο. Σε κάθε περίπτωση, την παρούσα περίοδο υπάρχει μία ισχυρή βάση καταναλωτών της Amazon, η οποία ενδιαφέρεται να επενδύσει στη γκαρνταρόμπα της, δημιουργώντας μία κερδοφόρα ευκαιρία για τους πωλητές της συγκεκριμένης κατηγορίας.
#3 Μαγιό και αξεσουάρ παραλίας
Όπως είναι επόμενο, όσοι πωλούν ή σκοπεύουν να επενδύσουν στην κατηγορία «εξοπλισμός παραλίας», θα παρουσιάσουν σημαντικό κέρδος το επόμενο διάστημα. Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία περιλαμβάνει πολλές δεύτερες υποκατηγορίες, οι οποίες δεν αφορούν μόνο σε μαγιό ή τσάντες θαλάσσης, αλλά επεκτείνονται σε αξεσουάρ εξωτερικού χώρου, φαρμακευτικά είδη (αντηλιακά, είδη πρώτης ανάγκης κλπ.), πετσέτες και παιχνίδια. Αξεσουάρ παραλίας, μαγιό για γυναίκες, μαγιό για άνδρες, είναι μόνο μερικά από τα κορυφαία keywords που φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων, στρέφοντας και τις επενδύσεις των πωλητών προς την ίδια κατεύθυνση. Η συγκεκριμένη τάση αποτελεί κυρίως μία επιχειρηματική ευκαιρία για τους μεταπωλητές, οι οποίοι ενδιαφέρονται να κάνουν ένα άνοιγμα στη συγκεκριμένη αγορά, μία κίνηση που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του πελατολογίου τους.
#4 Προϊόντα ταξιδιούΑναμφίβολα, μία ακόμη προϊοντική κατηγορία που θα «ανθίσει» τους επόμενους μήνες είναι τα προϊόντα ταξιδιού. Καθώς οδεύουμε προς το τέλος της πανδημίας, οι καταναλωτές πραγματοποιούν μία επιστροφή στις ταξιδιωτικές τους συνήθειες, απολαμβάνουν με μεγαλύτερη σιγουριά και ασφάλεια τα ταξίδια τους, ενώ αποβλέπουν στην επόμενη κοντινή ή μακρινή τους εξόρμηση. Όπως είναι επόμενο, η ζήτηση για τα προϊόντα και τον εξοπλισμό των ταξιδιωτών θα παρουσιάσει άνοδο, γεγονός που φαίνεται και από τους αριθμούς των αναζητήσεων στα σχετικά keywords. Αποσκευές, είδη υγιεινής, προϊόντα περιποίησης ταξιδιού, είναι μόνο μερικά από τα keyword που αναζητούν με μεγάλη συχνότητα η καταναλωτές. Συνεπώς, οι πωλητές μπορούν να επενδύσουν σε κάποιο από αυτά τα προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη τους και την ανταγωνιστικότητά του.
Συνοψίζοντας, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως οι πωλητές δεν θα έπρεπε να περιορίσουν τις μελλοντικές επενδύσεις τους μόνο στις συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Όσο σκέφτονται πέρα από τα προφανή, δηλαδή out of the box, είναι βέβαιο πως θα ανακαλύψουν ευρηματικές επιχειρηματικές κινήσεις, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τη ζήτηση που παρουσιάζει τη παρούσα περίοδο το καταναλωτικό κοινό της Amazon.
Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας
Leave a Reply