Στο ερώτημα τι είναι τα Private Label Products, με απλά λόγια, η απάντηση είναι προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label Products), που θα διατίθενται ως δικά σας, αλλά στην πραγματικότητα θα έχουν κατασκευαστεί από άλλη εταιρεία.
Προτού μάθετε ωστόσο, πώς να πουλάτε Private Label Products στην Amazon, πρέπει να γνωρίζετε τους λόγους για τους οποίους είναι σημαντικό για εσάς και την επιχείρησή σας να ακολουθήσετε αυτόν τον «δρόμο».
Παρακάτω λοιπόν, θα ανακαλύψετε τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την πώληση Private Label Products μέσω της Amazon, καθώς και όλα όσα χρειάζεται να προσέξετε έτσι ώστε να στεφθεί με επιτυχία η συγκεκριμένη σας «κίνηση».
Οφέλη από την πώληση στην Amazon
Εάν ανήκετε ήδη στην Amazon, θα γνωρίζετε τα οφέλη που προσφέρει στους πωλητές ο παγκόσμιος αυτός κολοσσός. Πρόκειται για την αυξημένη έκθεση, την επιπρόσθετη αξιοπιστία που απέκτησε η επιχείρησή σας, καθώς και το δημοφιλές Fulfillment by Amazon (FBA), χάρη στο οποίο -όταν η Amazon εκτελεί τις παραγγελίες σας- επωφελείστε από το δίκτυο παράδοσης και την εξυπηρέτηση πελατών.
1. Χωρίς περιορισμούς επωνυμίας
Εάν αποφασίσετε να πουλήσετε προϊόντα από διαφορετικές μάρκες, η Amazon έχει ορισμένους περιορισμούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορείτε να πουλήσετε ορισμένα προϊόντα στην πλατφόρμα σας. Αντιθέτως, με τη δική σας επωνυμία και τα Private Label Products σας, μπορείτε να ξεχάσετε αυτούς τους περιορισμούς.
2. Περιεχόμενο A+
Στην Amazon, το περιεχόμενο A+ ανοίγει την πόρτα στη βελτιστοποίηση των καταχωρίσεων των προϊόντων σας. Κάπως έτσι, σας δίνεται η ευκαιρία να προσθέσετε περιεχόμενο πολυμέσων και επιπλέον λεπτομέρειες σε αυτές τις καταχωρίσεις, γεγονός που οδηγεί σε μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών και μετατροπών.
3. Λιγότεροι ανταγωνιστές για να αντιμετωπίσετε
Όταν δραστηριοποιείστε ως private label πωλητής, δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσετε άλλους πωλητές προϊόντων της ίδιας επωνυμίας. Λόγω αυτού, μπορείτε να χαλαρώσετε από το να ελέγχετε συνεχώς εάν οι ανταγωνιστές υπονομεύουν τις τιμές σας και, κατά συνέπεια, «κλέβουν» τους εν δυνάμει πελάτες σας.
Τι χρειάζεται να προσέξετε
Φυσικά, όπως συμβαίνει με καθετί αποφασίζετε να καταπιαστείτε, έτσι και αναφορικά με την πώληση Private Label Products στην Amazon είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πως μπορεί τα πλεονεκτήματα να είναι πολλά, ωστόσο ο «δρόμος» για να τα δούμε να γίνονται πράξη θέλει συνεχή προσπάθεια και προσοχή.
Τι σημαίνει αυτό; Πρέπει να επενδύσετε ένα σημαντικό μέρος του αρχικού κεφαλαίου σας, για να ξεκινήσετε ένα private label, ενώ συγχρόνως οι μαζικές παραγγελίες απαιτούνται από τους κατασκευαστές, κάτι που ενδεχομένως θα σας αγχώσει, τουλάχιστον για κάποιο χρονικό διάστημα στην αρχή. Επιπλέον, τα περιθώρια κέρδους από κάθε προϊόν είναι συνήθως χαμηλά, καθώς πρέπει να παραμείνετε ανταγωνιστικοί σε μια πολυάσχολη πλατφόρμα, όπως η Amazon.
Είναι εμφανές λοιπόν, πως η δημιουργία της δικής σας επωνυμίας είναι μια πρόκληση και μία μακροπρόθεσμη διαδικασία, η οποία είναι αδύνατον να αυξήσει από τη μια μέρα στην άλλη τα κέρδη της επιχείρησής σας. Ωστόσο, αρκεί να είστε διαθέσιμοι να αντεπεξέλθετε στα εμπόδια που ενδεχομένως θα εμφανιστούν μπροστά σας και φυσικά να ακολουθήσετε τις κατάλληλες συμβουλές από τους ειδικούς του χώρου, έτσι ώστε να γευτείτε εν τέλει τους «καρπούς» από την πώληση Private Label Products στην Amazon.
Leave a Reply