Μετά τη διαδικασία της έρευνας προϊόντος, θα πρέπει να εντοπίσετε τους ανθρώπους εκείνους με τους οποίους θα κληθείτε να συνεργαστείτε άμεσα, δηλαδή τους προμηθευτές σας.Μόλις εντοπίσετε και καταλήξετε στο προϊόν, μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία διαλογής προμηθευτών και να επικοινωνήσετε με εκείνους που φαίνονται περισσότερο αξιόπιστοι.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι:

Έστω ότι πραγματοποιείτε μια αναζήτηση με τις λέξεις «λάμπα LED» στο Alibaba με τα σωστά φίλτρα. Θα πρέπει να το έχετε ήδη κάνει αυτό το βήμα για να ελέγξετε το κόστος του προϊόντος σας. Σε αυτό το σημείο, όμως, θέλουμε να στραφούμε προς την αναζήτηση των «Προμηθευτών» αντί των «Προϊόντων». Ξεκινήστε συνήθως με φιλτράρισμα από το «χρυσό μέλος» και προσθέστε «Onsite Checked», «Assessed Supplier» και «Escrow» σε αυτή τη σειρά μέχρι να περιορίσετε τον αριθμό σε λιγότερους από 20-30 προμηθευτές. Αν ο αριθμός τους ξεπερνά τους 30 βέβαια, δεν είναι απαραίτητα κακό. Απλά προσπαθήστε να βρείτε κάποιο τρόπο για να το περιορίσετε στους καλύτερους και να κρατήσετε τους 20-30 κορυφαίους.

Επικοινωνήστε με τους καλύτερους προμηθευτές – Τώρα που έχετε μια λίστα με τους κύριους προμηθευτές για το προϊόν σας, θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί τους και να λάβετε μερικές πρόσθετες πληροφορίες. Οι συνηθισμένες ερωτήσεις που πρέπει να τους κάνετε είναι για την MOQ (ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας), τις πολιτικές πληρωμής και αποστολής, την πολιτική δειγματοληψίας και έναν τιμοκατάλογο ή φύλλο προδιαγραφών του προϊόντος. Οι προμηθευτές μπορούν να σας ενημερώσουν για όλα αυτά.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ – Μην χρησιμοποιείτε την προσωπική σας διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αυτή τη διαδικασία, καθώς θα αχρηστευθεί τελείως!

Συζητήστε, αποκτήστε μια αίσθηση για τα πράγματα – Τώρα μπορείτε να δείτε ποιος απάντησε στο μήνυμά σας και πόσο σοβαρά φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν την επιχείρησή σας. Λάβετε υπόψη σας ότι ανταγωνίζονται για την επιχείρησή σας σε αυτό το σημείο και δεν έχουν ιδέα αν θέλετε να κάνετε μια παραγγελία αξίας $ 100 ή μια παραγγελία αξίας $ 10.000. Η πολιτική που ακολουθούν στην εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας καλός δείκτης για να καταλάβετε πώς θα είναι η συμπεριφορά τους και μελλοντικά. Μην φοβάστε να παζαρεύετε τις τιμές – είναι αρκετά συνηθισμένοι με αυτό στην Κίνα. Σε μια κινεζική αγορά τουριστών δεν θα πρέπει να σας φανεί καθόλου περίεργο να δείτε ένα προϊόν με αρχική τιμή πώλησης τα $ 200 να καταλήξει να πωλείται για $ 20. Θα μπορούσαμε να αφιερώσουμε ένα ξεχωριστό άρθρο για τη διαπραγμάτευση των τιμών, αλλά το κυριότερο σε αυτό το στάδιο είναι ότι πρέπει να χαμηλώσετε την πρώτη σας αντι-προσφορά για να σταθεροποιήσετε την τιμή σε χαμηλότερο επίπεδο.

Δείγματα! – Τέλος … το διασκεδαστικό μέρος! Τώρα μπορείτε να κάνετε μερικές μικρές παραγγελίες για να σας αποσταλούν δείγματα απευθείας. Ζητήστε συνήθως δείγματα από 2-5 προμηθευτές, αλλά ποτέ μόνο από έναν. ΠΡΟΣΟΧΗ! Καλό θα είναι να εξετάσετε εξονυχιστικά τα δείγματα όταν τα λάβετε. Σημειώστε επίσης τους χρόνους αποστολής, το κόστος, τη ζημιά κλπ. Αναλύστε κάθε πτυχή των αντικειμένων, ελέγξτε κάθε τελευταία λεπτομέρεια. Σκεφτείτε πώς οι πελάτες σας θα τα χρησιμοποιούν. Χρειάζεστε κάτι που πρόκειται να είναι γερό αν θέλετε να βάλετε το όνομά σας πάνω σε αυτό, άρα πρέπει να βρείτε κάτι για το οποίο θα είστε περήφανοι για την πώλησή του.

Μην διστάσετε να μιλήσετε με τους προμηθευτές. Ειδικά σε αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο που εξετάζουμε, όσοι ξεκινούν, αντιμετωπίζουν το Alibaba σαν το Amazon, σαν ένα κατάστημα δηλαδή. To Alibaba όμως δεν είναι κατάστημα, είναι ένας κατάλογος στον οποίο θα αναζητήσετε πιθανούς συνεργάτες. Επομένως πρέπει να μιλάτε με τους προμηθευτές σας, καθώς δεν πρόκειται για μια απλή συναλλαγή. Δεν είναι απλά μια αγοραπωλησία. Επιδιώκετε να χτίσετε μια σχέση συνεργασίας μαζί τους. Μιλήστε τους, ζητήστε χαμηλότερες τιμές, αιτιολογήστε το και αναλύστε τους λόγους για τους οποίους θα ήταν καλό και για εκείνους να συμφωνήσουν. Μια καλή σχέση συνεργασίας με τους προμηθευτές μας είναι πολύτιμη και χρειάζεται καθ’ όλη τη διάρκεια ανάπτυξης της επιχείρησής μας.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!