Page 3 of 15

Ποια ψηφιακά προϊόντα μπορείτε να πουλήσετε στην Amazon;

Η αλήθεια είναι πως η Amazon προσφέρει πολλούς τρόπους στους επίδοξους επιχειρηματίες να κάνουν ακόμη πιο κερδοφόρα την επιχείρησή τους. Διότι, από ηλεκτρονικά βιβλία μέχρι τραγούδια και σχέδια σε μπλούζες, υπάρχει μία πληθώρα ψηφιακών προϊόντων, που μπορείτε να πουλήσετε στην… Read More

Τα θετικά και τα αρνητικά της πώλησης στην Amazon branded προϊόντων

Προκειμένου να πουληθούν εκατοντάδες εκατομμύρια διαφορετικά προϊόντα σε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, η πλατφόρμα πωλήσεων της Amazon υποστηρίζεται από περισσότερους από 6 εκατομμύρια πωλητές τρίτων σε όλο τον κόσμο. Από αυτούς τους πωλητές, το 26% πουλάει προϊόντα, χρησιμοποιώντας ένα… Read More

Black Friday και Cyber ​​Monday: 4 tips για να προετοιμαστούν κατάλληλα τα brands της Amazon

Η αλήθεια είναι πως η Black Friday και η Cyber Monday είναι οι πιο δημοφιλείς ημέρες αγορών του έτους και το 2023 οι αγορές – όπως όλα δείχνουν – θα «χτυπήσουν κόκκινο». Και αυτό, διότι υπάρχουν «χρυσές ευκαιρίες» για να βρουν οι καταναλωτές όλα όσα αναζητούν… Read More

Amazon FBA: Οι λόγοι για τους οποίους αξίζει να αναβαθμίσετε τις προϊοντικές καταχωρίσεις σας

Αναρωτιέστε ποια είναι τα «μυστικά» που συμβάλλουν σε μία προσεγμένη και αποτελεσματική προϊοντική καταχώριση; Μπορεί συνήθως να δίνετε την απαιτούμενη προσοχή στον τίτλο που θα επιλέξετε, τα key words, την περιγραφή καθώς και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το συγκεκριμένο προϊόν στους εν… Read More

Amazon Prime Big Deal Days 2023: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Η μεγάλη εκδήλωση πωλήσεων της Amazon αυτόν τον Οκτώβριο, θα περιλαμβάνει μεγάλες εκπτώσεις για να ξεκινήσουν δυναμικά οι αγορές των καταναλωτών. Πρόκειται με λίγα λόγια, για μία διήμερη εκδήλωση που σημαίνει εξοικονόμηση χρημάτων για τα μέλη του Amazon Prime. Οι… Read More

Amazon Bid: Ο απόλυτος «οδηγός» για δυναμικές στρατηγικές υποβολής προσφορών

Η αλήθεια είναι πως για να κερδίσουν και να παραμείνουν σχετικοί στη βιομηχανία της Amazon, οι πωλητές θα πρέπει να κατανοούν καλά τον τρόπο λειτουργίας της υποβολής προσφορών και τις διαφορετικές επιλογές προσφοράς που έχουν στη διάθεσή τους.  Τι σημαίνει… Read More

Amazon PPC: Τρεις εύκολες λειτουργίες για να διαχειριστείτε την κατηγοριοποίηση των προϊόντων σας

Κι όμως, μερικές φορές δεν είναι τόσο εύκολο να ρυθμίσετε και να διαχειριστείτε τις διαφημίσεις Amazon PPC. Ειδικά μάλιστα, εάν δεν γνωρίζετε τα tips έτσι ώστε να οργανώσετε σωστά τις ομάδες των προϊόντων σας, είναι πολύ πιθανό να δείτε την απόδοση των… Read More

Ποια είναι τα οφέλη από την πώληση Private Label Products στην Amazon

Στο ερώτημα τι είναι τα Private Label Products, με απλά λόγια, η απάντηση είναι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label Products), που θα διατίθενται ως δικά σας, αλλά στην πραγματικότητα θα έχουν κατασκευαστεί από άλλη εταιρεία. Προτού μάθετε ωστόσο, πώς να… Read More

Πώς οι PPC καμπάνιες επηρεάζουν θετικά τις οργανικές πωλήσεις και τι να προσέξετε;

H αλήθεια είναι πως εάν μία επιχείρηση στην Amazon στοχεύει σε αύξηση των κερδών της, είναι σημαντικό να υιοθετήσει έναν εύστοχο και αποτελεσματικό τρόπο, ούτως ώστε να προωθεί τα προϊόντα της. Αυτή τη δυνατότητα φυσικά, παρέχει μεταξύ άλλων το Amazon Advertising… Read More

Amazon: Τα 8 καλύτερα προϊόντα προς πώληση για το 2023

Τι θα λέγατε, αυτή τη νέα σεζόν, να ξεκινήσετε να πουλάτε ακόμη πιο δυναμικά στην Amazon; Αν η απάντηση είναι θετική, τότε δεν έχετε παρά να λανσάρετε ένα νέο προϊόν, μιας και τώρα είναι μια καλή στιγμή, καθώς το καλοκαίρι… Read More

« Older posts Newer posts »

© 2024 E-Commerce Hellas. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.