Η περίοδος των γιορτών είναι η πιο έντονη και προσοδοφόρα περίοδος του χρόνου για τους πωλητές στην Amazon. Καθώς η κίνηση αυξάνεται ραγδαία, οι σωστές στρατηγικές PPC (Pay-Per-Click) μπορούν να κάνουν τη διαφορά μεταξύ μιας καλής και μιας εξαιρετικής εμπορικής περιόδου. 

Παρακάτω, θα δούμε πώς να βελτιώσετε τις PPC καμπάνιες σας -πάντα με τη βοήθεια των ειδικών μας συμβούλων– για να μεγιστοποιήσετε τις πωλήσεις σας και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

Γιατί το PPC είναι σημαντικό για τις γιορτές

Η περίοδος πριν από τις γιορτές (όπως η Black Friday και η Cyber Monday) χαρακτηρίζεται από υψηλή αγοραστική διάθεση. και αυτό, διότι οι αγοραστές αναζητούν προϊόντα σε προσφορές και είναι διατεθειμένοι να πραγματοποιήσουν περισσότερες αγορές. Αυτό σημαίνει ότι η ορατότητα των προϊόντων στην Amazon είναι ζωτικής σημασίας. Οι PPC διαφημίσεις, λοιπόν, σάς επιτρέπουν να προβάλλετε τα προϊόντα σας σε στοχευμένα κοινά, ενισχύοντας την πιθανότητα πωλήσεων και μεγιστοποιώντας το κέρδος σας.

Τα βήματα είναι απλά:

#1 Προετοιμασία της στρατηγικής σας

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρον το PPC, πρέπει να προετοιμάσετε τη στρατηγική σας εγκαίρως. Ξεκινήστε εξετάζοντας τα τρέχοντα δεδομένα από τις προηγούμενες καμπάνιες σας. Αν δείτε ότι ορισμένες λέξεις-«κλειδιά» είχαν καλή απόδοση στο παρελθόν, εξετάστε το ενδεχόμενο να τις συμπεριλάβετε και να τις ενισχύσετε.

  • Ανάλυση Λέξεων-«Κλειδιών»: Ερευνήστε νέες λέξεις-«κλειδιά» που σχετίζονται με τις τάσεις και την εποχικότητα. Αναζητήστε όρους που ενδέχεται να χρησιμοποιούν οι αγοραστές, όπως «Χριστουγεννιάτικα δώρα» ή «Προσφορές Black Friday».
  • Κατηγοριοποίηση καμπανιών: Χωρίστε τις καμπάνιες σας σε διαφορετικές κατηγορίες ανάλογα με το προϊόν και τον σκοπό (π.χ. brand awareness, προσφορές).

#2 Ρύθμιση και βελτιστοποίηση καμπανιών

Μόλις σχεδιάσετε τη στρατηγική σας, προχωρήστε στη ρύθμιση των PPC καμπανιών. Είναι σημαντικό να εστιάσετε τόσο στις αυτόματες όσο και στις χειροκίνητες καμπάνιες.

  • Αυτόματες καμπάνιες: Αφήστε την Amazon να βρει σχετικές λέξεις-«κλειδιά» για εσάς. Αυτές οι καμπάνιες προσφέρουν χρήσιμα δεδομένα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιστοποιήσετε τις χειροκίνητες καμπάνιες.
  • Χειροκίνητες καμπάνιες: Ρυθμίστε αυτές με βάση τα δεδομένα από τις αυτόματες καμπάνιες και την έρευνά σας. Συμπεριλάβετε ακριβείς λέξεις-«κλειδιά» και φράσεις που γνωρίζετε ότι οδηγούν σε πωλήσεις.

#3 Κατανομή προϋπολογισμού

Κατά τη διάρκεια της περιόδου των γιορτών, ο ανταγωνισμός για διαφημιστικό χώρο αυξάνεται και αυτό μπορεί να ανεβάσει το κόστος ανά κλικ (CPC). Είναι σημαντικό να προσαρμόσετε τον προϋπολογισμό σας ώστε να καλύπτει αυτήν την αυξημένη ζήτηση.

  • Δοκιμή και ευελιξία: Ξεκινήστε με έναν δοκιμαστικό προϋπολογισμό και αναπροσαρμόστε τον όσο βλέπετε τις επιδόσεις. Αποφύγετε να ξοδέψετε όλο τον προϋπολογισμό σας τις πρώτες ημέρες.
  • Επένδυση στις καμπάνιες με καλύτερη απόδοση: Αναλύστε ποιες καμπάνιες σας φέρνουν τις περισσότερες πωλήσεις και αυξήστε τον προϋπολογισμό τους.

#4 Συμβουλές για μεγιστοποίηση της απόδοσης

Για να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας είναι όσο το δυνατόν πιο αποδοτικές, εξετάστε τις παρακάτω συμβουλές:

Προσαρμόστε τις προσφορές σας: Αυξήστε τις προσφορές σας για τις βασικές λέξεις-«κλειδιά» κατά τις κρίσιμες ημέρες, όπως η Black Friday

Αξιοποιήστε τις αναφορές: Χρησιμοποιήστε τις αναφορές απόδοσης της Amazon για να δείτε ποιες λέξεις-«κλειδιά» και καμπάνιες είναι πιο αποδοτικές

#5 Μετά τις γιορτές: Τι ακολουθεί;

Μην παραλείψετε να αξιοποιήσετε τις πληροφορίες που συλλέξατε από τις καμπάνιες σας για να σχεδιάσετε τις επόμενες κινήσεις σας. Αναλύστε τι λειτούργησε καλά και ποια στρατηγική μπορεί να χρειάζεται προσαρμογή για τις επόμενες εορταστικές περιόδους.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter μας

Share the knowledge!